YouTube dhe LinkedIn tashmë me lojëra, ja se si mund t'i luani ato - Business Magazine Albania

YouTube dhe LinkedIn tashmë me lojëra, ja se si mund t’i luani ato

Lojëra
~5 minuta lexim

Trendi i kompanive mediatike që sjellin lojëra në platformat e tyre është shpalosur vitet e fundit. Në një botë ku vëmendja e përdoruesve është gjithnjë e më konkurruese dhe shtrirja e vëmendjes po pakësohet, shërbimet e transmetimit dhe aplikacionet po kërkojnë mënyra për të mahnitur audiencën e tyre. Ka kuptim që kompanitë të zgjerohen në lojëra për të mbajtur përdoruesit në platformë: Tregu global i lojërave vlen rreth 221 miliardë dollarë, duke e bërë atë një rrjedhë joshëse të të ardhurave për t’u eksploruar.

Këtu janë kompanitë më të fundit që hyjnë në skenën e lojërave dhe detajet për secilën ofertë, duke përfshirë çmimet, shembujt e titujve dhe pajisjet e mbështetura.

Lojërat Netflix

Netflix ka një portofol të larmishëm lojërash, duke përfshirë gati 100 lojëra duke filluar nga titujt e njohur si GTA: The Trilogy , Assassin’s Creed dhe Monument Valley, ndër të tjera. Krahasuar me konkurrentët e tjerë në listë, Netflix ka një avantazh falë IP-së së tij të gjerë, duke rritur bibliotekën e tij me lojëra të lidhura me seritë origjinale, si ” Love Is Blind “, ” The Queen’s Gambit “, ” Stranger Things ” dhe më shumë.

Oferta e lojërave të Netflix është falas për abonentët e shërbimit të tij të transmetimit dhe është e aksesueshme përmes aplikacionit celular në pajisjet iOS dhe Android. Lojtarët mund të shfletojnë bibliotekën e lojërave dhe pasi të kenë bërë zgjedhjen e tyre, ata mund ta shkarkojnë lojën veçmas nga Google Play, ose App Store i Apple. Njerëzit që duan të provojnë lojërat duhet të paguajnë për një abonim Netflix: Standard me reklama (6,99 dollarë/muaj), Standard (15,49 dollarë/muaj) dhe Premium (22,99 dollarë/muaj). Aktualisht nuk ka blerje shtesë ose reklama, por kjo mund të ndryshojë. Netflix hyri në industrinë e lojërave në vitin 2021, megjithatë oferta e tij nuk fitoi tërheqje të konsiderueshme deri vonë, duke marrë 81.2 milionë shkarkime në mbarë botën në App Store dhe Google Play Store në 2023.

YouTube Playables

Duket si një rrugë e natyrshme për të eksploruar YouTube, pasi ka qenë gjithmonë një nga destinacionet e preferuara për lojtarët për të transmetuar sesione të drejtpërdrejta dhe për të krijuar përmbajtje rreth videolojërave të njohura. Platforma e videove në pronësi të Google ka integruar zyrtarisht veçoritë e lojërave në shërbimin e saj në maj 2024, duke u dhënë përdoruesve akses në mbi 75 mini-lojëra. E quajtur “Playables”, oferta e YouTube përmban një përzgjedhje të mirë titujsh, duke përfshirë lojëra të njohura, si Angry Birds Showdown, Cut the Rope, Trivia Crack dhe 8 Ball Billiards Classic. Lojërat janë krijuar kryesisht për të qenë një shpërqëndrim i lehtë për të kaluar kohën në një udhëtim, ose për t’u luajtur rastësisht midis seancave të shikimit të videove në YouTube.

Ndërsa mini-lojërat e YouTube ishin më parë të disponueshme vetëm për abonentët Premium, ato tani janë të lira për t’u luajtur për të gjithë përdoruesit. Oferta është e disponueshme në pajisjet desktop, Android dhe pajisjet iOS. Asnjë shkarkim nuk kërkohet.

LinkedIn 

Lojërat nuk eksplorohen ekskluzivisht nga platformat argëtuese. Hyrja e LinkedIn në lojëra shënon një zgjerim të rëndësishëm për kompaninë, duke e pozicionuar atë si më shumë se një platformë rrjeti profesionale.  Në një përpjekje për të tërhequr më shumë përdorues, LinkedIn njoftoi në maj se lançoi tre lojëra në platformën e saj: një lojë në stilin Sudoko të quajtur Queens, një lojë trivia të quajtur Crossclimb dhe Pinpoint, e cila është e ngjashme me lojën Connections të New York Times.

Çdo lojë ka për qëllim të nxisë lidhjen me njerëzit në rrjet dhe mund të luhet me lidhje të shkallës së parë, që do të thotë njerëz me të cilët jeni të lidhur drejtpërdrejtë në LinkedIn. Lojërat mund të luhen vetëm një herë në ditë.

techcrunch.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0