Kohët e fundit reklamat e smartphone janë bërë me të vërtetë interesante. Disa prej kompanive kryesore, kanë filluar “t’i kushtojnë” reklama njëra-tjetrës.
Pak javë më parë Samsung i kushtoi një reklamë iPhone duke nxjerrë në pah gjithçka Samsung ka përparësi ndaj tij.
Tashmë Motorola, kompania e themeluar në vitin 1928 në Illinois të Amerikës, i kthen një përgjigje të dy kompanive përnjëherë. Ajo ka një histori të gjatë në biznes. Tepër e fuqishme në fundin e mijëvjeçarit të shkuar dhe në fillim të të riut, ajo pësoi një rënie teksa smartphone-ët filluan të fitonin terren.
Lexoni: Android Auto vs. Apple CarPlay. Estetika kundër funksionalitetit
Në Mars të vitit 2008, në një mbledhje të bordit u aprovua ndarja e kompanisë në dy pjesë: Motorola Mobile Devices dhe Motorola Broadband & Mobility Solutions. Kriza financiare e atyre viteve e turbulloi akoma edhe më shumë situatën brenda kompanisë.
Në verën e vitit 2011 Motorola Mobility u ble nga Google. 3 vite më pas ajo u ble nga Lenovo. Megjithatë, Google, posedonte shumicën e aksioneve të kompanisë.
Pas shumë aventurash, Motorola sa vjen e bëhet më e fuqishme, ashtu si thuajse 2 dekada më parë.
Së fundmi ajo i ka “shpallur luftë” dy prej kompanive lider në treg. Ajo thuajse ka zbatuar të njëjtën ide në ndërtimin e reklamës si Samsung.
Ndonëse disa prej smartphone-ëve më të shitur, ka diçka që mungon tek produktet e Samsung dhe iPhone…
https://www.youtube.com/watch?v=Dw7verGkl5c
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.