3 kompani po zbulojnë se sa e vështirë është të zëvendësosh plastikën

3 kompani po zbulojnë se sa e vështirë është të zëvendësosh plastikën



3 kompanitë më të mëdha në botë na tregojnë sa e vështirë është që ato të zëvëndësojnë plastikën. Reagimi kundër plastikës bëri jehonë vitet e fundit dhe nuk është e vështirë të kuptohet pse. Mediat sociale janë të mbushura me imazhe të krijesave të detit që vdesin të ngatërruar në mbetje plastike dhe shumë komuna po miratojnë ndalimet kundër çantave dhe shisheve. kjo po ndodh edhe në Shqipëri së fundi, Ne jemi të qartë për rreziqet e plastikës me përdorim të vetëm.

Bioplastika shihet si mundësi më miqësore në raportin tonë me mjedisin, por para se të shkoni të kërkoni bioplastikë për shtëpinë ose biznesin tuaj, kini kujdes. Pretendimet për përfitimet nga bioplastika shpesh nuk janë të sakta.

Lexo: Cili është produkti më i mirë i të gjitha kohërave i IKEA-s?

Sipas raportit të fundit nga Wall Street Journal dhe Ars Technica, disa nga kompanitë më të mëdha në botë si Ikea, Lego dhe Coca-Cola kanë qenë në kërkim për alternativa zëvëndësuese të plastikës, me të vërtetë miqësore me mjedisin.

Bioplastika ende ka një rrugë të gjatë për të bërë:

Gjëja e parë që duhet të dini rreth bioplastikës është se termi ende nuk është përcaktuar saktë dhe në thelb askush nuk mund të pajtohet për atë që llogaritet si bioplastike. “Bioplastika është në thelb gjithçka që njerëzit pëlqejnë ta quajnë bioplastikë”, i tha Troy Farah i Ars Technica Frederik Wurm, një kimist në Institutin Max Planck për Kërkimet Polimer. Ajo që shumica e njerëzve shpresojnë është një plastikë e bërë nga materiale natyrore, që shpërbëhet kur e hidhni normalisht dhe që gjeneron më pak ndotje nga prodhimi i saj.

Por, siç raporton Farah, shumica e bioplastikave aktuale nuk e arrijnë këtë. Ose ato janë po aq ndotëse të prodhohen, pasi nuk shpërbëhen përveçse në kushte shumë specifike industriale, ose janë shumë të shtrenjta për t’u tregtuar.

Kompanitë po përpiqen të ulin përdorimin e plastikës

Për konsumatorët duhet të bëni kujdes në lidhje me çdo gjë që tregtohet si plastikë “bio”. Para blerjes, shikoni nëse plastika mund të eliminohet krejtësisht. “Një ndryshim kulturor rreth konsumit është më i rëndësishëm sesa gjetja e plastikave alternative. “Konsumimi i pakët i plastikës duhet të jetë në fokus”, shkruan Farah.

Ndërkohë, kompanitë që kërkojnë të kënaqin klientët me ndjeshmëri ndaj ambientit, përballen me sfida serioze. Drejtues në fushën mjedisore i krahasojnë përpjekjet për gjetjen e plastikës me bazë bimore me zbarkimin e hënës. “Kur Kennedy tha se dëshironte të dërgonte një njeri në Hënë, shumë teknologji dhe kërkesa nuk ekzistonin. Ne duhet të dalim jashtë dhe ta ndërtojmë atë,” i tha drejtori i lartë i mjedisit të Lego, Tim Guy Brooks.

“IKEA gjithashtu po përpiqet të sjellë risi. Por deri më tani, produkti i vetëm plastik i tij me bazë bimore është një qese frigoriferike”, raporton në të njëjtin artikull. Coca Cola u tërhoq për shkak të vështirësisë nga objektivi për të përfshirë plastikën me bazë bimore në të gjitha shishet, deri në vitin 2020. Është e qartë që ne kemi një rrugë të gjatë për të gjetur alternativa më të gjelbërta.

“Ndërsa kërkesa e konsumatorit rritet, çmimet bien dhe shfaqen teknologji të reja. Bioplastika, pavarësisht termit, ka të ngjarë të bëhet më e përhapur”, përfundon Farah. Ne gjithashtu mund të gjejmë mënyra për të zvogëluar ambalazhimin. Siç vlerësohet edhe nga Financial Times, startup-et dhe dizajnerët nuk janë duke punuar për këtë problem.

Lexo: Coca-Cola cilësohet për të dytin vit radhazi, marka që krijon më shumë ndotje sipas një auditimi global

Burimi: Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0