YouTube dhe LinkedIn tashmë me lojëra, ja se si mund t'i luani ato - Business Magazine Albania

YouTube dhe LinkedIn tashmë me lojëra, ja se si mund t’i luani ato

Lojëra

Trendi i kompanive mediatike që sjellin lojëra në platformat e tyre është shpalosur vitet e fundit. Në një botë ku vëmendja e përdoruesve është gjithnjë e më konkurruese dhe shtrirja e vëmendjes po pakësohet, shërbimet e transmetimit dhe aplikacionet po kërkojnë mënyra për të mahnitur audiencën e tyre. Ka kuptim që kompanitë të zgjerohen në lojëra për të mbajtur përdoruesit në platformë: Tregu global i lojërave vlen rreth 221 miliardë dollarë, duke e bërë atë një rrjedhë joshëse të të ardhurave për t’u eksploruar.

Këtu janë kompanitë më të fundit që hyjnë në skenën e lojërave dhe detajet për secilën ofertë, duke përfshirë çmimet, shembujt e titujve dhe pajisjet e mbështetura.

Lojërat Netflix

Netflix ka një portofol të larmishëm lojërash, duke përfshirë gati 100 lojëra duke filluar nga titujt e njohur si GTA: The Trilogy , Assassin’s Creed dhe Monument Valley, ndër të tjera. Krahasuar me konkurrentët e tjerë në listë, Netflix ka një avantazh falë IP-së së tij të gjerë, duke rritur bibliotekën e tij me lojëra të lidhura me seritë origjinale, si ” Love Is Blind “, ” The Queen’s Gambit “, ” Stranger Things ” dhe më shumë.

Oferta e lojërave të Netflix është falas për abonentët e shërbimit të tij të transmetimit dhe është e aksesueshme përmes aplikacionit celular në pajisjet iOS dhe Android. Lojtarët mund të shfletojnë bibliotekën e lojërave dhe pasi të kenë bërë zgjedhjen e tyre, ata mund ta shkarkojnë lojën veçmas nga Google Play, ose App Store i Apple. Njerëzit që duan të provojnë lojërat duhet të paguajnë për një abonim Netflix: Standard me reklama (6,99 dollarë/muaj), Standard (15,49 dollarë/muaj) dhe Premium (22,99 dollarë/muaj). Aktualisht nuk ka blerje shtesë ose reklama, por kjo mund të ndryshojë. Netflix hyri në industrinë e lojërave në vitin 2021, megjithatë oferta e tij nuk fitoi tërheqje të konsiderueshme deri vonë, duke marrë 81.2 milionë shkarkime në mbarë botën në App Store dhe Google Play Store në 2023.

YouTube Playables

Duket si një rrugë e natyrshme për të eksploruar YouTube, pasi ka qenë gjithmonë një nga destinacionet e preferuara për lojtarët për të transmetuar sesione të drejtpërdrejta dhe për të krijuar përmbajtje rreth videolojërave të njohura. Platforma e videove në pronësi të Google ka integruar zyrtarisht veçoritë e lojërave në shërbimin e saj në maj 2024, duke u dhënë përdoruesve akses në mbi 75 mini-lojëra. E quajtur “Playables”, oferta e YouTube përmban një përzgjedhje të mirë titujsh, duke përfshirë lojëra të njohura, si Angry Birds Showdown, Cut the Rope, Trivia Crack dhe 8 Ball Billiards Classic. Lojërat janë krijuar kryesisht për të qenë një shpërqëndrim i lehtë për të kaluar kohën në një udhëtim, ose për t’u luajtur rastësisht midis seancave të shikimit të videove në YouTube.

Ndërsa mini-lojërat e YouTube ishin më parë të disponueshme vetëm për abonentët Premium, ato tani janë të lira për t’u luajtur për të gjithë përdoruesit. Oferta është e disponueshme në pajisjet desktop, Android dhe pajisjet iOS. Asnjë shkarkim nuk kërkohet.

LinkedIn 

Lojërat nuk eksplorohen ekskluzivisht nga platformat argëtuese. Hyrja e LinkedIn në lojëra shënon një zgjerim të rëndësishëm për kompaninë, duke e pozicionuar atë si më shumë se një platformë rrjeti profesionale.  Në një përpjekje për të tërhequr më shumë përdorues, LinkedIn njoftoi në maj se lançoi tre lojëra në platformën e saj: një lojë në stilin Sudoko të quajtur Queens, një lojë trivia të quajtur Crossclimb dhe Pinpoint, e cila është e ngjashme me lojën Connections të New York Times.

Çdo lojë ka për qëllim të nxisë lidhjen me njerëzit në rrjet dhe mund të luhet me lidhje të shkallës së parë, që do të thotë njerëz me të cilët jeni të lidhur drejtpërdrejtë në LinkedIn. Lojërat mund të luhen vetëm një herë në ditë.

techcrunch.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0