5 arsye pse marketingu është kaq i rëndësishëm - Business Magazine Albania

5 arsye pse marketingu është kaq i rëndësishëm

5 reasons why marketing is so important

Krijimi i një biznesi të mahnitshëm është thjesht hapi i parë. Tërheqja e klientëve kërkon marketing. Ndërsa shumë biznese të vogla besojnë se marketingu është i ngjashëm me reklamimin, ai në fakt është shumë më i gjerë. Marketingu përfshin të gjithë procesin e ofrimit të një produkti ose shërbimi te një klient: nga zgjedhja e produkteve për t’i shitur dhe ku t’i shisni ato, deri tek mënyra e çmimit dhe promovimit të tyre.

Marketingu përmbush këto pesë funksione kryesore:
1. Marketingu informon

Për të tërhequr konsumatorët në një treg të mbushur me njerëz, audienca juaj e synuar duhet të dijë pse ata duhet të zgjedhin biznesin tuaj dhe jo biznesin e dikujt tjetër. Këtu hyn marketingu i cili bind klientët aktualë dhe potencialë të biznesit tuaj. Se si dhe ku mund të përmbushin një nevoje që ata kanë. Përmbajtja në faqen tuaj të internetit që komunikon misionin e biznesit tuaj, videot e demonstrimit të produktit që postoni, fotot që shfaqni që tregojnë saktësisht se si duken produktet tuaja dhe elementë të tillë u mundësojnë klientëve të dinë se kush jeni dhe çfarë ju bën unik.

2. Marketingu mban të angazhuar si ju, ashtu edhe klientët

Për t’i kthyer klientët për herë të parë në fansa të përjetshëm që do të mbështesin biznesin tuaj, ju duhet të krijoni dhe të ndërtoni marrëdhënie me njerëzit që kanë ndërvepruar me biznesin tuaj. Mediat sociale janë një vend i mrekullueshëm për të filluar. Pasi ndjekin një markë në mediat sociale, 91% e ndjekësve vizitojnë faqen e internetit ose aplikacionin e markës.Rrjedhimisht pas kësaj rritet edhe numri i shitjeve. Dërgimi i emaileve pas blerjes dhe dërgimi i kartolinave me oferta speciale ose informacione për shërbimet e reja janë vetëm disa mënyra të tjera që marketingu mund t’ju ndihmojë të qëndroni në kontakt me audiencën tuaj të synuar.

3. Marketingu ndërton reputacionin tuaj

Si pronar biznesi ose sipërmarrës aspirues, ka të ngjarë që tashmë e kuptoni se sa i rëndësishëm është reputacioni juaj për suksesin që pretendoni të arrini. Reputacioni mund të jetë faktori vendimtar nëse një konsumator zgjedh të kontaktojë me ju apo një nga konkurrentët tuaj. Për shkak se marketingu përhap fjalën për biznesin tuaj, ai është një faktor kryesor në reputacionin që merr biznesi juaj . Marketingu i fortë dhe profesional tregon që ju jeni një biznes me reputacion.  Pavarësisht nëse është një fushatë emaili e dizajnuar mirë, imazhe me cilësi të lartë në të gjitha materialet tuaja të marketingut, apo thjeshtë një kopje tërheqëse e websajtit që pasqyron zërin tuaj unik të markës tuaj marketingu mund t’ju ndihmojë të krijoni besueshmëri tek klientet tuaj.
Lexo më shumë: Adobe “heq qafe” një prej rivalëve të tij më të mëdhenj

4. Marketingu shet

Është një logjikë e thjeshtë nuk mund të bësh një shitje nëse askush nuk di për produktet ose shërbimet tuaja. Dhe ndërkohë që ngritja e një dyqani në lagjen tuaj mund të sjellë një biznes të hapur, marketingu zgjeron shtrirjen tuaj dhe tërheq vëmendjen tek ajo që po shitni, në mënyrë që njerëzit ta blejnë atë. Email-et që shfaqin publikimet e reja, postimet e mediave sociale që paralajmërojnë klientët për një shitje të ardhshme dhe listat e biznesit në internet që i ndihmojnë konsumatorët vendas t’ju gjejnë, janë disa shembuj se si mund të përdorni marketingun për të ndërtuar llojin e ndërgjegjësimit që gjeneron të ardhura.

5. Marketingu i rrit bizneset

Ky funksion i marketingut është pjesërisht kulmi i katër të parave. Marketingu strategjik shpesh rezulton në rritje për biznesin tuaj. Nëse i edukoni me sukses klientët, i mbani ata të angazhuar, krijoni një reputacion të fortë në mendjet e tyre dhe u shisni atyre me zgjuarsi, biznesi juaj ka shumë të ngjarë të ecë mirë. Për më tepër, shumica (nëse jo të gjitha) bizneset lulëzojnë në blerjen e klientëve të rinj. Marketingu është mënyra se si i tërheq ata klientë në radhë të parë.
deluxe

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0