5 pyetje që duhet të bëni kur emërtoni biznesin tuaj

5 pyetje që duhet të bëni kur emërtoni biznesin tuaj



Keni menduar të nisni një biznes, por jeni në mëdyshje për emrin e tij. Ne ju sjellim 5 pyetje që duhet t’i bëni vetes tuaj, përpara se të caktoni një emër.

  1. A duhet të tregojë emri i kompanisë time llojin e biznesit?

Shikoni se sa biznese kanë emra të përbërë. Disa emra mund të duken të lezetshëm, të modës ose kanë kuptimin personal për themeluesin. Por, jo nëse emri tërheq vëmendjen e klientëve dhe ndërtimin e një marke.

Lexo: Disa lloje biznesi që mund t’i zhvilloni pas orarit të punës

  1. A do të më duhet të shpenzoj para për reklama për t’i ndihmuar klientët që ta shoqërojnë kompaninë me produktet ose shërbimet që unë ofroj?

Në qoftë se nuk keni kapital të konsiderueshëm në dispozicion, mos zgjidhni një emër që do të kërkojë të shpenzoni disa para në reklama, duke ndihmuar klientët e mundshëm të lidhin emrin e biznesit tuaj me atë që ofroni. Këto para harxhohen më mirë duke theksuar problemet që zgjidhni, përfitimet që ju ofroni dhe nevojat që ju plotësoni.

  1. A dua që biznesi im të jetë një reflektim për mua?

Ju pasqyroni biznesin tuaj, veçanërisht gjatë fazës së fillimit: Aftësitë tuaja, përvoja dhe reputacioni kanë rëndësi. Por, ndërsa biznesi juaj rritet, ju bëheni më pak të rëndësishëm. Ju nuk mund të bëni gjithçka. Në fund të fundit, biznesi juaj bëhet më i madh se ju, marka juaj bëhet shuma e punonjësve, sistemeve dhe produkteve tuaj.

Nëse planifikoni që biznesi juaj të zhvillohohet, vlerësoni një emër përtej jush.

  1. A mundet që biznesi im të tejkalojë emrin e tij?

Sigurisht mund të kapërceni çdo kufizim gjeografik, produkt ose shërbim në emrin e biznesit tuaj. Pse ta rrezikoni atë? Një emër specifik mund të kërkojë bërjen e një ndryshimi ndërsa zgjerohet kompania juaj.

Lexo: Përmirësoni ecurinë e biznesit duke përdorur këto strategji

  1. A është emri i biznesit tim në dispozicion?

Ka qindra mijëra biznese në punë dhe rrjedhimisht emra biznesesh në përdorim. Nëse një biznes tjetër është duke përdorur emrin që dëshironi të përdorni, kini parasysh rreziqet. Ekziston mundësia që kompania tjetër t’ju kërcënojë juridikisht. Meqenëse qëllimi juaj si biznes është të dalloni veten nga konkurrenca, duhet të siguroheni që emri i kompanisë tuaj të jetë i ndryshëm? Ju mund të duhet të ktheheni t’i riktheheni emrit disa herë.  Ju dëshironi që biznesi juaj të zgjasë – kështu që sigurohuni që të zgjidhni një emër që zgjat gjithashtu.

Burim: Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0