5 pyetje që duhet të bëni kur emërtoni biznesin tuaj



Keni menduar të nisni një biznes, por jeni në mëdyshje për emrin e tij. Ne ju sjellim 5 pyetje që duhet t’i bëni vetes tuaj, përpara se të caktoni një emër.

  1. A duhet të tregojë emri i kompanisë time llojin e biznesit?

Shikoni se sa biznese kanë emra të përbërë. Disa emra mund të duken të lezetshëm, të modës ose kanë kuptimin personal për themeluesin. Por, jo nëse emri tërheq vëmendjen e klientëve dhe ndërtimin e një marke.

Lexo: Disa lloje biznesi që mund t’i zhvilloni pas orarit të punës

  1. A do të më duhet të shpenzoj para për reklama për t’i ndihmuar klientët që ta shoqërojnë kompaninë me produktet ose shërbimet që unë ofroj?

Në qoftë se nuk keni kapital të konsiderueshëm në dispozicion, mos zgjidhni një emër që do të kërkojë të shpenzoni disa para në reklama, duke ndihmuar klientët e mundshëm të lidhin emrin e biznesit tuaj me atë që ofroni. Këto para harxhohen më mirë duke theksuar problemet që zgjidhni, përfitimet që ju ofroni dhe nevojat që ju plotësoni.

  1. A dua që biznesi im të jetë një reflektim për mua?

Ju pasqyroni biznesin tuaj, veçanërisht gjatë fazës së fillimit: Aftësitë tuaja, përvoja dhe reputacioni kanë rëndësi. Por, ndërsa biznesi juaj rritet, ju bëheni më pak të rëndësishëm. Ju nuk mund të bëni gjithçka. Në fund të fundit, biznesi juaj bëhet më i madh se ju, marka juaj bëhet shuma e punonjësve, sistemeve dhe produkteve tuaj.

Nëse planifikoni që biznesi juaj të zhvillohohet, vlerësoni një emër përtej jush.

  1. A mundet që biznesi im të tejkalojë emrin e tij?

Sigurisht mund të kapërceni çdo kufizim gjeografik, produkt ose shërbim në emrin e biznesit tuaj. Pse ta rrezikoni atë? Një emër specifik mund të kërkojë bërjen e një ndryshimi ndërsa zgjerohet kompania juaj.

Lexo: Përmirësoni ecurinë e biznesit duke përdorur këto strategji

  1. A është emri i biznesit tim në dispozicion?

Ka qindra mijëra biznese në punë dhe rrjedhimisht emra biznesesh në përdorim. Nëse një biznes tjetër është duke përdorur emrin që dëshironi të përdorni, kini parasysh rreziqet. Ekziston mundësia që kompania tjetër t’ju kërcënojë juridikisht. Meqenëse qëllimi juaj si biznes është të dalloni veten nga konkurrenca, duhet të siguroheni që emri i kompanisë tuaj të jetë i ndryshëm? Ju mund të duhet të ktheheni t’i riktheheni emrit disa herë.  Ju dëshironi që biznesi juaj të zgjasë – kështu që sigurohuni që të zgjidhni një emër që zgjat gjithashtu.

Burim: Inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale