Amazon sapo bëri një lëvizje të papritur që mund të shtypë FedEx dhe UPS  - Business Magazine Albania

Amazon sapo bëri një lëvizje të papritur që mund të shtypë FedEx dhe UPS 

Amazon

Është loja më e fundit e kompanisë në lidhje me operacionet masive të transportit dhe logjistikës. 

Amazon është bërë tashmë shitësi më dominues me pakicë në internet dhe është gati të marrë përsipër hapësirën e dorëzimit. Gjiganti i tregtisë online njoftoi nisjen e programit të tij Buy with Prime të enjten; shërbimi u ofron shitësve të palëve të treta akses në rrjetin e gjerë të transportit dhe shpërndarjes së kompanisë, madje edhe për porositë në faqet jo-Amazon. 

Shitësit me pakicë që përdorin shërbimin do të kenë mundësinë t’i bashkëngjisin ikonën Prime artikujve në faqen e tyre të internetit që kualifikohen për dërgesë falas dy-ditore ose ditën tjetër. Për më tepër, anëtarët e Prime do të jenë në gjendje të përdorin informacionin e pagesës dhe transportit të lidhur me llogaritë e tyre në Amazon për të bërë një porosi. Është një mundësi e madhe për Amazon për të marrë para, pasi shitësit do të paguajnë tarifa të ndryshme për përpunimin, përmbushjen, ruajtjen e pagesave dhe më shumë. 

Lexoni: Si të shpëtojmë Amazonën nga shkatërrimi? Sipërmarrësi mendon se zgjidhja është NFT-ja

Por “Buy with Prime” nuk është ende në dispozicion për të gjithë shitësit me pakicë; tani për tani, vetëm shitësit që përdorin Fulfillment nga Amazon (FBA) mund të përfitojnë, vetëm me ftesë. Në fund të fundit, kompania planifikon të zgjerohet për të përfshirë tregtarë të tjerë, gjë që ka potencialin ta nivelojë kompaninë edhe më lart në lojën e dërgesave në internet – potencialisht shumë larg UPS-së, FedEx-it dhe madje edhe Shërbimit Postar të SHBA-së. 

Aktualisht, Amazon ofron një program Fulfillment me shumë kanale për të lejuar shitësit të ruajnë dhe dërgojnë mallra me shërbimet e Amazon nëpërmjet siteve të palëve të treta. 

Buy with Prime – Blej me Prime është lëvizja më e fundit e kompanisë në një fushatë afatgjatë për të maksimizuar fitimin me operacionet e saj të shumta të transportit dhe logjistikës. Sipas një raporti nga kompania, shërbimet e shitësve të palëve të treta, duke përfshirë komisionet, tarifat e fulfillment dhe transportit dhe shërbime të tjera, u rritën 11% nga viti në vit në 30.3 miliardë dollarë në tremujorin e fundit.  

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0