Volumi tregtar i Bitcoin është më i lartë se ai i Apple, Microsoft dhe Amazon së bashku - Business Magazine Albania

Volumi tregtar i Bitcoin është më i lartë se ai i Apple, Microsoft dhe Amazon së bashku

Tregu i kriptovalutave i udhëhequr nga Bitcoin është rritur në mënyrë eksponenciale gjatë vitit të fundit. Fitimet e fundit vijnë pasi bitcoin mbylli një vit në të cilin kriptovaluta u rrit më shumë se 300%, me një fitim gati 50% vetëm në dhjetor, njëlloj si një gur që fitonte shpejtësi në tatëpjetë, vetëm në drejtim të kundërt. Më 30 nëntor, bitcoin arriti një vlerë maksimale që nuk e arrinte në gati tre vite, prej 19,793 $. Nga fundi i 31 dhjetorit, kriptovaluta ishte rritur rreth 10,000 dollarë.

Të dhënat e paraqitura nga simuluesi i tregtisë së kriptovalutave – Crypto Parrot tregon se volumi i transaksioneve tregtare për 30 ditë i Bitcoin qëndron në 39.1 miliardë dollarë, që është më i lartë krahasuar me volumin e  Apple (AAPL), Amazon (AMZN), Microsoft (MSFT), Alphabet (GOOGL) dhe aksionet e Facebook (FB) që qëndrojnë në 37.68 miliardë dollarë.

Volumi mesatar ditor tregtar i Apple për 30 ditë qëndron në 13.63 miliardë dollarë, ndërsa Amazon regjistroi 11.42 miliardë dollarë. Volumi tregtar i Microsoft gjatë periudhës qëndron në 5.92 miliardë dollarë i ndjekur nga 4.38 miliardë dollarë të Facebook ndërsa Alphabet është i pesti me 2.31 miliardë dollarë.

Shpejtimi i vrapimit për vendosjen e rekordeve është një rrëfim në rritje, ku bitcoin përfaqëson një formë të “arit dixhital”, së bashku me një dyndje të investitorëve institucionalë në kriptovalutë: Midis tyre: Skybridge Capital i Anthony Scaramuçi (182 milion dollarë në dhjetor); MassMutual (100 milion dollarë në dhjetor); dhe Guggenheim (deri në 10% të fondit makro 5 miliard dollarë).

“Çmimi i Bitcoin po drejtohet nga paratë institucionale dhe nuk ka furnizim të mjaftueshëm”, tha për CoinDesk Laurent Kssis, drejtori menaxhues në 21Shares. “Numri i zyrave të familjes që kërkojnë të investojnë në ETP tonë është marramendës. Unë kurrë nuk e kam parë këtë më parë. Në vitin 2017 trokisnin në derë një pakicë njerëzish, tani është vetëm institucionale. ”

Sidoqoftë, disa ekspertë të kriptomonedhës janë të shqetësuar nëse duhet të konsiderojnë rritjen e çmimit aktual si një flluskë apo jo. Kryetari i Europac Peter Schiff beson se shumica e blerësve të Bitcoin nuk janë të vetëdijshëm se është një flluskë, diçka që në fund do të ketë një rezultat shkatërrues.

“E vetmja arsye e vlefshme për të blerë Bitcoin është të mendosh që flluska do të bëhet shumë më e madhe para se të shpërthejë. Shumica e blerësve të Bitcoin nuk e dinë që është një flluskë, kështu që ata kurrë nuk do të shesin. Por nëse nuk e bëjnë këtë nuk do të jenë në gjendje të dalin me fitim, “tha Schiff.

Entuziastët e Bitcoin me siguri do të gjejnë njëfarë gëzimi në atë grimë të fundit, një ngjarje që ndodhi javën e kaluar, pasi CEO i Berkshire, investitori legjendar                Warren Buffett, dikur e përçmoi Bitcoin si “me siguri helm për minjtë në kurth”. Ndërsa Buffett ende nuk ka investuar në kripto, investitorë të tjerë të mëdhenj po hidhen me kokë. Tregtarët miliarderë nga Paul Tudor Jones në Stanley Druckenmiller janë shndërruar në bullish (dema) në Bitcoin, që të dy kanë shpallur kriptomonedhën kryesore mbi arin fizik.

LEXO: A mund të jetë Bitcoin, ari i ri? Rritje me 19 herë deri në dhjetor 2021

Në vitin 2017, CEO i JPMorgan, Jamie Dimon kërcënoi të pushonte nga puna punonjësit që tregtonin Bitcoin, por tani firma po boton raporte bullish të analistëve mbi pasurinë dixhitale. Larry Fink, CEO i BlackRock – menaxheri më i madh i aseteve në botë – gjithashtu duket se po ëmbëlsohet me Bitcoin, duke sugjeruar se nuk është jashtë sferës së mundësisë që Bitcoin “të evoluojë në një treg global”. Ai deklaroi se “Bitcoin ka tërhequr vëmendjen dhe imagjinatën e shumë njerëzve. Akoma i pa provuar, treg mjaft i vogël krahasuar me tregjet e tjera. ”

Ndërkohë, CEO i MicroStrategy Michael Saylor ishte i pari ndër korporatat amerikane që lëvzii në hapësirën e Bitcoin, por ai nuk ishte gjithmonë një tifoz i tij. Në vitin 2013, Saylor tha se ditët e Bitcoin ishin të numëruara dhe se tregu ishte i destinuar të pësonte një fat të ngjashëm me lojërat e fatit në internet. Pastaj, në një kthesë të papritur të ngjarjeve, Saylor vendosi të bëjë Bitcoin aktivin kryesor të rezervës së thesarit të kompanisë, duke mbledhur BTC me vlerë 425 milion dollarë për bilancin e gjendjes. Ky investim vlen 1.56 miliard dollarë në kontrollin e fundit. Më 4 dhjetor, Saylor bleu edhe më shumë BTC.

Kriptomonedha gjithashtu është ngritur në radhët e monedhave më të vlefshme në botë, duke tejkaluar Riyal Saudit në vendin e 17-të, menjëherë pas Pesos meksikane.

CRYPTO PARROT

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0