3 mënyra për të kuptuar nëse strategjia juaj e rritjes po ju ndihmon në të vërtetë të rriteni  - Business Magazine Albania

3 mënyra për të kuptuar nëse strategjia juaj e rritjes po ju ndihmon në të vërtetë të rriteni 

strategjia e rritjes

Rritja duhet të jetë një prioritet kryesor brenda pesë deri në dhjetë vitet e para të një biznesi. Është ajo që drejton fitimin dhe ju bën konkurrues me biznese të ngjashme në industrinë tuaj. Megjithatë, rritja nuk ndodh vetëm duke punuar shumë. Ashtu si shumica e qëllimeve, ju duhet një plan strategjik, i plotësuar me KPI dhe standarde gjatë rrugës. Këtu janë tre mënyra efektive, jo vetëm për hartimin e qëllimeve të rritjes, por në fakt për arritjen e tyre: 

  1. Përcaktoni se çfarë do të thotë për ju rritja e biznesit

Përpara se të hartoni një strategji për rritje, duhet të vendosni për përkufizimin tuaj personal të rritjes. Kuptimi i rritjes nuk është universal për çdo biznes. Organizata juaj është unike dhe është më e pozicionuar për të arritur qëllime të caktuara të rritjes mbi të tjerat. 

Megjithatë, nuk është kurrë e dëmshme të merrni frymëzim nga konkurrentët me performancë të lartë. Ekzaminoni qëllimet e rritjes së bizneseve të tjera në industrinë tuaj dhe merrni parasysh sa mirë ata mund të mbivendosen me biznesin tuaj.  

Çfarë lloj objektivash rritjeje duhet të zgjidhni? Përsëri, kjo varet nga kompania juaj dhe nga lloji i suksesit që vlerësoni më shumë, por disa të zakonshme do të ishin fitimi i klientëve, vizibiliteti, mbulimi mediatik ose rritja e shitjeve. 

  1. Rendisni strategjinë tuaj mbi objektivat e biznesit tuaj

Mendoni një minutë të merrni në konsideratë dhe përforconi mënyrën se si e përcaktoni suksesin për biznesin tuaj. Cilat metrika kanë rëndësi për ju? Çfarë objektivash dëshironi të arrini në orarin tuaj të caktuar? Këto mund të përfshijmë fitimin, numrin e klientëve, numrin e klientëve të përsëritur, matjet e mediave sociale ose çfarëdo standardi që mendoni se janë tregues të një pune të kryer mirë. 

Lexoni: Ja cila është strategjia e Target për të mposhtur Amazon

Me kalimin e kohës që nga vendosja e strategjisë suaj të rritjes, vlerësoni se si po matet ajo me qëllimet tuaja të përshkruara të biznesit. Strategjia juaj e rritjes është atje për t’ju ndihmuar t’i përmbushni këto dhe të shkallëzoni një pjesë ose të gjithë biznesin tuaj në përputhje me rrethanat. Nëse qëllimet tuaja të biznesit dhe plani juaj për të pasur sukses në këto synime nuk përputhen, mendoni arsyen. 

“Por, unë tashmë i jam përkushtuar kësaj strategjie rritjeje!” Edhe çfarë? Angazhohuni për një të re. Dhe nëse e bëni këtë eksperiment përsëri pas një muaji dhe vendosni që duhet t’i rregulloni përsëri, atëherë rregullojini ato përsëri. Është biznesi juaj dhe suksesi juaj. Mos lejoni që dështimi të vijë nga vendosja e objektivave që keni fuqinë t’i ndryshoni. 

  1. Mbështetuni te ekipi juaj dhe mbajini ata të përfshirë

Ekipi juaj është mjeti më efektiv që keni për t’ju ndihmuar të arrini qëllimet tuaja të rritjes së biznesit. Mbani ekipin tuaj të përfshirë shumë në vendimet tuaja dhe kini pika kontakti të shpeshta në fillim të procesit, duke i lejuar ata t’ju japin reagime dhe njohuri të vlefshme për detyrat e përditshme që mund të ndihmojnë ose pengojnë realizimin e qëllimeve të vendosura. 

Më mirë akoma, vendosni qëllimet me kontributin e tyre. Ardhja e tyre së bashku, jo vetëm që ju jep fuqi të shtuar të trurit kur hartoni suksesin, por ju jep një pasqyrë të asaj që ekipi juaj mendon se janë qëllime të rëndësishme të rritjes dhe çfarë mendojnë se janë në gjendje të arrijnë. Gjithashtu, ju duhet t’i përfshini ata në çdo ndryshim ose zhvendosje të qëllimeve. 

Ju nuk keni pse ta rishpikni vetë rrotën. Ekipi juaj, partnerët tuaj të biznesit dhe rrjeti juaj janë të gjitha burime të vlefshme në dispozicionin tuaj për t’ju ndihmuar të rriteni dhe shkallëzoni biznesin tuaj. Kërkoni kontributin dhe sugjerimet e tyre përpara se të merrni ndonjë vendim të ri marketingu ose strategjik. 

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0