Walmart shndërrohet në një kompani e-commerce - Business Magazine Albania

Walmart shndërrohet në një kompani e-commerce


Në rrugën e tij përpara, shitësi më i madh i SHBA nuk do të përcaktohet nga dyqanet e tij.

“Kjo kompani, me kalimin e kohës, do të duket si një kompani e-commerce,” tha CEO i Walmart Doug McMillon të enjten në ditën e investitorëve të Walmart në Bentonville, Arkansas.

Ai tha se dyqanet do të mbeten jetikë për të ardhmen e Walmart. Por kompania do të kthehet drejt një strategjie të caktuar, në shitjet e të njëjtit dyqan – ose shitjet në dyqanet e hapura të paktën një vit – dhe do rrisë investimet në e-commerce.

Walmart do të hapë 130 dyqane këtë vit, pak më e ulët nga 135 deri në 155 dyqane që kishte projektuar fillimisht dhe më pak nga 230 dyqane që janë hapur vitin e kaluar.

Vitin e ardhshëm, ajo do të hapë vetëm 55 dyqane në SHBA, gjysma e të cilave do të jetë format i dyqaneve të tregut të lagjeve.

Ndërkohë, Walmart ka dyfishuar plotësimin online të magazinave vitin e kaluar në 10, raporton Reuters. Ekspertë të industrisë pritën që Walmart të kishte vetëm tetë depo deri në fund të vitit 2018.

Walmart është duke u përpjekur për t’u transformuar në një kompani e-commerce për të konkuruar me Amazon, e cila raporton 107 miliardë $ në shitjet online vitin e kaluar, në krahasim me Walmart 13.7 miliardë $ në shitjet online.

Por pjesa më e madhe e të ardhurave të biznesit Walmart ende vjen nga dyqanet e tij.

Të ardhurat e përgjithshme të kompanisë vitin e kaluar ishin 482 miliardë $, që do të thotë më shumë se 97% e të ardhurave të biznesit të tij  erdhën nga dyqanet.

 

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0