Rëndësia e logos dhe e markës - Business Magazine Albania

Rëndësia e logos dhe e markës

markë

Rëndësia e logos dhe brandit

Shpat Komoni – CEO i SIMS Marketing Agency

Të gjithë e dimë se një logo ka potencialin të jetë një aset shumë i fuqishëm për një markë.

Në fakt, shumë kompani, individë dhe organizata identifikohen nga simboli i tyre më shpejt sesa nga emri i tyre. Nevoja për logo si mjet identifikimi daton që nga egjiptianët e lashtë, duke përdorë hieroglife dhe duke vazhduar në Mesjetë me stema deri tek logot moderne që fillojnë rreth vitit 1870.

Logo-ja përfaqëson markën, sikurse një ambasador shtetin, ndaj logo-ja ka shumë vlerë që përfaqëson vlerat e individit, kompanisë apo organizatës dhe e bën të dallohet nga konkurenca. Logo-ja është një nga elementet më të spikatur për ndërtimin e një marrëdhënie të besueshme me audiencën e synuar. Një logo e mirë është e paharrueshme, funksionale. Nëse logo-ja juaj vërtet pasqyron konceptin dhe vlerën e markës, ajo mund t’ju ndihmojë të bëheni prioritet i përzgjedhjeve të konsumatorëve.

Të mos harrojmë që logo-ja është një aset që ia shton edhe vlerën monetare kompanisë, ndaj nuk duhet nënvlerësuar vetëm sepse nuk është diçka fizike. Patentojeni atë!

“Në fund të fundit, një logo e mirë është diçka që njerëzit e njohin menjëherë dhe lidhen me të”,  Matt Mickiewicz

Një logo pa ndjesinë e saj në ndërdijën tonë nuk do të kishte vlerë aspak, ndaj puna në markë e bën më të vlefshme. Një shembull me kompaninë ‘Apple’, nëse nuk do të ekzistonte marka e saj, simboli i mollës në telefonin tonë nuk do të kishte vlerë, apo kafen e Starbucks nuk do ta blinim 3.25 dollarë!

Është e rëndësishme që bizneset të fillojnë të mendojnë se si mund të pozicionohen në treg. Një mënyrë e fuqishme për ta bërë këtë është përdorimi i një strategjie marke të zhvilluar mirë. Më poshtë gjeni pesë pika kyçe që mund t’i ndihmojnë bizneset të zhvillohen:

  1. PËRCAKTONI IDENTITETIN TUAJ TË MARKËS

Hapi i parë në krijimin e një strategjie të fortë të markës është të përcaktoni identitetin e saj. Kjo përfshin përcaktimin e misionit, vizionit, vlerave dhe personalitetit të markës tuaj.

  1. KUPTONI AUDIENCËN TUAJ TË SYNUAR

Për të arritur dhe angazhuar në mënyrë efektive audiencën tuaj të synuar, është thelbësore të keni një kuptim të thellë të nevojave, preferencave dhe sjelljeve të tyre.

  1. ZHVILLONI NJË MESAZH TË QËNDRUESHËM TË MARKËS

Pasi të keni përcaktuar identitetin e markës tuaj dhe të kuptoni audiencën tuaj të synuar, mund të filloni të zhvilloni një mesazh të qëndrueshëm të saj, që pasqyron propozimin unik të vlerës së markës tuaj. Ky mesazh duhet të pasqyrohet në të gjitha përpjekjet tuaja për markimin dhe marketingun, nga faqja juaj e internetit dhe mediat sociale deri te paketimi i produktit tuaj dhe ndërveprimet me klientët.

  1. ZBATONI NJË IDENTITET VIZUAL TË MARKËS

Përveç mesazhit të markës tuaj, është e rëndësishme të krijoni një identitet vizual të markës që përfaqëson biznesin tuaj në një mënyrë të qëndrueshme. Kjo përfshin zgjedhjen e një palete ngjyrash, tipografinë dhe elemente të dizajnit vizual që pasqyrojnë personalitetin dhe mesazhin e markës tuaj.

Lexo: Ja një listë të gjërave që nuk duhen të bëni. Si ju ndihmon”paragjykimi negativ?

  1. INVESTONI KOHË NË MENAXHIMIN E MARKËS

Së fundi, është e rëndësishme të investoni në menaxhimin e markës dhe të punoni me një agjenci kompetente të marketingu për të siguruar që strategjia juaj e markës po zbatohet dhe mirëmbahet në mënyrë efektive me kalimin e kohës. Kjo përfshin monitorimin e performancës së markës tuaj, ndjekjen e reagimeve të klientëve dhe rafinimin dhe përshtatjen e vazhdueshme të përpjekjeve tuaja të markës bazuar në qëllimet e biznesit tuaj dhe ndryshimin e kushteve të tregut.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0