6 përvojat thelbësore në dyqan që klientët tuaj duan të shohin - Business Magazine Albania

6 përvojat thelbësore në dyqan që klientët tuaj duan të shohin

përvojat thelbësore

Me shoqërinë që investohet kaq shumë në komoditet, pse konsumatorët vazhdojnë të mbështesin dyqanet fizike?

Një fjalë: përvoja.

Blerësit kërkonin të ktheheshin në dyqanet me pakicë pas valës fillestare të bllokimeve dhe viti 2021 ka siguruar shifra të forta shitjesh për shumë shitës me pakicë. Me opsionet e dorëzimit ende gjerësisht të disponueshme, konsumatorët e vlerësuan qartë përvojën e daljes nga shtëpia për të shkuar në dyqanet me pakicë.

Bazuar në raportin mbi gjendjen e sjelljes së konsumatorit 2021, përvoja në dyqan është një avantazh përcaktues i shitjes me pakicë. 90% e blerësve ka të ngjarë të kthehen në dyqanin tuaj nëse përvoja e tyre në dyqan është pozitive dhe veçanërisht nëse përvoja është e veçantë. Me vitin 2022, normaliteti që ofrojnë përvojat e shitjes me pakicë në dyqane do të vazhdojë të tërheqë blerësit.

Lexoni: 4 sekrete për shërbimin ndaj klientit që duhet ‘të vidhni’ nga Amazon

Siç shpjegon McKinsey, përvojat e suksesshme të shitjes me pakicë nuk janë të standardizuara, por të personalizuara në shkallën më të madhe të mundshme. Shitësit me pakicë duhet të ofrojnë një gamë të plotë ofertash të veçanta eksperimentale për t’i shërbyer çdo segmenti të mundshëm të bazës së tyre të blerjeve.

Më poshtë janë gjashtë llojet e përvojave në dyqan që shitësit duhet të ofrojnë.

  1. Përvoja e vetë-shërbimit (self-service)

Kur blerësit zgjedhin një shitës me pakicë mbi një tjetër, ata i japin peshë të madhe komoditetit të çdo dyqani përkatës. Sipas raportit, 25,5% e blerësve e shohin komoditetin si faktorin më të rëndësishëm në vendin ku ata zgjedhin të blejnë.

Të ofrosh një përvojë të përshtatshme blerjeje do të thotë t’i japësh klientit opsione. Ofertat e vetë-shërbimit, në përgjithësi, u ofrojnë klientëve një mundësi tjetër brenda dyqanit tuaj dhe një zgjedhje më e madhe në përgjithësi promovon një përvojë më të përshtatshme blerjeje. Kur radha në arkë bëhet e ngarkuar, një arkë me vetë-sherbim mund të lehtësojë pengesën. Përvojat e vetë-shërbimit janë një mënyrë relativisht me kosto të ulët për të përmirësuar komoditetin e dyqaneve tuaja.

  1. Përvoja Kliko-dhe-mblidh

Sekreti është zbuluar: Blerësit mund të kursejnë kohë duke blerë artikuj përmes faqeve të internetit dhe aplikacioneve të shitësve me pakicë, më pas duke i zgjedhur ato artikuj pranë dyqanit. Këto njihen përgjithësisht si përvojat kliko & mblidh. Deloitte citon përvojat click & collect si një nga tendencat më elastike të shitjes me pakicë pas pandemisë. BBC prezanton kliko & mblidh si të ardhmen e mundshme të blerjeve.

Ashtu si përvojat e vetë-shërbimit, përvojat kliko & mblidh në përgjithësi drejtohen nga komoditeti. Zvogëlimi i kohës ndërmjet blerjes së një blerësi dhe disponueshmërisë së produktit për ta marrë është kufiri tjetër në përvojat kliko & mblidh.

Ndërsa ju mund të përqafoni një avantazh masiv ndaj shitësve online përmes përvojave tuaja kliko & mblidh, duhet t’i kushtoni vëmendje detajeve. Unifikimi i inventarit tuaj midis dyqaneve tuaja dhe platformave digjitale është një domosdoshmëri. Kjo do t’ju mbrojë nga mungesat e papritura dhe ndryshimi i frikshëm së porosive.

  1. Përvoja gjithëpërfshirëse

Një tipar i dyqanit tuaj është “gjithëpërfshirës” nëse e tërheq blerësin më afër markës tuaj, duke tërhequr vëmendjen e tyre qoftë edhe për një moment. Diçka aq e thjeshtë sa një ekran digjital ndërveprues mund t’i flasë blerësit në një mënyrë që ata e konsiderojnë gjithëpërfshirëse.

Megjithatë, kur mendojmë për shitjen me pakicë gjithëpërfshirëse, shumë mendojnë për përvoja ultra kreative dhe jo të përsëritshme.

Për të qenë të qartë, jo çdo përvojë gjithëpërfshirëse duhet t’ju vendosë në garë për një çmim krijues me pakicë. Sidoqoftë, duhet të mendoni nëse përvojat specifike në dyqanet tuaja po ofrojnë pika bisede, kujtime dhe gjithëpërfshirje për klientët tuaj.

  1. Përvojat e ndërtimit të markës

Përvojat e ndërtimit të markës janë një formë e marketingut të përvojës së markës. Qëllimi i këtij lloji të marketingut është “të krijojë një lidhje më të thellë emocionale dhe tërheqje më të lartë të markës” midis organizatës suaj të shitjes me pakicë dhe blerësve tuaj.

Ngjarjet e drejtpërdrejta falas, ekranet në dyqane me partnerët tuaj bamirës dhe argëtimet e sponsorizuara televizive mund të kualifikohen të gjitha si përvoja të krijimit të markës. Këto përvoja kanë qëllimin e veçantë të përhapjes së ndërgjegjësimit dhe vizibilitetit për organizatën tuaj të shitjes me pakicë.

  1. Përvojat e fokusuara tek të ardhurat

Një përvojë e përqëndruar te të ardhurat nuk synon t’i bëjë klientët tuaj të ndihen mirë. Mund të mos jetë gjithmonë veçanërisht gjithëpërfshirëse ose reflektues i parimeve të markave më të mëdha. Një përvojë e përqëndruar te të ardhurat e shtyn klientin të blejë, e qartë dhe e thjeshtë.

Një ofertë e shfaqur gjallërisht “bli një, merr një” në një ekran digjital është një përvojë e përqëndruar te të ardhurat. Kjo i lejon klientët tuaj të blejnë atë që duan sa më shpejt që të jetë e mundur. Të vendosura në mënyrë efektive, përvojat tuaja të përqëndruara te të ardhurat do t’i detyrojnë blerësit të blejnë edhe më shumë sesa mendonin se kishin nevojë.

Lexoni: 7 tendencat kryesore të teknologjisë financiare që po transformojnë sektorin e shërbimeve Fintech

  1. Përvoja informative

Ne jetojmë në një botë ku blerësit bombardohen vazhdimisht me informacione rreth produkteve, marrëveshjeve dhe përvojave më të fundit të shitjes me pakicë. Ky informacion është i dobishëm në disa aspekte, por gjithashtu vendos përgjegjësinë mbi organizatën tuaj për t’u ofruar blerësve informacion të përdorshëm në një mënyrë të qartë dhe të arritshme.

Shitësit me pakicë janë bërë të zgjuar në mënyrën se si u japin informacion blerësve. Telefonat kanë qenë prej kohësh një mjet për blerësit në dyqan për të kontrolluar komentet e produkteve përpara blerjes. Shitësit me pakicë që mund të sinkronizojnë aplikacionet e tyre me përvojën e blerjeve në dyqan mund të ofrojnë komoditet të pashembullt dhe në fund të ulin kostot e personelit.

Diçka aq e thjeshtë sa një ekran digjital mund të sigurojë gjithçka që një blerës shpreson të dijë për një produkt dhe në fund t’i bindë ata që ta çojnë atë produkt në shportën e tyre. Blerësit duan informacion.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0