Si të përballeni me sfidat e zakonshme të mediave sociale: strategjitë për menaxhimin e tyre - Business Magazine Albania

Si të përballeni me sfidat e zakonshme të mediave sociale: strategjitë për menaxhimin e tyre

Rrjete sociale

Ka dy lloje njerëzish kur bëhet fjalë për mediat sociale: ata që pëlqejnë të ndajnë përmbajtje dhe ata që nuk e bëjnë këtë. Megjithatë, duke qenë se media sociale është në thelb falas dhe një mjet i fuqishëm që mund të rrisë të ardhurat, ka disa “zakone” që mund të ndihmojnë.

1. Krijoni një orar të arsyeshëm të mediave sociale

Pas një studimi të bërë Roxanne Klein është shprehur:

“Tre vjet më parë, pothuajse nuk postova në rrjetet sociale. Arsyet e mia për të mos postuar shpesh kishin të bënin me dembelizmin dhe pasiguritë. Kam kapërcyer si dembelizmin ashtu edhe pasiguritë personale dhe tani po postoj rregullisht. Jam në pikën ku mund të them sinqerisht se postimet e rregullta kanë ndihmuar biznesin tim.

2. Mbani rutinën tuaj
Krijimi i një fletë gjurmimi në vitin e parë të postimit në mediat sociale mund të jetë një ide e mirë. Kjo lejon të qëndrosh në detyrë dhe të krijosh një rutinë. Pas çdo postimi, përditëson fletën e gjurmimit me një shenjë kontrolli. Pastaj, në fund të muajit, sigurohuni që të keni katër shenja kontrolli për atë muaj.
3. Bëni një listë me tema për të postuar
Pyetja tjetër për këdo që ka probleme me postimin është, për çfarë duhet të postoj? Zakonisht postimet lidhen me ngjarje, biznese të reja, arritje biznesi dhe postime artikujsh.

Me rëndësi është që të bëni një postim për çdo ngjarje që merrni pjesë. Kur merrni pjesë në një ngjarje, përpos kohës janë edhe kostot pjesë e harxhimit. Nëse dikush nuk poston për një ngjarje, është një humbje e një mundësie. Postoni si përpara ngjarjes dhe pas saj.

Hapja e një biznesi i ri është një ide e mirë për t’u postuar, pasi i tregon botës se po zgjeroheni dhe po ndërmerrni sipërmarrje të reja. Nëse jeni në industrinë e shërbimeve, mund të postoni në një detyrë të re që keni. Ose nëse zotëroni një restorant dhe sapo keni marrë një biznes të ri për të përmbushur një ngjarje të rëndësishme, do të ishte mirë të postoni. Mbani mend, sa më personale t’i bëni postimet tuaja, aq më mirë do të priten.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0