5 vjet Dyqan Taxi - Business Magazine Albania

5 vjet Dyqan Taxi


Në eventin e organizuar sot, në ambientet e Innovation Hub Tirana, u festua 5 vjetori i Dyqan Taxi, pjesë e kompanisë NetTrade Albania. Business Mag ishte pjesë e eventit për të ofruar mbështetjen e saj për këtë kompani.

Dyqan Taxi është dyqani më i madh i shitjeve online në Shqipëri, me një larmi artikujsh të cilat shtohen dita-ditës.

Ata janë të pranishëm në treg që prej datës 11.11.2011 dhe që atëherë janë zgjeruar çdo ditë e më shumë.

Këtë e tregoi dhe prezantimi i bërë nga dy drejtuesit, Valer Pinderi dhe Altin Luli. Ata na treguan se si i kishte patur fillesat kompania në tregun shqiptar, sa e vështirë ishte të përballej me njerëzit të cilët nuk kanë ende besimin e mjaftueshëm në blerjet online dhe se si kjo kishte ndryshuar përgjatë këtyre 5 viteve.

Ata gjithashtu treguan vizionin që kishin për të ardhmen për të qenë zgjedhja e parë e të gjithëve në fushën e blerjeve online në kategoritë e produkteve që ata ofrojnë, si dhe disa synime që kishin vendosur të arrinin deri në vitin 2018.

Këtu mund të permendim dyfishimin e kapacitetit të publikimit dhe promovimit të produkteve të reja deri në Maj 2017, shtimin e numrit të vizitorëve në faqen online, hapjen e 5 pikave të reja në të gjithë Shqipërinë gjatë vitit të ardhshëm etj.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0