Si të zgjeroni biznesin tuaj duke përfituar më shumë nga produktet/shërbimet tuaja aktuale? - Business Magazine Albania

Si të zgjeroni biznesin tuaj duke përfituar më shumë nga produktet/shërbimet tuaja aktuale?

biznesin

Për të maksimizuar fitimet në produktet tuaja, provoni strategjitë e mëposhtme. Ato tregojnë nëse ka mundësi për më shumë në ato që shisni nga sa keni menduar.

  1. Kërkoni përdorime të tjera për mallrat dhe shërbimet tuaja

Ju i shihni ofertat që bëni për produktet apo shërbimet tuaj përmes një burimi të ardhurash. Kjo është normale. Por a mund të jetë koha për t’i parë me një sy ndryshe?

Ekipi juaj mund të jetë pak subjektiv në fillim për të parë mundësitë e përdorimit të produkteve për më shumë se një funksionim. Fitoni një objektivitet duke marrë feedback rutinë nga klientët tuaj. Ju mund të gjeni disa frymëzime në ato që dëgjoni. Kjo është ajo që ndodhi për CureMetrix, një prodhues software i drejtuar nga IA që interpreton mamografitë më shpejt.

Me ndihmën e radiologëve, ata zbuluan një vlerë dytësore në ofertën e tyre thelbësore për zbulimin e kancerit të gjirit: Aftësia e algoritmit për të ndihmuar në zbulimin e sëmundjeve të mundshme të zemrës tek gratë. Si rezultat, kompania zgjeroi aftësitë e saj programuese për të zhvilluar cmAngio. Rasti i tyre i përdorimit cmAngio, i cili është ende në zhvillim, zbulon dhe më pas vlerëson faktorët e rrezikut kardio të matshëm në mamografitë. Kjo u jep radiologëve aftësinë për të marrë një përdorim të dyfishtë nga një mamografi e vetme.

Atëherë, si mund ta bëni këtë vetë? Mendoni për feedback-un nga përdoruesit besnikë për shumë mënyrat se si ata e përdorin produktin tuaj. Ju mund të habiteni nga ajo që do të dëgjoni.

Lexoni: 3 KËSHILLA TË SHITJES NGA SHITËSIT E SUKSESSHËM

  1. Inkurajoni eksperimentimin midis konsumatorëve

Përveç se të pyesni klientët se si po i përdorin produktet tuaja, inkurajojini ata të eksperimentojnë vetë. Ju mund ta drejtoni audiencën tuaj të eksplorojë një produkt.

Alka-Seltzer e bën këtë në një mënyrë argëtuese. Ekipi i zhvillimit dhe hulumtimit të produkteve të Bayer dëshiron të rrisë besueshmërinë shkencore të Alka-Seltzer. Në të njëjtën kohë, kompania padyshim që dëshiron të rrisë shitjet. Si pasojë, ata i kanë kushtuar një hapësirë në website e Alka-Seltzer për eksperimente shkencore.

Në dukje, Bayer nuk i inkurajon qartë lexuesit për të blerë më shumë produkte. Sidoqoftë, thirrja për veprim është shumë e qartë. Kjo është një mënyrë e zgjuar për të siguruar që familjet të mbajnë disa Alka-Seltzer në depo dhe jo vetëm për lehtësimin pas darkës.

Mos kini frikë të grumbulloni bazën tuaj të klientëve në një drejtim specifik. Ata mund të kenë nevojë për një ndihmë të vogël duke menduar jashtë kornizave. Nëse jeni të suksesshëm, mund të krijoni një burim të ri pasiv të të ardhurave. Bonus pikë nëse ndiqni ato blerje “pasive”.

  1. Shkoni me rrjedhën kur një trend i paparashikuar rritet

Ju keni një strategji të marketingut për produktin tuaj. I gjithë ekipi juaj është i kënaqur për të vendosur fushatën tuaj më të fundit dixhitale. Pastaj, ndodh e papritura: Një audiencë krejtësisht e ndryshme fillon të blejë artikujt tuaj. Në vend që ta shihni këtë si një anomali, mbështetuni në këtë drejtim.

Gjithmonë prisni të papriturën kur bëhet fjalë për zgjerim. Audienca juaj e synuar mund të mos jetë synimi juaj i vërtetë në fund të fundit, por ju duhet të jeni gati të përshtateni me erërat e ndryshimit.

Pavarësisht se çfarë keni ndërtuar ose krijuar, të tjerët gjithmonë do ta shohin atë në një prizëm tjetër. Kjo mund të përfshijë këdo nga një klient te anëtari më i ri i ekipit tuaj të marketingut ose shitjeve. Shikoni nëpër sytë e tyre herë pas here dhe dëgjoni se çfarë thonë ata. Ju mund të keni potencial të madh rritje në duart tuaja, edhe pa bërë ndonjë ndryshim të madh në formacionin e produktit tuaj.

/Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0