Motorola tallet me Apple dhe Samsung në reklamën e saj të re

Motorola tallet me Apple dhe Samsung në reklamën e saj të re


Kohët e fundit reklamat e smartphone janë bërë me të vërtetë interesante. Disa prej kompanive kryesore, kanë filluar “t’i kushtojnë” reklama njëra-tjetrës.

Pak javë më parë Samsung i kushtoi një reklamë iPhone duke nxjerrë në pah gjithçka Samsung ka përparësi ndaj tij.

Tashmë Motorola, kompania e themeluar në vitin 1928 në Illinois të Amerikës, i kthen një përgjigje të dy kompanive përnjëherë. Ajo ka një histori të gjatë në biznes. Tepër e fuqishme në fundin e mijëvjeçarit të shkuar dhe në fillim të të riut, ajo pësoi një rënie teksa smartphone-ët filluan të fitonin terren.

Lexoni: Android Auto vs. Apple CarPlay. Estetika kundër funksionalitetit

Në Mars të vitit 2008, në një mbledhje të bordit u aprovua ndarja e kompanisë në dy pjesë: Motorola Mobile Devices dhe Motorola Broadband & Mobility Solutions. Kriza financiare e atyre viteve e turbulloi akoma edhe më shumë situatën brenda kompanisë.

Në verën e vitit 2011 Motorola Mobility u ble nga Google. 3 vite më pas ajo u ble nga Lenovo. Megjithatë, Google, posedonte shumicën e aksioneve të kompanisë.

Pas shumë aventurash, Motorola sa vjen e bëhet më e fuqishme, ashtu si thuajse 2 dekada më parë.

Së fundmi ajo i ka “shpallur luftë” dy prej kompanive lider në treg. Ajo thuajse ka zbatuar të njëjtën ide në ndërtimin e reklamës si Samsung.

Ndonëse disa prej smartphone-ëve më të shitur, ka diçka që mungon tek produktet e Samsung dhe iPhone…

https://www.youtube.com/watch?v=Dw7verGkl5c

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0