Coca-Cola cilësohet për të dytin vit radhazi, marka që krijon më shumë ndotje sipas një auditimi global


Coca-Cola për të dytin vit radhazi është cilësuar si marka që krijon më shumë ndotje në mjedis në një auditim global të kryer nga lëvizja globale Break Free From Plastic. Ndërmarrja gjigante e pijeve me gaz ishte përgjegjëse për më shumë mbeturina plastike sesa tre ndotësit kryesorë e tjerë të kombinuar së bashku.

Më shumë se 72,000 vullnetarë vërshuan në plazhe, përgjatë rrugëve ujore dhe pranë zyrave e shtëpive të tyre duke mbledhur shishe plastike, gota, mbështjellëse, çanta dhe copëza të tjera në shtator si qëllim auditimin. Ata zbuluan se plastika përfaqësonte 50 lloje të ndryshme dhe mund të gjurmohej në pothuajse 8,000 marka. Coke ishte përgjegjëse për 11,732 copë mbeturina plastike të gjetura në 37 vende në katër kontinente. Pas Coca-Cola, kontribuesit e tjerë më të mëdhenj në ndotjen plastike në auditim ishin Nestle, PepsiCo, Mondelez International, etj. Më shumë se gjysma e plastikës ishte gërryer deri në atë pikë sa ishte e pamundur të dallohej se kush e kishte prodhuar atë.

Lexoni: “Përshëndetje vdekje” – Coca-Cola gabon me sloganin në Zelandën e Re

Coke ishte burimi kryesor i plastikës në Afrikë dhe Europë dhe burimi i dytë më i madh në Azi dhe Amerikën e Jugut. Në Amerikën e Veriut, kompania përgjegjëse për shumicën e plastikës së gjetur ishte Nestle, e ndjekur nga kompania Solo Cup, në pronësi të korporatës Dart Container dhe Starbucks. Coca-Cola u rendit e pesta midis kompanive përgjegjëse për mbeturinat plastike në Amerikën e Veriut.

Coca-Cola iu përgjigj pyetjeve në lidhje me auditimin e markës me një deklaratë me email: “Sa herë që paketimi ynë përfundon në oqeanet tona, ose kudo që nuk duhet, është e papranueshme për ne. Në partneritet me të tjerët, ne jemi duke punuar për të adresuar këtë çështje kritike globale, si për të ndihmuar në shmangien që mbeturinat plastike të hyjnë në oqeanet tona ashtu dhe për të ndihmuar në pastrimin e ndotjes ekzistuese”.

Deklarata e Coke gjithashtu thoshte, “Ne po investojmë në çdo treg për të rritur rikuperimin e shisheve dhe kanaçeve tona dhe kohët e fundit kemi njoftuar lançimin në Vietnam të një organizate të mbështetur nga industria e riciklimit të paketimeve, si dhe një investim me 19 milionë dollarë në Filipine në një strukturë të re të riciklimit të paketimeve të ushqimeve. Ne gjithashtu po investojmë për të përshpejtuar risitë kryesore që do të ndihmojnë në zvogëlimin e mbeturinave, përfshirë teknologjitë e reja të riciklimit të përmirësuar që na lejojnë të riciklojmë plastikën PET me cilësi të dobët, shpesh të destinuar për djegie ose deponi, përsëri në materialin e paketimit të ushqimit me cilësi të lartë”.

Cilësimi i Coca-Cola si kontribuesi kryesor global i mbeturinave plastike për dy vjet rresht shkon në kundërshtim me imazhin publik të kuruar me kujdes të kompanisë si një lider mjedisor. Në fillim të këtij muaji, Coke prezantoi një shishe plastike me material të riciklueshëm dhe vitin e kaluar kompania u zotua të mbledhë dhe riciklojë “ekuivalentin e çdo shishe ose kanaçe që shet globalisht”.

Së bashku me gjurmët e jashtëzakonshme të mbeturinave, provat e tjera të fundit minojnë imazhin e gjelbër të Coca-Cola. Ndërkohë, ambientalistët europianë të lidhur ngushtë me avokatët që kanë kryer auditimin global të markës thonë se kompania ka qenë duke u përpjekur të luftojë ndotjen plastike.

Lexoni: Coca-Cola në bisedime për të prodhuar pije me marihuanë

Qindra qytete kohët e fundit janë përkushtuar të bëhen qytete “me mbetje zero”. “Ne kemi krijuar një masterplan shumë të detajuar, i cili shikon pamjen e plotë se çfarë ka nevojë një bashki për të zvogëluar mbeturinat e tyre,” thotë Alexandra Aubertin, themeluese e Zero Waste Montenegro dhe anëtare e bordit të Zero Waste Europe. “Ne shikojmë gjithçka që është bërë në një qytet, por gjithashtu shohim një nivel lokal se si mund të shfrytëzohen gjërat.”

Lëvizja “zero mbeturina” përqëndrohet në një hierarki që vendos zvogëlimin dhe konservimin e plastikës dhe materialeve të tjera sipër riciklimit dhe thekson zvogëlimin e mbeturinave në burimin e saj.

/theintercept

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale