4 strategji për t'ju ndihmuar të tërhiqni më shumë klientë lokalë në biznesin tuaj - Business Magazine Albania

4 strategji për t’ju ndihmuar të tërhiqni më shumë klientë lokalë në biznesin tuaj

klientë

Nëse dëshironi të tërhiqni klientë në biznesin tuaj, mund të përfitoni nga marketingu lokal i kërkimit. Marketingu i kërkimit lokal është praktika e përdorimit të strategjive reklamuese gjeo-specifike për të rritur dukshmërinë e biznesit tuaj në kërkimin lokal, domethënë, Kërkimi në Google. Ky është një lloj marketingu i rëndësishëm dhe efektiv për pronarët e bizneseve lokale që duan më shumë “trafik” dhe klientë në faqen e tyre në internet.

Mësoni më shumë rreth marketingut lokal të kërkimit dhe si ta përdorni atë për të rritur dukshmërinë, “trafikun” dhe shitjet e markës suaj.

Pretendoni dhe optimizoni profilin tuaj të biznesit në Google

Profili i Biznesit në Google (i njohur më parë si “Google For Business”) është mjeti falas i listimit në internet i Google që lejon bizneset të renditen më lart në Google Maps. Është pasuri e paluajtshme kryesore për të gjetur biznesin tuaj nga klientët e mundshëm.

Mund të habiteni kur zbuloni se tashmë ka një listë për biznesin tuaj. Përpara se të krijoni një profil të ri, bëni një kërkim në Google për emrin e biznesit tuaj. Nëse gjeni një listë ekzistuese të Google që duket se është biznesi juaj, mund ta “pretendoni” atë për të fituar pronësinë.

Nëse nuk shihni një profil biznesi ekzistues të Google për biznesin tuaj, krijoni një të ri . Së pari do t’ju duhet të identifikoheni në llogarinë tuaj Gmail dhe më pas të ndiqni hapat që ofron Google për të krijuar një profil.

Pasi të pretendohet, sigurohuni që të optimizoni profilin tuaj për të maksimizuar shtrirjen. Për ta bërë këtë, sigurohuni që:

  • Plotësoni listën tuaj me emrin e saktë të biznesit, adresën, numrin e telefonit, URL-në e faqes në internet, përshkrimin, orët e punës dhe kategorinë.
  • Shtoni fotografi me cilësi të lartë të biznesit tuaj, të jashtme dhe të brendshme, nëse ka, anëtarët e ekipit, produktet, logon ose çdo imazh tjetër përkatës që shfaq biznesin tuaj.
  • Inkurajoni klientët e kaluar të lënë komente pozitive dhe sigurohuni që t’u përgjigjeni të gjitha komenteve, qoftë pozitive apo negative, për të treguar se i vlerësoni klientët tuaj.
  • Përfshini fjalë kyçe përkatëse, përfshirë termat e bazuar në vendndodhje, në përshkrimin dhe postimet e listimit tuaj, pasi kjo mund të përmirësojë dukshmërinë tuaj.
  • Shtoni atribute në profilin e biznesit, për të ofruar informacione më të dobishme për klientët e mundshëm.
  • Mbajeni listën tuaj të përditësuar me orët e duhura të punës, orët e pushimeve, numrin e telefonit, URL-në e faqes në internet, etj. Përgjigjuni komenteve të reja në kohën e duhur.

Optimizoni faqen tuaj të internetit për termat e kërkimit lokal

Çelësi për tërheqjen e klientëve vendas është renditja për termat, ose ndryshe fjalë kyçe, që ata përdorin për të gjetur marka, shërbime dhe produkte si tuajat.

Përdorni një mjet kërkimi për fjalë kyçe, më pas konfirmoni që termat që po kërkoni kanë: vëllim kërkimi dhe konkurrencë mesatare deri në të ulët. Kjo siguron që ju po synoni termat që njerëzit në të vërtetë po kërkojnë. Së fundi, aplikoni këto fjalë kyçe në faqet përkatëse të faqes suaj të internetit, duke krijuar faqe individuale uljeje për çdo produkt ose shërbim. 

Përditësoni listat tuaja në direktorinë online

Profili i biznesit në Google nuk është i vetmi listim i disponueshëm për t’ju ndihmuar të rrisni biznesin tuaj. Ka shumë drejtori lokale dhe specifike për industrinë ku mund të listoni detajet e biznesit tuaj, të mblidhni komente apo tërhiqni klientë. Ashtu si me profilin tuaj të biznesit në Google, sigurohuni që emri i biznesit, orët, numri i telefonit, URL-ja, etj. të jenë të sakta dhe të qëndrueshme. Kërkoni direktori me reputacion dhe shmangni çdo faqe interneti që duket të jetë e padëshiruar.

Zbatoni një dizajn të shpejtë dhe miqësor për celularin

Rritja e kërkimit në celular e ka bërë më të rëndësishme se kurrë optimizimin e faqes suaj të internetit për pajisjet celulare. Ndërsa më shumë konsumatorë përdorin telefonat inteligjentë dhe tabletët për të gjetur biznese lokale, të kesh një faqe interneti të shpejtë dhe miqësore për celularët mund të ndikojë ndjeshëm në arritjen organike dhe normat e konvertimit. Konsumatorët e sotëm presin përvoja të shpejta dhe miqësore për përdoruesit. Një website i ngadaltë ose i optimizuar dobët mund të çojë në zhgënjim të klientëve dhe mundësi të humbura për markën tuaj. Plus, algoritmi i Google i jep përparësi faqeve të internetit miqësore me celular në rezultatet e kërkimit, kështu që është një domosdoshmëri nëse doni të gjeneroni më shumë trafik.

Këtu janë disa këshilla për zbatimin e një dizajni të shpejtë dhe miqësor për celularin:

  • Ndërtoni, ose ridizajnoni faqen tuaj të internetit sipas parimeve të dizajnit të përgjegjshëm, duke lejuar faqen tuaj të përshtatet me madhësi dhe pajisje të ndryshme të ekranit.
  • Kompresoni imazhet në faqen tuaj të internetit për të zvogëluar madhësinë e skedarit, gjë që mund të ndihmojë në shpejtimin e faqes suaj të internetit.
  • Aktivizo memorien e shfletuesit për të reduktuar gjerësinë e brezit të nevojshëm për ngarkimin e burimeve statike si imazhet, JavaScript dhe CSS.
  • Testoni performancën e faqes suaj të internetit me mjetin PageSpeed ​​Insights të Google për të identifikuar problemet dhe për të gjetur rekomandime se si të përmirësoni shpejtësinë e faqes.
  • Thjeshtoni navigimin e faqes tuaj me skeda të qarta dhe butona thirrje për veprim që janë të lehta për t’u parë në pajisjet më të vogla. 

Nëse doni më shumë klientë lokalë, zbatimi i strategjive të kërkimit lokal është mënyra për të vazhduar. Shfrytëzojeni fuqinë e Google për të vënë re biznesin tuaj, për të rritur “trafikun” në web dhe për të nxitur më shumë shitje. Marketingu i kërkimit lokal është një nga strategjitë më efektive të marketingut për bizneset.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0