Kur Will Ahmed lançoi kompaninë e tij të teknologjisë së veshjeve WHOOP, shanset për sukses nuk ishin në favor të tij. Kompania ikonë Nike, sapo kishte hyrë në hapësirë me produktin e saj të veshjes, FuelBand. Si mund të konkurronte startup-i i Ahmedit me një fuqi ndërkombëtare, emri i të cilit vjen fjalë për fjalë nga perëndesha greke e fitores?
Ai ia vlerëson suksesin e tij një kombinimi të një strategjie të mirëpërcaktuar dhe një doze të shëndetshme naiviteti.
“Kisha një ide për një produkt që mendova se duhet të ekzistonte në botë. Dhe nuk kishte kuptim për mua, pse ai produkt nuk ekzistonte. Mendova se duhet të ishte atje”, është shprehur ai.
Por, cilat janë 4 mësimet vitale që mësoi ky sipërmarrës?
1- Mësoni nga të mëdhenjtë
Ironikisht, strategjia e Ahmedit për WHOOP mori një faqe nga libri i vjetër i Nike. Në ditët e Air Jordans dhe “Bo Knows”, Nike kishte “një obsesion të thellë për të krijuar një këpucë që mund t’i bënte atletët të vrapojnë më shpejt”. Megjithatë, Nike nuk përdori të njëjtën strategji për FuelBand, të cilin e nxori në treg pa u konsultuar me atletët.
“Nëse unë do të isha Nike, do të kisha pyetur se si të fillojmë në majë të piramidës? Pastaj do ta tregojmë atë histori dhe do ta sjellim atë për masat. Ata thjesht e anashkaluan të gjithë atë hap… Ata nuk e vërtetuan atë me atletët e tyre”, thotë ai.
Anasjelltas, Ahmed bëri një kërkim të gjerë tregu përpara nisjes së tij, duke i dhënë atij një avantazh ndaj konkurrentëve.
2- Bëje teknologjinë shërbëtorin, jo zotërinë
Ndonjëherë, ju dëshironi një produkt që pëshpërit në vend që të bërtasë. Ahmed kundërshton idenë se pajisjet e veshjes duhet të jenë një shoqërues i vazhdueshëm, gjithmonë duke konkurruar për vëmendjen tonë.
“Teknologjia duhet të përmirësojë jetën tuaj, jo ta pushtojë atë”, thotë ai.
Kjo është arsyeja pse WHOOP mbledh në heshtje të dhëna pa kërkuar angazhimin e vazhdueshëm të përdoruesit.
“Ne donim të mblidhnim këtë informacion në sfond dhe më pas të thonim gjërat e duhura në momentet e duhura. Ka një parim të caktuar pas kësaj, që është që produkti të zhduket në sfond në emrin tuaj “, është shprehur Ahmed.
3- Mos kini frikë nga dështimi, por as mos e idealizoni atë
Ahmed beson se frika e dështimit ka vrarë shumë ide të shkëlqyera përpara se ato të kishin një shans për t’u bërë realitet. Por, ai gjithashtu mendon se në kulturën e sotme të teknologjisë, dështimi është romantizuar si një lloj gjendjeje e përshtatshme përfundimtare. Ka shumë nga këto fraza të çuditshme në industrinë e teknologjisë, si “testo, përsërit, dështoj”.
Në vend që të fokusoheni në dështimet tuaja, ai thotë se duhet të përqafoni sukseset.
“Në ndërtimin e një WHOOP, ka pasur një sërë momentesh ku ne ishim në buzë të dështimit dhe ajo që u desh për të kapërcyer ato momente ishte një nivel i thellë fokusi, menaxhim i dhimbjes, tejkalim i stresit. Unë ndjej një krenari për këtë. Ndjej një lidhje me atë veten më të re dhe ekipin rreth meje që ishte në gjendje ta kalonte atë errësirë kur kompania pothuajse dështoi”, kujton Ahmed.
4- Përkuluni në mirënjohje
Ahmed thotë se shumë sipërmarrës ndjekin dopaminën duke vendosur qëllime dhe duke i arritur ato. Problemi është se suksesi nuk ndihet kurrë aq mirë sa mendojmë se do të jetë, kështu që të gjithë vazhdojnë të lëvizin shtyllat, derisa të mpihen nga ndonjë lumturi e vërtetë.
Zgjidhja e tij është të fusë pak mirënjohje në jetën e tij.
“Unë e di se kjo do t’u tingëllojë disa njerëzve, por mirënjohja çliron serotonin. Kjo është një mënyrë tjetër për ta bërë veten të ndiheni të lumtur. Mirënjohja do të thotë të vlerësosh vendin ku je, dhe ekipin me të cilin je, dhe ky është lloji i lumturisë që zhbllokohet për sipërmarrësin” , thotë ai.
Si e praktikon ai mirënjohjen?
“Unë meditoj gjënë e parë në mëngjes dhe si pjesë e kësaj, mendoj në mënyrë aktive për gjërat për të cilat jam mirënjohës. Unë kam gjithashtu një praktikë të ditarit ku shkruaj tre gjëra për të cilat jam mirënjohës”, ka treguar Ahmed.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.