Wolt feston përvjetorin e parë në Shqipëri – Një vit rritjeje, inovacioni dhe impakti - Business Magazine Albania

Wolt feston përvjetorin e parë në Shqipëri – Një vit rritjeje, inovacioni dhe impakti

Wolt feston përvjetorin e parë në Shqipëri – Një vit rritjeje, inovacioni dhe impakti

 Wolt, platforma e shpërndarjes e fuqizuar nga teknologjia, feston me krenari përvjetorin e saj të parë në Shqipëri, duke kremtuar një vit me rritje të jashtëzakonshme, partneritete strategjike dhe një prezencë të fortë në disa qytete kryesore. Një kompani ndërkombëtare që erdhi për të sjellë gëzim, thjeshtësi dhe mundësi fitimi, duke e bërë komunitetin shqiptar një vend më të mirë për konsumatorët, tregtarët dhe partnerët shpërndarës.  

Që nga prezantimi zyrtar në vitin 2024, Wolt ka transformuar përvojën e porositjes së ushqimit dhe produkteve të tjera për shqiptarët. Me nisjen e shpërndarjes së ushqimit nga restorantet, platforma fitoi popullaritet në një kohë të shkurtër për shpejtësinë, inovacionin dhe lehtësinë që ofron. Nisur nga ky sukses, Wolt u zgjerua edhe në sektorin e shitjes me pakicë, duke i ofruar përdoruesve mundësinë e zgjedhjes në një gamë më të gjerë produktesh për përditshmëri – duke u shndërruar praktikisht në një ‘qendër tregtare’ në xhepin e tyre.

Duke operuar në Tiranë dhe Durrës – me zgjerim të afërt në Vlorë – Wolt aktualisht lidh mbi 700 partnerë tregtarë, 150,000 përdorues të regjistruar dhe një rrjet me 450 shpërndarës, duke ofruar komoditet dhe cilësi shërbimi të jashtëzakonshme.

Wolt nisi me vrull që në ditën e parë të prezantimit, me qindra porosi, duke treguar kërkesë të lartë dhe potencial të fortë tregu. Në vetëm disa muaj, platforma siguroi emra kryesore si partnerë tregtarë dhe bashkëpunoi me marka të njohura lokale si Heb’s dhe French Tacos, dhe gjithashtu me gjigantë ndërkombëtarë si Burger King dhe KFC, duke ngritur themele të forta në ekosistemin gjithnjë e në zhvillim të shpërndarjes në Shqipëri.

Lexo edhe:Lisandri Dragoj emërohet Drejtor i Përgjithshëm i Wolt në Shqipëri dhe Kosovë

Të dhënat nga një vit aktivitet tregojnë se shqiptarët po i drejtohen Wolt për shpejtësinë dhe thjeshtësinë që ofron. Hamburgerët janë zgjedhja më e preferuar në kategorinë e restoranteve, ndërsa ushqimet bazë kryesojnë në sektorin e shitjes me pakicë – një pasqyrim i prirjes gjithnjë e më të madhe drejt zgjidhjeve të shpejta dhe të kërkuara sipas nevojës. Wolt ka luajtur një rol kyç në këtë transformim, duke e kthyer porositjen online të ushqimeve në një normë të re për shumë familje.

Tanimë, Wolt ofron një gamë të gjerë kategorish në Shqipëri, duke përfshirë:
Restorante
Ushqimore & Supermarkete
Dyqane me çmime të leverdisshme
Kozmetikë & Bukuri
Produkte për Kafshë Shtëpiake
Produkte për Shtëpinë
Elektronikë
Dhurata & Lule

Veçoritë Kryesore të Vitit 2024:
Koha mesatare e dorëzimit në Tiranë: 29 minuta
Zgjerim i rëndësishëm, në Durrës, ndërsa Vlora pritet së shpejti
Prezantimi i Wolt+, që sjell oferta ekskluzive dhe kursime për përdoruesit
Rritje rekord në dy kategori – restorante dhe shitje me pakicë

“Rrugëtimi ynë në Shqipëri sapo ka nisur, por ndikimi që Wolt ka pasur vetëm brenda një viti është frymëzues,” u shpreh Lisandri Dragoj, Drejtor i Përgjithshëm i Wolt për Shqipërinë dhe Kosovën. “Jemi krenarë që mbështesim bizneset lokale, krijojmë mundësi të ardhurash për qindra partnerë korrierë dhe ofrojmë vlerë të vërtetë e të përditshme për përdoruesit tanë. Jemi këtu për të qëndruar gjatë—duke investuar në komunitet dhe duke ndërtuar një përvojë shpërndarjeje më të mirë, më të shpejtë dhe në një rrjet më të gjerë.”

Pas një hyrje të suksesshme në tregun e Kosovës, Wolt po përgatitet për një rritje të vazhdueshme në Shqipëri. Me fokus te shpejtësia, cilësia dhe inovacioni i orientuar drejt klientit, Wolt mbetet i përkushtuar për ta bërë jetën e përditshme më të lehtë—qoftë për një drekë të shpejtë, një furnizim ushqimor, apo gjithçka tjetër që mund të nevojitet.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0