1. Ndërtoni faqe interneti për kanalet e shitjeve dhe faqe uljeje
Ka shumë biznese atje që nuk kanë kanale shitjesh online në faqet e tyre të internetit, që do të thotë se nuk kanë asnjë mënyrë për të kapur informacion nga klientët që hyjnë në faqen e tyre. Ky është një funksion thelbësor për bizneset, pasi shtimi i informacionit të klientit në listat e postës elektronike dhe fushatat e tjera është një pjesë thelbësore e procesit të shitjes. Nëse keni përvojë në ndërtimin e kanaleve të shitjeve dhe zbatimin e strategjive të tjera të marketingut dixhital, mund të ndërtoni një biznes të suksesshëm nga shtëpia duke u ofruar këto shërbime kompanive të vogla dhe të mesme. Do t’ju duhet të keni përvojë duke punuar në sfondin e faqeve të internetit dhe të dini se si të zbatoni strategjitë e shitjeve.
2. Fitoni para nga llogaritë tuaja të mediave sociale me video
Platformat e mediave sociale si YouTube, Instagram dhe TikTok paguajnë krijuesit për të krijuar përmbajtje video përmes videos në formë të shkurtër. Çdo platformë është e ndryshme, por nëse jeni të aftë në regjistrimin e videove, dini t’i modifikoni ato për mediat sociale, keni një vend dhe prodhoni një vëllim të madh përmbajtjesh, mund të shihni të ardhura të konsiderueshme. Çelësi është të postoni shpesh dhe të krijoni një audiencë të madhe; zakonisht, sa më i madh numri i përdoruesve që shikojnë videon tuaj, aq më shumë para do të gjeneroni.
3. Menaxher i mediave sociale
Ju mund të mos dëshironi të fitoni para nga llogaritë tuaja të mediave sociale, por gjithsesi mund të fitoni para duke ndihmuar njerëzit e tjerë dhe bizneset të menaxhojnë të tyret. Nëse jeni i aftë për mediat sociale, i mirëorganizuar dhe keni përvojë në ndërtimin dhe planifikimin e postimeve për një sërë platformash, mund t’i blini shërbimet tuaja për individët dhe organizatat e vogla që kanë nevojë për ndihmë për të vendosur strategjinë e tyre të mediave sociale. Shërbimet tuaja mund të variojnë nga krijimi i përmbajtjes organike nëpër platformat e mediave sociale deri te ndihma e bizneseve për të nisur fushatat reklamuese në Facebook. Në varësi të vëllimit të përmbajtjes që një klient dëshiron të krijojë, ju mund të punoni me shumë biznese dhe individë në të njëjtën kohë.
4. Shkrim dhe redaktim i pavarur
Shërbimet e shkrimit dhe redaktimit janë të kërkuara nga pothuajse çdo biznes, i madh dhe i vogël. Duke e pozicionuar veten si një profesionist i pavarur, ju mund të krijoni dyqan në shtëpi dhe të menaxhoni klientë të shumtë në të njëjtën kohë, duke përfshirë spektrin editorial me shërbimet tuaja. Puna juaj mund të variojë nga shkrimi i artikujve të veçantë deri te redaktimi i gazetave ose ndihma e organizatave që të aplikojnë për grante. Ju gjithashtu mund të punoni si korrigjues, studiues ose menaxher i përmbajtjes dixhitale, në varësi të përvojës suaj të mëparshme.
5. Zhvillues i pavarur
Nëse keni përvojë si zhvillues softuerësh, mund të krijoni një biznes të dobët nga shtëpia duke ndihmuar klientët të krijojnë dhe menaxhojnë faqe interneti ose të dizajnojnë softuer të ri. Ju gjithashtu mund të përqendroheni në dizajnimin e aplikacioneve celularë ose produkteve të tjera që mund t’i shisni përfundimisht. Në varësi të nevojave të klientëve tuaj, ju mund të punoni me kontrata afatgjata ose afatshkurtra.
6. Fitoni para nga një podcast
Podkastet janë kudo. Sipas Exploding Topics , numri i podkasteve aktive në vitin 2024 është më shumë se tre milionë. Por, kjo nuk do të thotë se nuk ka vend për tuajin, veçanërisht nëse keni një vend dhe mund të angazhoni një audiencë të konsiderueshme. Mënyra më e zakonshme për të fituar para nga një podcast është duke shitur reklama. Por, ju gjithashtu mund të shpërndani përmbajtjen tuaj në shumë platforma. Pas regjistrimit dhe publikimit, truku është që të copëtoni videon tuaj audio për të bërë Reels, Shorts dhe TikToks. Sigurisht, do t’ju duhet të punoni shumë për të mbajtur një rrjedhë të qëndrueshme të përmbajtjes dhe do të përfitoni nga sjellja e të ftuarve që tashmë kanë ndjekës të mëdhenj.
7. Hapni një faqe të tregtisë elektronike
Tregtia elektronike është një treg në lulëzim, dhe ia vlen të prekni. Shitja e mallrave në internet kërkon disa shpenzime, duke përfshirë ndërtimin e një faqe interneti të tregtisë elektronike, gjetjen e inventarit dhe dërgimin e produkteve. Sidoqoftë, shitësit me pakicë në internet si Amazon , Shopify dhe Etsy i bëjnë këto procese më të lehta dhe u ofrojnë shitësve infrastrukturën në internet për të hequr dyqanet e tyre. Mënyra më e mirë për të qenë të suksesshëm me e-commerce është të zgjidhni një produkt të veçantë, diçka që klientët kanë më pak gjasa ta gjejnë diku tjetër, dhe ta çmimin në një mënyrë që prodhon një diferencë mjaft të madhe për ta bërë atë të vlejë kohën tuaj. Ju gjithashtu duhet të siguroni një përvojë blerjeje pa probleme, duke i dhënë përparësi blerjeve celulare, në mënyrë që klientët të mund të mbushin karrocën e tyre dhe të kontrollojnë pa hasur në ndonjë pengesë.
8. Nisni një biznes dropshipping
Nëse doni të përparoni nga tregtia elektronike pa u shqetësuar shumë për logjistikën e inventarit të ndihmave dhe transportit, mund të jeni të përshtatshëm për dropshipping. Modeli i biznesit në thelb ju lejon të rendisni produktet për shitje në faqen tuaj të tregtisë elektronike, ndërsa dikush tjetër, një furnizues, merret me inventarin dhe transportin. Ndërsa ky model ju lejon të përqendroheni në shitjen e mallrave, do t’ju duhet të listoni produktet që furnizuesit i kanë tashmë në magazinë, që do të thotë se faqja juaj do të jetë më pak e veçantë dhe mund të keni më shumë konkurrencë nga shitësit e tjerë që listojnë artikuj të ngjashëm. Megjithatë, nëse vëllimi juaj i shitjeve është i lartë, ju mund të fitoni para të mira edhe pasi të keni paguar tarifat për furnitorët dhe kompanitë e transportit.
9. Redaktimi i videos
Videoja është një nga mënyrat më të njohura për të komunikuar dhe tregtuar sot, dhe përdoret në platforma të shumta të mediave sociale për të fituar para. Shumë krijues nuk kanë kohë ose thjesht nuk janë të aftë në redaktimin e videos. Këtu hyni. Filloni të dërgoni mesazhe të drejtpërdrejta me ndikuesit me video të publikuara dhe ofroni shërbime të redaktimit të videove. Një mënyrë e shkëlqyeshme për të tërhequr vëmendjen e tyre është duke ofruar për të redaktuar një nga videot e tyre aktuale falas. Nëse modifikimet tuaja të videos janë të shkëlqyera, mund të merrni biznesin e tyre. Ana negative është se redaktimi i videos kërkon shumë kohë. Gjëja kryesore është të kesh ndikues të shumtë që duan shërbimet tuaja të redaktimit, kështu që nuk keni më nevojë të shpenzoni kohë për të dërguar mesazhe të drejtpërdrejta me më shumë influencues dhe mund të përqendroheni vetëm në modifikimin e videos.
10. Krijoni kurse online
A keni njohuri ose aftësi që mund t’u mësohen të tjerëve virtualisht? Mund të jetë çdo gjë që nga shitja e shtëpive luksoze, futja e stafit të ri si drejtor i burimeve njerëzore, e të tjera. Njerëzit do të blejnë kurse online nëse mund të tërhiqni vëmendjen e audiencës dhe të krijoni një seri mbi këtë temë. Këto kurse video mund të copëtohen gjithashtu si videoklipe, bobina dhe pantallona të shkurtra për mediat sociale. Çështja kryesore është përpilimi i historive dhe shkrimi i përmbajtjes paraprakisht për një seri video pa probleme. E keqja është se do të jetë një projekt që kërkon kohë nëse dëshironi të publikoni një produkt cilësor. Sidoqoftë, nëse keni përvojë si edukator dhe krijoni një kurs të konsiderueshëm, mund të fitoni para edhe duke ia shitur një ofruesi të kurseve në internet si Udemy.
11. Bëhuni mësues
Arsimi në internet është bërë më i arritshëm gjatë dekadës së fundit, kështu që nëse jeni ekspert i lëndëve ose keni një përvojë në arsim, mund t’i mësoni studentët nga komoditeti i shtëpisë tuaj. Qoftë matematikë, shkrim apo kimi, ka shumë mundësi për të filluar mësimin. Faqet në internet si K12 dhe Connections Academy e bëjnë të lehtë fillimin, por ia vlen gjithashtu të kontrolloni me distriktet dhe kolegjet lokale të shkollave për të parë nëse qendrat e tyre të mësimdhënies kanë nevojë për ndihmë.
12. Shisni artin tuaj online
Nëse jeni një artist i talentuar dhe dëshironi të arrini klientë të rinj, shitja e artit tuaj në internet është një mundësi e shkëlqyer. Për të filluar, ia vlen të krijoni kanale të fuqishme të mediave sociale për të promovuar punën tuaj dhe për të rritur audiencën tuaj. Kjo do t’i ndihmojë klientët potencialë të gjejnë artin tuaj dhe të krijojnë zhurmë rreth produkteve tuaja. Ju gjithashtu do të dëshironi të krijoni një dyqan e-commerce ku mund të listoni punën tuaj dhe të krijoni një përvojë pa probleme për klientët. Ndërsa të ardhurat do të fillojnë të vijnë bazuar në shitjet tuaja, ju gjithashtu mund të tërhiqni klientë që duan t’ju punësojnë për të krijuar art me porosi.
Si të filloni një biznes në shtëpi
Përpara se të nisni një biznes shtëpiak të bazuar në internet, është e rëndësishme të bëni punën për të siguruar që koncepti juaj të jetë fitimprurës dhe i organizuar siç duhet. Merrni parasysh faktorët e mëposhtëm paraprakisht:
- Krijoni një plan biznesi: Hapi i parë për çdo biznes të suksesshëm duhet të jetë vlerësimi i qëndrueshmërisë së tij dhe krijimi i një plani për sukses. Plani juaj i biznesit duhet të përfshijë hulumtimin e tregut, një plan operacionesh-menaxhimi dhe elementë të tjerë kyç duke përfshirë një përshkrim të detajuar të shërbimeve që do të ofroni.
- Jepini biznesit tuaj një emër dhe strukturë . Çdo biznes i qëndrueshëm do të ketë një emër, ju mund të bëheni krijues! Dhe do të inkorporohet si një LLC, korporatë ose me një strukturë tjetër
- Merrni parasysh të gjitha proceset ligjore dhe kontabël : Pasi të keni inkorporuar biznesin tuaj, është e rëndësishme të mendoni për detyrat ligjore (p.sh. a keni nevojë të krijoni kontrata?) dhe si do të merrni para dhe do të paguani taksat. Puna me një avokat biznesi dhe kontabilist që në fillim do t’ju ndihmojë të vendosni proceset e duhura.
- Hapni një faqe interneti dhe zbatoni strategjitë e marketingut: Pasi të keni marrë përsipër punën për formimin e biznesit tuaj, është koha për të krijuar një plan marketingu dhe për të nxjerrë emrin tuaj atje. Kjo fillon me një faqe interneti, ku klientët dhe mund të mësojnë për punën tuaj. Pastaj, është koha për të përhapur fjalën për shërbimet tuaja nëpër mediat sociale, email dhe platforma të tjera të marketingut dixhital. Së shpejti, biznesi do të vijë në rrugën tuaj.
entrepreneur.com