3 vrasësit e heshtur të inovatorëve të mundshëm - Business Magazine Albania

3 vrasësit e heshtur të inovatorëve të mundshëm

inovatorëve

Ekzistojnë dy lloj liderësh në botën e sotme: ata që sjellin ndryshimin dhe ata që u ndodh ndryshimi.

Natyrisht, shumica prej nesh duan të jenë të parët. Ne duam ta bëjmë botën më të mirë. Ne duam të shkruajmë rregullat, jo t’i ndjekim ato. Ne duam t’i shohim ëndrrat tona të realizuara dhe të mos lejojmë që frika jonë të na pengojë të arrijmë atë që besojmë thellë në zemrat tona që jemi të aftë.

Por, inovatorët aspirantë përballen me pengesa, disa prej të cilave janë të lehta për t’u parë, parashikuar dhe planifikuar, dhe të tjera që janë shumë më shkatërruese dhe dobësuese. Pse? Sepse janë të padukshme. Për shkak të natyrës së tyre shkatërruese, ne i quajmë këto barriera vrasës të heshtur, sepse ato veprojnë pothuajse në të njëjtën mënyrë si presioni i lartë i gjakut, i cili nuk shfaq simptoma të dukshme përpara se të godasë një atak në zemër.

Lexoni: 3 këshilla për të kapërcyer frikën e dështimit dhe të arrini suksesin në 2022

Vrasësit e heshtur janë frika dhe ankthet e fuqishme njerëzore që prishin ëndrrat tona për t’u bërë inovatorë dhe liderë të respektuar në të ardhmen.

  1. Frika për t’u dukur si një ‘idiot’

Ndonjëherë kur hyjmë në një rol të ri inovativ ose një pozicion drejtues, ne vëmë në dyshim kualifikimet tona. Ne mbytemi nga ankthi dhe ajo që disa psikologë e quajnë sindroma e mashtruesit. Kjo mund të jetë imobilizuese, sepse kemi frikë të veprojmë dhe të flasim. Ne jemi të goditur nga faji dhe plot turp, sepse mendojmë se jemi jashtë ligës sonë, ose disi nuk e meritojmë të jemi këtu ku jemi. Guximi është të flasësh dhe të ndërmarrësh veprime, edhe kur nuk jemi ende ekspertë ose të sigurtë se si do të përgjigjen të tjerët.

Kur introverti Daniel Greenberg filloi një biznes me dritat LED, ndërsa ishte ende në shkollë të mesme në Louisville, Kentucky, ai nuk e kishte idenë se si të rriste shitjet. Miqtë rekomanduan që ai të ndiqte reklamat në TikTok. Kjo e bëri atë nervoz. Ai nuk kishte asnjë ekspertizë në këtë platformë të mediave sociale. Në atë kohë, TikTok i dukej si një vend ku vajzat e shkollave të mesme shfaqnin rutinat e tyre të fundit të kërcimit, jo ku sipërmarrësit shkonin për të gjeneruar interes për sipërmarrjen e tyre të re. Greenberg nuk donte të perceptohej si një “idiot”, veçanërisht pasi ai po aplikonte në universitete në atë kohë, dhe ai e dinte se oficerët e pranimeve mund të kontrollonin internetin për të hulumtuar kandidatët kryesorë. Megjithatë, Greenberg i dha një goditje gjithsesi dhe spoti i tij në TikTok u bë viral dhe e ndihmoi biznesin e tij të fitonte tërheqje dhe përfitim të menjëhershëm. Rastësisht, ai u pranua në shumicën e kolegjeve dhe tani ndjek Universitetin Brown.

  1. Frika nga dështimi

Ndonjëherë kjo frikë mund të jetë aq paralizuese saqë na ngrin në një gjendje të përhershme mosveprimi. Sipas përkufizimit, novatorët krijojnë diçka që është krejtësisht e re. Por nuk ka asnjë garanci që të tjerët do ta pranojnë krijimin; mund të refuzohet fare, ose mund të mos gjejë kurrë sukses. Trajneri i basketbollit i Universitetit Auburn, Bruce Pearl, gjatë një interviste tha: “E vërteta e vështirë është nëse nuk po dështojmë, herë pas here, kjo do të thotë se nuk po i shtyjmë kufijtë.” Inovatorët dalin në mënyrë rutinore nga zonat e tyre të rehatisë. Ata e dinë se dështimi është pjesë e procesit të inovacionit. Inovatorët kanë shumë më tepër frikë të ngecin në rutina dhe të mos provojnë kurrë gjëra të reja. Ikja nga zona e tyre e familjaritetit i hap ata drejt një bote të re me mundësi të mahnitshme.

  1. Frika nga përgjegjësia

Siç tha Victor Frankl në 1977, “Të jesh i vetëdijshëm për përgjegjësinë do të thotë të jesh i vetëdijshëm për krijimin e vetvetes, fatit dhe vështirësive të jetës”. Nëse kjo është e vërtetë, dhe ne jemi në gjendje të arrijmë këtë nivel të vetëdijes, duhet të jemi gjithashtu të vetëdijshëm për dhimbjen dhe vuajtjen tonë që vjen me përgjegjësi të shtuar. Ky është një koncept i frikshëm dhe përfundimisht përballet nga të gjithë inovatorët. Pesha e botës është mbi novatorin që merr me dëshirë përgjegjësi të re. Shpesh novatorët dhe sipërmarrësit hapin kompani krejt të reja me mijëra punonjës që besojnë thellësisht në misionin. Themeluesi është përgjegjës për çdo punonjës. Për të përballuar stresin dhe ankthin e shtuar që është pjesë përbërëse e përgjegjësisë, novatorët duhet të krijojnë sistemin e tyre të mbështetjes nga e para dhe të gjejnë mënyra të tjera për t’u qetësuar.

Lexoni: Të mësosh nga dështimi!

Georgia Messinger, për shembull, filloi një startup të suksesshëm të shëndetit mendor përpara se të pranohej në Universitetin e Harvardit. Për ta ndihmuar atë të përballonte stresin e të qenit studente me kohë të plotë dhe një sipërmarrëse punëtore, ajo krijoi rrjetin e saj `personal” të trajnerëve, këshilltarëve dhe miqve që e ndihmuan të diskutonte dhe analizonte sfidat dhe ankthet personale. Ajo gjithashtu nisi diskutime të sinqerta dhe të hapura me studentë të tjerë që përballen me sfida të ngjashme, më shumë si terapia në grup, për të diskutuar zgjidhje praktike për ankthin e përbashkët.

/inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0