3 KËSHILLA TË SHITJES NGA SHITËSIT E SUKSESSHËM - Business Magazine Albania

3 KËSHILLA TË SHITJES NGA SHITËSIT E SUKSESSHËM

SHITJE

 

Çfarë e bën një shitës të shkëlqyeshëm?!

Kjo është një pyetje e thjeshtë për nga forma e të pyeturit, por, komplekse nga definimi i saj, andaj, nuk ka një përgjigje të përsosur. Të gjithë kanë përkufizimin e tyre në atë që e bën një shitës të shkëlqyeshëm. Sidoqoftë, ne kemi intervistuar kohët e fundit klientët tanë dhe shumë prej tyre ranë dakord që një shitës i shkëlqyeshëm:

  • Dëgjon klientin;
  • Mban fokusin;
  • Përdor qasjen e duhur dhe të përshtatshme për produktin ose shërbimin;
  • Dëgjoni me vëmendje;
  • Përcaktoni pikën e tyre të dobët;
  • Mundohuni të arrini në pikën, ku klienti të mos e ndërprejë komunikimin me ju;
  • Mundohuni të mos iu mbyllë telefonin klienti, duke u arsyetuar që do të iu kontaktojë më vonë.

 

Nëse merrni parasysh këto këshilla dhe viheni në zbatim të tyre, kjo do të thotë që klienti juaj është i gatshëm që, të paktën, t’ju japë kohën e duhur për t’ju dëgjuar apo takuar juve. Kjo do të thotë, që përderisa ata iu kanë besuar një pjesë të kohës së tyre, ata kanë pritshmëri të larta nga ju. Ju ndërmerrni veprimin më të rëndësishëm që mund të bëni gjatë gjithë marrëdhënies me klientin: ju dëgjoni. Dëgjoni klientin, kur ai flet për ditën, punën e suksesin e tyre dhe çdo gjë tjetër për të cilën ata dëshirojnë të flasin me ju. Në fund, kjo bisedë do t’ju japë njohuri të zgjuara mbi sjelljen e klientit dhe pikat e forta dhe të dobëta të tij. Sapo të njihni sjelljen e tij ashtu edhe qëndrimet, pikërisht duke i dëgjuar, ju lehtë mund të kaloni në personin që po i ofron zgjidhjen e nevojshme për kompaninë e tij. Ky, jo vetëm që është një tranzicion në fazën tjetër të bisedës, por klienti juaj do të ndihet vërtet i vlerësuar sepse keni ndarë kohë nga dita juaj për të dëgjuar.

Fokusimi – Zhvillojeni bisedën rreth pikave të tyre të forta dhe të dobëta. Pasi të keni investuar kohë duke dëgjuar klientin tuaj, ju me siguri do të supozoni se është koha të përqendroheni në shitje. Dhe, teknikisht do të ishit korrekt, por, duhet të pyesni veten: Me çfarë po shisni? A jeni duke shitur produktet që ofron kompania juaj apo pikat e dobëta të klientit?

Lexo: 4 mënyra se si ekipi juaj i shitjes mund të rekuperojë të ardhurat e humbura në 2021

Sidoqoftë, në fazat e hershme, është e rëndësishme të përqendroheni vetëm në pikat e dobëta të klientit. Kjo do t’ju ndihmojë të tregoni zgjidhjen për atë që ai ose ajo dëshiron të dëgjojë. Asgjë më shumë, asgjë më pak. Nëse thoni shumë në fazat e hershme, klienti juaj mund të humbasë në detin e veçorive ose produkteve dhe të anashkalojë thjeshtësinë dhe efektivitetin e zgjidhjes suaj. Ju do të keni humbur vëmendjen e tyre dhe potencialisht biznesin e tyre. Nëse nuk u tregoni sa duhet, klienti do të fillojë të dyshojë në aftësinë tuaj për të ofruar zgjidhjen e nevojshme. Duke adresuar pikat e tyre të cilat paraprakisht i keni diskutuar, mund të jeni i sigurt se po siguroni cilësinë dhe sasinë e duhur të informacionit. Ajo që është shumë e rëndësishme që klienti të iu vlerësojë juve, është të zbuloni pikat që ai nuk e di se i posedon.

Sigurohuni që klienti të ndihet i qetë me ju si përfaqësues i kompanisë dhe me produktet / shërbimet që i ofroni.

Mos e detyroni klientin tuaj për të blerë kur biseda mbaron menjëherë, nëse nuk janë gati. Duhet të jeni fleksibil. Nëse klienti juaj ka nevojë për kohë shtesë për të menduar, rreth bisedës për të kuptuar produktin, respektojeni atë dhe caktoni një telefonatë apo takim tjetër. Kuptoni që fleksibilitet do të thotë të jesh i gatshëm të ndërmarrësh hapat e nevojshëm për të siguruar klientin, që produkti që ofroni ju është me të vërtetë ai për të cilin ai ka nevojë.

Andaj, është e rëndësishme që të:

  • Dëgjoni klientët;
  • Përqendroheni në kërkesat e tyre;
  • Bëni klientin tuaj të ndihet rehat me produktin / shërbimin.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0