8 arsye pse bizneset dështojnë - Business Magazine Albania

8 arsye pse bizneset dështojnë

Shumë nga arsyet e zakonshme të dështimit të biznesit janë të parandalueshme, nëse dini se çfarë duhet të keni kujdes. Vetëm rreth 50 përqind e bizneseve të vogla mbijetojnë për pesë vjet ose më shumë. Arsyet që ata dështojnë mund të jenë të komplikuara  ose jashtëzakonisht të thjeshta. Këtu janë tetë prej tyre.

1. Mosnjohja e mjaftueshme e tregut.
Hulumtimi paraprak do t’ju tregojë nëse ka një treg të qëndrueshëm për produktin ose shërbimin tuaj.Faza e kërkimit ju jep një shans për të testuar dhe rregulluar konceptin tuaj dhe për të parë se cilët mund të jenë klientët tuaj  përpara se të investoni kursimet tuaja të jetës në një fermë lakrash jeshile.
2. Mungesa parave.
Është e zakonshme të nënvlerësoni kostot e fillimit dhe të jeni tepër optimist për sa kohë do t’i duhet biznesit tuaj për të sjellë një fitim.Probleme të tjera të parave mund të përfshijnë buxhetimin e dobët, marrjen e borxhit të tepërt dhe mosmbajtjen e rezervave të mjaftueshme të parave për të çuar biznesin përmes ulje-ngritjeve sezonale dhe periudhave të papritura të ngadalta.
3. Ekipi i dobët. 
Ju mund të jeni në gjendje të dizajnoni një produkt të shkëlqyeshëm që të gjithë dëshirojnë, por kjo nuk do të thotë se ju dhe partnerët tuaj jeni të aftë në financa, prokurime, marketing, burime njerëzore.Përpjekja për t’i bërë të gjitha vetë, promovimi i njerëzve për shkak të besnikërisë dhe punësimi i miqve dhe familjes janë vetëm disa nga mënyrat se si mund të dështoni në ndërtimin e ekipit.
4. Mosmarrëveshjet mes partnerëve.
Kur partnerët nuk mund të shkojnë mirë me njëri-tjetrin, nuk e ndajnë ngarkesën e punës në mënyrë të drejtë ose kanë vizione të ndryshme për kompaninë, i gjithë biznesi vuan.Për të ulur shanset që partneriteti juaj të përkeqësohet, komunikoni sinqerisht, rregullisht dhe krijoni një procedurë për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve.
5. Mos fokusimi në marketing. 
Pa marketing, nuk do të keni klientë. Pa klientë, nuk do të keni biznes. Shumë pronarë të bizneseve të vogla nuk e kuptojnë se duhet të jenë strategjikë në lidhje me marketingun.Kjo do të thotë të kesh një plan, disa qëllime të matshme dhe një mënyrë për të gjurmuar nëse përpjekjet e tua po funksionojnë. Pronarët e bizneseve futen në telashe kur nuk kanë një strategji marketingu.
6. Mbështetja shumë në një klient.
Është emocionuese të kesh një klient ose klient të madh, por është e rrezikshme të varesh nga një klient për të mbështetur shumicën e biznesit tënd. Edhe klienti më i madh dhe më i besueshëm mund të falimentojë, të blihet nga një kompani tjetër, të ndryshojë menaxhimin ose thjesht të ndryshojë drejtimet, gjë që kjo mund t’iu krijojë veshtërsi të mëdha.
7. Konkurenca shumë e fortë.
Historia klasike e një startupi që dështoi për një konkurrent është uebfaqja e financave personale Ëesabe. Filloi mirë në vitin 2006, derisa Mint.com u shfaq në 2007 me një emër tërheqës dhe një ndërfaqe përdoruesi më miqësore.Në pamundësi për të konkurruar, Ëesabe doli nga biznesi në vitin 2010. Ndonjëherë ju mund t’i mbijetoni konkurrencës së fortë duke përshtatur modelin tuaj të biznesit, por ndonjëherë nuk mundeni.
8.Vendi i gabuar.
Ka shumë gjëra që duhen patur parasysh kur vjen puna tek vendndodhje, duke përfshirë komoditetin e klientit, dukshmërinë, parkimin, konkurrencën në afërsi, imazhin që dëshironi të projektoni dhe buxhetin tuaj. legalzoom

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0