Në vitin 2005 kur Facebook kishte vetëm një vit që ishte krijuar dhe quhej akoma TheFacebook, krijuesi dhe CEO Mark Zuckerberg kërkoi ta shiste kompaninë e tij tek MySpace për 75 milion dollarë. Besojeni ose jo, CEO i MySpace Chris DeWolf refuzoi ta blinte. Një vit më vonë, Zuckerberg provoi përsëri, por kësaj here me një ofertë 10-fish më të madhe se sa e para, pra 750 milion dollarë. Oferta u refuzua sërish. Tashmë Facebook vlen 274 miliard dollarë, ndërsa MySpace…nuk e mban mend njeri.
Një tjetër rast i njohur ështe edhe oferta prej 3 miliard dollarësh që Facebook bëri për të blerë Snapchat në vitin 2013. Evan Spiegel, CEO i Snapchat i dha një Jo të prerë Zuckerberg-ut në atë kohë. Kjo qëlloi një lëvizje e zgjuar duke marrë parasysh faktin që Snapchat tashmë vlen 16 miliard dollarë.
Në këto raste lind pyetja: Kur është momenti i duhur për të shitur kompaninë që ke krijuar vetë?
Tabela më poshtë paraqet 15 rastet më të njohura të shkrirjeve që nuk ndodhën:
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.