Trajnim: “Zhvillimi i një strategjie të marketingut dhe marketingu dixhital”

Trajnim: “Zhvillimi i një strategjie të marketingut dhe marketingu dixhital”


Vjen për herë të parë më 2 Tetor 2019 trajnimi “Zhvillimi i një strategjie të marketingut dhe marketingu dixhital”.

Për t’u bërë pjesë e trajnimit, dërgoni një email në ceo@mentorofsuccess.com ose osmaniafrim@yahoo.com, ose mund të dergoni sms në +355 69 2020558.

Përshkrimi i Trajnimit

  • Kohëzgjatja e trajnimit: 1 muaj, i përbërë nga 8 seanca (2 herë në javë, të mërkurën dhe të premten, ora (19:00-21:00)
  • Trajnimi fillon në datën 20 shtator 2019.
  • Vendodhja: tek ETC (European Trade Center), pas piramidës.
  • Tarifa e trajnimit 199 euro – nëse pagesa kryhet menjëherë 180 Euro.
  •  Të gjithë pjesëmarrësit në trajnim do të pajisen me çertifikatë.

Objektivi:
1.Marketingu është mënyra më e fuqishme për të bërë të mundur takimin sa më të shpejtë, sasior hdhe cilësor, të produktit dhe shërbimit me konsumatorin.
2. Marketingu është influencë. Pse brandi nuk është i rëndësishëm vetëm për produktin dhe shërbimin, por edhe për njerëzit që i kryejnë këto produkte dhe shërbime?
3. Pse për të zhvilluar një produkt apo shërbim me sukses, na nevojitet një strategji marketingu e suksesshme. Strategjia e marketingut është një pjesë e rëndësishme e planit të biznesit.
4. Komunikimi dixhital dhe rëndësia e tij vendimtare, për një strategji marketingu të sukseshme.
5. Strategjia e marketingut dixhital, pjesë shumë e rëndësishme e strategjisë së marketingut.
6. Pse është gabim nëse fokusohemi vetëm te rrjetet sociale dhe nuk ndërtojmë një strategji të mirfilltë marketingu?
7. Krijimi dhe fuqizimi i faqes së web-it, është fillimi i duhur për një strategji marketingu.

Çdo njëri nga ju do mund të dhjetëfishojë pritshmëritë e tij!

Për kë është i përshtatshëm ky trajnim?

1. Për të gjithë studentët bachelor, të masterit
2. Profesionistët e të gjitha fushave
3. Menaxherët dhe punonjësit e të gjitha niveleve
4. Drejtuesit e bizneseve dhe punonjësit e administratës publike

Temat e Trajnimit:
Tema 1: Marketingu dhe rëndësia e tij në një sipërmarrje. Pse është rritur ndikimi i marketingut në tregjet e sotme? Kërcënimet që vijnë nga forcat e porterit dhe analiza sot. Pse marketingu është njëra nga dy shinat, mbi të cilat ecën treni i sipërmarrjes? Diferencimi, segmentizimi, specializimi, pozicionimi
Tema 2: Strategjia e marketingut. Komunikimi dixhital dhe marketingu dixhital si pjesë thelbësore e strategjisë së marketingut. Kërkim dhe strategji tregu. Content marketing, SEO & SEM (Search Engine Optimisation & Search Engine Marketing)
Tema 3: SMM ( Social Media Marketing ), Online PR ( Online Public Relations). Google analytics që ofron të gjitha mjetet e nevojshme që të nevojiten, për të njohur konsumatorin tënd. Njohja me elementët më të rëndësishëm të tij si : metrics, bounce rate, conversions, pagevieë.
Tema 4: Target Group – Si realizohet targetimi i audiencës dhe pse është shumë i rëndësishëm për suksesin e biznesit. Fokusimi në element të rëndësishëm të marketingut dixhital si : monitorimi i audiencës, krijimi i personave etj. MM – si maksimalizohet përdorimi i platformave të tilla si; facebook, instagram, linkedin, twitter. Si realizohet Social Media Marketing nëpërmjet facebook ads, instagram ads, linkedin ads etj.
Tema 5: SEM – Search Engine Marketing, çfarë është dhe si funksionon. Si mundemi ne të promovojmë biznesin tonë nëpërmjet SEM, si Google. emarketing – si një ndër mënyrat për tu lidhur me njerëz, të cilët kanë patur një herë ndërveprim me website, apo aplikacionin tënd? o të trajtohen elementët që remarketing përdor si : broëser cookies, mobile user ID dhe kanalet që përdoren si : Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter.
Tema 6: SEO – Si të renditemi të parët në mënyrë organikenë Seearch engine,s, . Key words, meta title, meta decription, social media, becklinks,etj.
Landing Page – Nëse dum të kemi sukses duhet që landing page e jona, të arrijë të tërheq vëmendjen.
Ecomerce – Si një realitet gjithnjë e më shumë present në strategjinë dixhitale të marketingut. Element të tillë si : PPC, affiliate, marketing, content marketing, kuptimi siç duhet i tyre na bënë të kuptojmë shumë mirë ecommerce.

Metodologjia:

Sjellja e shembujve të kompanive të suksesshme perëndimore, që kanë përdorur strategjitë e duhura të marketingut. Temat do të jenë interaktive dhe do t’i jepet mundësia të gjithë të trajnuarve që jo vetë të pyesin, por edhe të marrin pjesë në situata të krijuara artificialisht, për të iniciuar zgjidhjet e duhura, për të iniciuar zgjidhjet e duhura, në rastet reale që i ndodhin kompanive.

Trajnues: Afrim Osmani, Amir Esmaeilakhtar, Tomi Kallanxhi

Afrim Osmani, MBA-Ing
⦁ Lektor në lëndët: Menaxhim Biznesi, Menaxhim i Burimeve Njerëzore dhe Menaxhim i Inovacioneve, në Kolegjin Universitar “Luarasi”
⦁ Drejtor i Qendrës së parë të Biznesit në Shqipëri – VEVE Business Center
⦁ Bashkethemelues i Studios Tirana immobiliare
⦁ Krijues & CEO i Tirana Solar Energy, kompani që zhvillon aktivitetin në fushën Energjisë diellore.
⦁ Krijues dhe drejtues i programit në Radio Tirana “Mentori i Suksesit”

Ing. Amir Esmaeilakhtar
⦁ Lektor në Universitetin “Marin Barleti”, ne Teknologji Informacioni
⦁ Ekspert i Marketingut dixhital
⦁ Sipërmarrës në fushen e marketingut dixhital

Ing. Tomi Kallanxhi
⦁ Zhvillues kompjuteri dhe ekspert i marketingut dixhital
⦁ Krijues dhe CEO i kompanise Shpi.al
⦁ CEO i Big media marketing

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0