8 Ndryshimet ndërmjet Sipërmarrësve dhe Punonjësve

8 Ndryshimet ndërmjet Sipërmarrësve dhe Punonjësve


A je sipërmarrës? Nëse u përgjigjët “Jo” sepse ju nuk zotëroni një biznes, mbani parasysh këtë: Të qënit një sipërmarrës nuk kërkon më të kesh një biznes tëndin, po aq sa një kontabilist i cili kërkon të punësohet në një firmë kontabiliteti.

Të qënit sipërmarrës ka të bëjë me mentalitetin. Kështuqë jeni një sipërmarrës, apo një punonjës? Le ta zbulojmë!

1. Sipërmarrësit përmirësojnë zotësitë e tyre; punonjësit përmirësojnë dobësitë e tyre.
Nëse keni qenë ndonjëherë në një intervistë pune, ju i jeni përgjigjur me shumë mundësi kësaj pyetjeje: “Çfarë keni bërë për të përmirësuar dobësitë tuaja?” Kjo është një pyetje e ndjeshme…për një punonjës. Pas të gjithave, punonjësve u mësohen se dobësitë janë të këqija dhe ato duhen përmirësuar.

Por Jo sipërmarrësve.

Sipërmarrësit e shikojnë fokusimin te dobësitë si një kotësi; në vend të saj ata përmirësojnë pikat e tyre të forta.

2. Sipërmarrësit mund të bëjnë punë jo të mirë, punonjësit tentojnë të jenë perfeksionistë.
Punonjësit në mënyrë konstante nën syrin vëzhgues të shefave të tyre, kërkojnë perfeksionizmin. Në fund të fundit, askush nuk do një njollë të “zezë” në rezymenë e performancës së tij.

Gjithsesi sipërmarrësit bëjnë edhe punë jo të mira, sepse të paktën ata prodhojnë, është më mirë të krijosh dhe të dështosh sesa të mos krijosh fare.

3. Sipërmarrësit u thonë “jo” mundësisve; punonësit i përqafojnë ato.
Warren Buffet ka thënë, “Diferenca midis njerëzve të suksesshëm dhe atyre vërtet shumë të suksesshëm është se këta të fundit u thonë ‘Jo’ gati çdo mundësie.”

Sipërmarrësit, aktivizojnë muskujt e “Jo”-së shpeshherë për të mbajtur fokusin e tyre në atë që ka rëndësi. Punonjësit, nga ana tjetër thonë “po” për çdo gjë sepse ata kanë frikë se nëse u thonë “Jo” një mundësie, ata do të humbasin shansin e tyre të madh.

4. Sipërmarrësit delegojnë; punonjësit praktikojnë “Bëje vetë.”
Sipërmarrësit shikojnë gjithmonë për mundësi për të mos i bërë gjërat vetë. Ata e dinë vlerën monetare të kohës së tyre dhe fokusohen vetëm në gjërat që mund të bëjnë.

Punonjësit janë e kundërta. Ata përpiqen ta bëjnë çdo gjë vetë, dhe e shikojnë atë si një dobësi nëse nuk arrijnë ta bëjnë vetë. Ata përpiqen të njohin çdo aspekt të mundshëm të biznesit. Shprehja “Nëse do ta bësh siç duhet, bëje vetë” është shprehja e punonjësve.

5. Sipërmarrësit bëjnë një detyrë; punonjësit përpiqen të bëjnë shumë të tilla.
Nuk ekziston një gjë e tillë si të bësh shumë gjëra në të njëjtën kohë. Pavarësisht se çfarë duan punonjësit, kjo deklaratë është e vërtetë. Studimet tregojnë se është e pamundur për trurin tonë të fokusohet në mënyrë efektive në më shumë gjëra se një detyrë për çdo kohë.

Sipërmarrësit e kuptojnë se të bësh shumë gjëra në të njëjtën kohë do të thotë të mos bësh asgjë mirë, kështuqë ata bëjnë vetëm një detyrë.

Punonjësit megjithatë, trajnohen që të “adhurojnë” bërjen e shumë detyrave në të njëjtën kohë dhe më pas fajësojnë veten e tyre kur truri nuk bashkëpunon.

6. Sipërmarrësit e ndërmarrin riskun; punojësit e shmangin atë.
Nëse pyet shumë njerëz sipas mentalitetit të punonjësit se pse nuk fillojnë një biznes, ata do të thonë se kanë nevojë për sigurinë e një pune të përditshme. Mospatja akses në pension, pagesat e qëndrueshme ose sigurimet shëndetsore është shumë e riskueshme sipas tyre.

Ndërsa sipërmarrësit “lulëzojnë” mbi riskun.

Pa risk, nuk ka shpërblim, dhe në vend që kjo t’i frikësojë sipërmarrësit, kjo i frymëzon ata. Ashtu siç thotë edhe Peter Drucker, “Sa herë që shihni një bznes të suksesshëm, dikush në një moment të caktuar ka marrë një vendim të guximshëm.”

7. Sipërmarrësit besojnë në periudha; punonjësit besojnë në balancim.
Ahh, balanca punë-jetë personale. Kjo është ëndrra më e lakmuar e punonjësve, thesari më i kërkuar.

Por sipërmarrësit e dinë se balanca është e paarritshme. Në vend që të kërkojnë balancë, ata besojnë se për t’u dalluar në një fushë të jetës, të tjerët do të vuajnë. Ata e pranojnë se fushat e jetës së tyre pësojnë rotacion herë pas here, me kalimin e periudhave.

Në vend që të luftojnë për një balancë të paarritshme, ata e kuptojnë se një gjë do të ketë gjithmonë më shumë përparësi se të tjerat.

8. Punonjësit ndihen të kërcënuar nga njerëzit më të zgjuar; sipërmarrësit i punësojnë ata.
Në ligjin e xhunglës, mbijeton ai që përshtatet. Nëse nuk jeni personi më i zgjuar, me më shumë kontakte dhe më punëtori në departamentin tuaj, keni ngecur në rangun e fundit të shkallës.

Kështu pra, punonjësit ndihen të kërcënuar nga ata që janë më të zgjuar se ata vetë. Ata i shohin më të zgjuarit si konkurrentë.

Sipërmarrësit i punësojnë ata njerëz. Ata e dinë se pa skuadër të mirë, biznesi i tyre do të bjerë, kështuqë i punësojnë.

Nuk është e thënë të jeni CEO i një startupi, ose as të zotëroni një biznes për të qenë sipërmarrës, por mentaliteti sipërmarrës është ai që tërheq suksesin.

Dhe lajmi i mirë këtu është se ka mënyra të ndryshme me anë të cilave ju mund t’i aplikoni këto mentalitete për t’u bërë të suksesshëm në çfarëdolloj gjëje që zgjidhni për karrierën tuaj.

 

/Shkruar nga Nathan Chan, Publikuar nga Entrepreneur.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0