Walmart shndërrohet në një kompani e-commerce - Business Magazine Albania

Walmart shndërrohet në një kompani e-commerce

~3 minuta lexim


Në rrugën e tij përpara, shitësi më i madh i SHBA nuk do të përcaktohet nga dyqanet e tij.

“Kjo kompani, me kalimin e kohës, do të duket si një kompani e-commerce,” tha CEO i Walmart Doug McMillon të enjten në ditën e investitorëve të Walmart në Bentonville, Arkansas.

Ai tha se dyqanet do të mbeten jetikë për të ardhmen e Walmart. Por kompania do të kthehet drejt një strategjie të caktuar, në shitjet e të njëjtit dyqan – ose shitjet në dyqanet e hapura të paktën një vit – dhe do rrisë investimet në e-commerce.

Walmart do të hapë 130 dyqane këtë vit, pak më e ulët nga 135 deri në 155 dyqane që kishte projektuar fillimisht dhe më pak nga 230 dyqane që janë hapur vitin e kaluar.

Vitin e ardhshëm, ajo do të hapë vetëm 55 dyqane në SHBA, gjysma e të cilave do të jetë format i dyqaneve të tregut të lagjeve.

Ndërkohë, Walmart ka dyfishuar plotësimin online të magazinave vitin e kaluar në 10, raporton Reuters. Ekspertë të industrisë pritën që Walmart të kishte vetëm tetë depo deri në fund të vitit 2018.

Walmart është duke u përpjekur për t’u transformuar në një kompani e-commerce për të konkuruar me Amazon, e cila raporton 107 miliardë $ në shitjet online vitin e kaluar, në krahasim me Walmart 13.7 miliardë $ në shitjet online.

Por pjesa më e madhe e të ardhurave të biznesit Walmart ende vjen nga dyqanet e tij.

Të ardhurat e përgjithshme të kompanisë vitin e kaluar ishin 482 miliardë $, që do të thotë më shumë se 97% e të ardhurave të biznesit të tij  erdhën nga dyqanet.

 

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0