Ja cila është strategjia e Target për të mposhtur Amazon  - Business Magazine Albania

 Ja cila është strategjia e Target për të mposhtur Amazon 

Target
~6 minuta lexim

Target dhe Amazon janë konkurrentë në kuptimin që ata të dy shesin një gamë të gjerë produktesh — si rroba, pajisje elektronike, dekore për shtëpi dhe madje edhe produkte ushqimore. Pavarësisht kësaj ngjashmërie, të dyja janë kompani shumë të ndryshme dhe kanë strategji shumë të ndryshme. 

Target është një shitës me pakicë shumë më tradicional në krahasim me Amazon. Për shembull, shumica e 400,000 punonjësve të Target punojnë në një nga 1,931 dyqanet e saj, ku ata ndërveprojnë me klientët çdo ditë. Shumica e 1.6 milionë punonjësve të Amazon punojnë në magazina dhe qendra furnizuese, ose drejtojnë furgona dërgesash. 

Ky është një dallim i rëndësishëm: Target është një shitës me pakicë i bazuar në dyqanet fizike ku klientët bëjnë pazar. Amazon është një faqe interneti ku njerëzit blejnë nga iPhone ose laptopi i tyre dhe një rrjet qendrash shpërndarjeje që dërgojnë porosi në shtëpitë e klientëve — zakonisht brenda pak ditësh. 

Në fakt Amazon ka disa dyqane, por askush nuk do të argumentonte se ato janë biznesi i saj kryesor. Ato nuk janë. Biznesi kryesor i Amazon është kryesisht si një treg në internet dhe rrjet shpërndarjeje për shitësit e palëve të treta, si dhe një numër në rritje i markave të Amazon. 

Target shet gjëra në internet, natyrisht, por mënyra e tij kryesore e ndërveprimit me klientët është ende përmes dyqaneve të tij fizike me pakicë. Në fakt, i gjithë biznesi i saj në internet është ndërtuar jo në magazina, por në ato dyqane. Target po përdor asetet e saj më të vlefshme, dyqanet dhe njerëzit e tij, për t’u shërbyer klientëve të saj, pavarësisht se si ata duan të blejnë. 

Sipas raportit të fitimeve për vitin 2021 të Target, të cilin kompania publikoi muajin e kaluar, më shumë se 95% e të gjitha porosive të saj, digjitale dhe fizike, u përmbushën nga dyqanet. Ky numër nxjerr në pah se sa efektive është në të vërtetë strategjia. 

Për shembull, edhe kur bëni një porosi në internet, ka shumë të ngjarë që ai të trajtohet nga një dyqan me pakicë, jo nga një qendër përmbushjeje. Në fakt, Target ka shfrytëzuar dyqanet e saj si një rrjet masiv përmbushjeje. 

Ky plan i zgjuar e ka ndihmuar atë jo vetëm të konkurrojë kundër konkurrentëve shumë më të mëdhenj si Amazon dhe Walmart, por gjithashtu e ndihmoi kompaninë të rrisë të ardhurat e saj me 35% që para pandemisë në mbi 105 miliardë dollarë. Kjo është ende shumë larg nga 470 miliardë dollarët e Amazon në 2021. Nga ana tjetër, kur krahasoni shkallën e rritjes së shitjeve në internet gjatë dy viteve të fundit, Target e ka tejkaluar shumë Amazonin dhe nuk është as afër. 

Për të qenë të drejtë, Target po fillonte pothuajse nga asgjëja, krahasuar me Amazon, e cila ishte tashmë shitësi më i madh në internet në botë. Kur je kaq i madh, është e vështirë të vazhdosh të rritesh me të njëjtin ritëm. Nga ana tjetër, Target kishte shumë hapësirë për t’u rritur. 

Lexoni: Amazon sapo bëri një lëvizje të papritur që mund të shtypë FedEx dhe UPS

Edhe në vitin 2017, shumë përpara se dikush të kishte dëgjuar për COVID-19, kompania shpenzoi 500 milionë dollarë për shërbimin e dërgesës Shipt. Ndërsa pandemia filloi të përhapet në të gjithë vendin, kompania shpenzoi miliona më shumë për të trajtuar porositë në internet, si dhe për marrjen në dyqan. 

Kjo nuk garanton sukses, megjithatë, dhe Target mund të kishte bërë atë që bënë shumë biznese të tjera: Shikoni se çfarë po bën konkurrenca juaj dhe thjesht kopjoni atë. Është një taktikë mjaft e zakonshme. 

Përveçse tre të katërtat e amerikanëve jetojnë brenda 10 milje nga një prej atyre dyqaneve. Kjo do të thotë se ka një qendër përmbushjeje dhe një vendndodhje marrjeje brenda një udhëtimi të shkurtër nga shumica dërrmuese e klientëve të saj. Pse nuk dëshironi të përfitoni nga kjo? 

Kjo është pikërisht ajo që bëri Target. Në vend që të përpiqet të kalojë në një strategji tjetër për të konkurruar me Amazon, kompania ka dyfishuar ato asete dhe i ka përdorur ato për t’u shërbyer klientëve edhe pse nevojat e tyre kanë ndryshuar. Po funksionon. 

Kalimi në blerjet online e ndihmoi kompaninë të rritet shumë më tepër se sa pritej në një kohë kur pothuajse askush nuk e dinte se çfarë të priste. Vetëm vitin e kaluar, të ardhurat e kompanisë u rritën me 12.7 përqind. Kjo është pas një rritjeje edhe më të madhe në 2020. 

Për krahasim, në vitin 2019, i cili mund të konsiderohet një vit normal, shitjet e krahasueshme të kompanisë u rritën vetëm 3.9 përqind. Ndërsa viti 2020 ishte një ndryshim i jashtëzakonshëm që detyroi një ndryshim të madh në mënyrën se si Target, dhe çdo kompani, bën biznes, ky ndryshim duket se do të qëndrojë, të paktën tani për tani. Askush nuk mund t’i kishte parë dy vitet e fundit, por përgjigja e kompanisë është një goditje gjeniale. 

/inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Leximi është për mendjen ajo që ushtrimi është për trupin.”
— Joseph Addison
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0