15 shkrirjet e kompanive teknologjike që nuk ndodhën kurrë

15 shkrirjet e kompanive teknologjike që nuk ndodhën kurrë


Në vitin 2005 kur Facebook kishte vetëm një vit që ishte krijuar dhe quhej akoma TheFacebook, krijuesi dhe CEO Mark Zuckerberg kërkoi ta shiste kompaninë e tij tek MySpace për 75 milion dollarë. Besojeni ose jo, CEO i MySpace Chris DeWolf refuzoi ta blinte. Një vit më vonë, Zuckerberg provoi përsëri, por kësaj here me një ofertë 10-fish më të madhe se sa e para, pra 750 milion dollarë. Oferta u refuzua sërish. Tashmë Facebook vlen 274 miliard dollarë, ndërsa MySpace…nuk e mban mend njeri.

 

Një tjetër rast i njohur ështe edhe oferta prej 3 miliard dollarësh që Facebook bëri për të blerë Snapchat në vitin 2013. Evan Spiegel, CEO i Snapchat i dha një Jo të prerë Zuckerberg-ut në atë kohë. Kjo qëlloi një lëvizje e zgjuar duke marrë parasysh faktin që Snapchat tashmë vlen 16 miliard dollarë.
Në këto raste lind pyetja: Kur është momenti i duhur për të shitur kompaninë që ke krijuar vetë?

 

Tabela më poshtë paraqet 15 rastet më të njohura të shkrirjeve që nuk ndodhën:

15.15

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0