YouTube gëzon popullaritet midis milenialëve pavarësisht konkurrencës - Business Magazine Albania

YouTube gëzon popullaritet midis milenialëve pavarësisht konkurrencës

~3 minuta lexim


Na vjen keq Televizor: një raport më i fundit sugjeron se YouTube arrin më shumë njerëz nëpërmjet telefonit se në çfarëdolloj rrjeti tjetër transmetimi ose kabllor.

Raundi i ri i kërkimit i autorizuar nga YouTube, por i realizuar nga një pale e tretë, sugjeron se platforma vazhdon të rritet pavarësisht rritjes së konkurrencës në tregun e videove online.

Ja cilat janë gjetjet kryesore të këtij studimi, të cilat u përmblodhën nga Ipsos, comScore dhe Nielsen.

YouTube > Kablli?

Sipas rezultateve të nxjerra nga firmat, YouTube tani arrin më shumë individë të moshave 18-34 vjeç dhe 18-49 vjeç, se sa çdo rrjet tjetër televiziv- transmetimi ose kabllor- në telefon.

Shikuesit e YouTube kënaqen edhe në dhomën e ndenjes gjithashtu

Mungesa e kabllove po vjen sigurisht në rritje. Por milenialët e rinj janë në fakt duke konsumuar më shumë video dixhitale nëpërmjet TV të lidhur me YouTube dhe të gjitha llojet e tjera të pajisjeve me energji elektrike që mundësojnë këtë gjë.

You-ube-gëzon-popullaritet-midis-milenialëve-pavarësisht-konkurrencës-businessmag

Më shumë se gjysma e individëve nga moshat 18-49 vjeç të survejuar thanë se ata kanë parë YouTube në TV e tyre.

Një pjesë shumë e konsiderueshme prej 90 % e individëve të po këtij intervali moshe thanë se ata përdorin një smartphone, atablet ose kompjuter ndërsa shohin TV.

Markat vazhdojnë të luajnë një rol të madh për platformën

Nuk ka asnjë sekret që brandet luajnë një rol vital në YouTube, ku shumë krijuesë shfrytëzojnë sponsorizimet dhe partneritetet për të nxjerrë përfitime.

Për konsumatorët kjo nuk përbën një problem. Raporti konkludoi se 61 % e atyre që abonoheshin te krijuesit e YouTube thanë se opinioni i tyre rreth një marke ishte i influencuar nga krijuesi që ndiqnin.

 

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0