Këtu janë kompanitë më të fundit që hyjnë në skenën e lojërave dhe detajet për secilën ofertë, duke përfshirë çmimet, shembujt e titujve dhe pajisjet e mbështetura.
Lojërat Netflix
Netflix ka një portofol të larmishëm lojërash, duke përfshirë gati 100 lojëra duke filluar nga titujt e njohur si GTA: The Trilogy , Assassin’s Creed dhe Monument Valley, ndër të tjera. Krahasuar me konkurrentët e tjerë në listë, Netflix ka një avantazh falë IP-së së tij të gjerë, duke rritur bibliotekën e tij me lojëra të lidhura me seritë origjinale, si ” Love Is Blind “, ” The Queen’s Gambit “, ” Stranger Things ” dhe më shumë.
Oferta e lojërave të Netflix është falas për abonentët e shërbimit të tij të transmetimit dhe është e aksesueshme përmes aplikacionit celular në pajisjet iOS dhe Android. Lojtarët mund të shfletojnë bibliotekën e lojërave dhe pasi të kenë bërë zgjedhjen e tyre, ata mund ta shkarkojnë lojën veçmas nga Google Play, ose App Store i Apple. Njerëzit që duan të provojnë lojërat duhet të paguajnë për një abonim Netflix: Standard me reklama (6,99 dollarë/muaj), Standard (15,49 dollarë/muaj) dhe Premium (22,99 dollarë/muaj). Aktualisht nuk ka blerje shtesë ose reklama, por kjo mund të ndryshojë. Netflix hyri në industrinë e lojërave në vitin 2021, megjithatë oferta e tij nuk fitoi tërheqje të konsiderueshme deri vonë, duke marrë 81.2 milionë shkarkime në mbarë botën në App Store dhe Google Play Store në 2023.
YouTube Playables
Duket si një rrugë e natyrshme për të eksploruar YouTube, pasi ka qenë gjithmonë një nga destinacionet e preferuara për lojtarët për të transmetuar sesione të drejtpërdrejta dhe për të krijuar përmbajtje rreth videolojërave të njohura. Platforma e videove në pronësi të Google ka integruar zyrtarisht veçoritë e lojërave në shërbimin e saj në maj 2024, duke u dhënë përdoruesve akses në mbi 75 mini-lojëra. E quajtur “Playables”, oferta e YouTube përmban një përzgjedhje të mirë titujsh, duke përfshirë lojëra të njohura, si Angry Birds Showdown, Cut the Rope, Trivia Crack dhe 8 Ball Billiards Classic. Lojërat janë krijuar kryesisht për të qenë një shpërqëndrim i lehtë për të kaluar kohën në një udhëtim, ose për t’u luajtur rastësisht midis seancave të shikimit të videove në YouTube.
Ndërsa mini-lojërat e YouTube ishin më parë të disponueshme vetëm për abonentët Premium, ato tani janë të lira për t’u luajtur për të gjithë përdoruesit. Oferta është e disponueshme në pajisjet desktop, Android dhe pajisjet iOS. Asnjë shkarkim nuk kërkohet.
LinkedIn
Lojërat nuk eksplorohen ekskluzivisht nga platformat argëtuese. Hyrja e LinkedIn në lojëra shënon një zgjerim të rëndësishëm për kompaninë, duke e pozicionuar atë si më shumë se një platformë rrjeti profesionale. Në një përpjekje për të tërhequr më shumë përdorues, LinkedIn njoftoi në maj se lançoi tre lojëra në platformën e saj: një lojë në stilin Sudoko të quajtur Queens, një lojë trivia të quajtur Crossclimb dhe Pinpoint, e cila është e ngjashme me lojën Connections të New York Times.
Çdo lojë ka për qëllim të nxisë lidhjen me njerëzit në rrjet dhe mund të luhet me lidhje të shkallës së parë, që do të thotë njerëz me të cilët jeni të lidhur drejtpërdrejtë në LinkedIn. Lojërat mund të luhen vetëm një herë në ditë.
techcrunch.com