Sipas ekspertit të shitjes me pakicë Joel Bines, bashkë-drejtues global i shitjeve me pakicë në AlixPartners, bota e biznesit të konsumatorit po sheh një përmbysje fuqie për shekuj me radhë. Të fuqizuar nga teknologjia dhe njëri-tjetri, konsumatorët e sotëm kanë refuzuar dinamikën e vjetër kompani-klient, ku u thuhej se çfarë mallrash, shërbimesh dhe përvojash mund të blinin dhe me çfarë çmimi. Në vend të kësaj, konsumatorët po vendosin axhendën për kompanitë dhe konsumatorët nuk janë vetëm të gjithëfuqishëm, por edhe të çuditshëm.
6 mënyra për t’u lidhur me konsumatorin e ri të sotëm.
- Kostoja
Më parë, shumë shitës me pakicë mund të konkurronin për koston, pavarësisht nëse ishin me koston më të ulët apo jo, sepse avantazhi i informacionit, fuqia, i takonte kompanisë. Sot, nëse doni të jeni konkurrues me kosto, duhet ta keni parasysh dhe të kuptoni implikimet e tij në strukturën dhe strategjinë tuaj të kostos. Strategjia konkurruese këtu është thjesht se ju po ofroni marrëveshjen më të mirë të mundshme.
- Komoditeti
Komoditeti do të thotë t’i bëni klientët tuaj të besojnë se ju do të bëni gjithçka që duhet për t’ua lehtësuar jetën. Por komoditeti është në syrin e klientit, jo të kompanisë. Nëse po planifikoni një strategji komoditeti dhe e gjeni veten duke menduar se si ju sjell përfitime, ndaloni. Ka shumë komoditete të dobishme reciproke, dhe ju duhet t’i gjeni ato, por ato nuk mund të anohen në favor të kompanisë.
Lexoni: 6 përvojat thelbësore në dyqan që klientët tuaj duan të shohin
- Ekspertiza e kategorisë
Ekspertët e kategorisë duhet të dinë gjithçka për kategorinë e tyre. Dhe për atë pyetje një në një milion që i pengon, ata duhet të dinë se kush e ka përgjigjen. Zotërimi i informacionit është çelësi, siç është specializimi i produkteve dhe shërbimeve që konsumatorët nuk do të jenë në gjendje t’i aksesojnë lehtësisht diku tjetër.
- Kurimi
Ju nuk mund të falsifikoni kurimin dhe teknologjia nuk mund ta zëvendësojë atë. Klientët shohin të kaluarën e algoritmeve, Nëse e keni blerë këtë, mund t’ju pëlqejë ajo. Kuratorët shikojnë drejt horizontit dhe parashikojnë dëshirat e tyre në të ardhmen. Kurimi i vërtetë mund të jetë i vështirë për t’u shkallëzuar sepse mbështetet kaq shumë tek individi.
- Përshtatja
Jepuni atyre aftësinë për të kontrolluar disa aspekte të marrëdhënies së tyre me ju, qoftë përmes produkteve ose përvojës. Për njerëzit e sotëm, millenials dhe gjenerata Z, të cilët janë mësuar me kënaqësinë e menjëhershme, kjo shpejtësi shërbimi dhe përmbushjeje është një plus.
- Komuniteti
Kjo ka të bëjë më pak me atë që shisni sesa idenë e madhe që e rrethon atë. Ndërtimi dhe mbajtja e një ndjenje autentike të komunitetit do të bëjë një rrugë të gjatë drejt mbajtjes së vëmendjes së Unit tuaj. Pavarësisht nëse jeni një platformë e pastër e tregtisë online ose një dyqan me tulla dhe llaç, duhet të përpiqeni vazhdimisht të gjeni mekanizma që lejojnë klientët të lidhen në mënyra që ndihen autentikë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.