A mund të jetë Bitcoin, ari i ri? Rritje me 19 herë deri në dhjetor 2021

Bitcoin, kriptomonedha më e njohur në botë, po zhurmon përsëri në mesin e komunitetit të investitorëve për shkak të kthimit të fortë që ka dhënë deri më tani gjatë vitit 2020. Vëzhguesit e tregut besojnë se performanca në vijim do të vazhdojë dhe investitorët duhet të rrisin ekspozimin dalëngadalë deri në ndonjë tërheqje të mundshme.

Një raport nga Citibank, i titulluar ‘Bitcoin: 21st Century Gold’ citon se çmimi i bitcoin mund të kapte shifrën 318,000 dollarë deri në dhjetor 2021. Kjo do të thotë një rritje 19 herë nga niveli aktual prej rreth 17000 dollarë. Monedha dixhitale tashmë ka fituar gati 160 përqind gjatë vitit 2020 deri më tani që nga mbyllja e 31 Dhjetorit të shkuar  prej 7,196 $. Më parë, monedha kishte shkallëzuar një rekord të lartë prej 19,870 $ në 17 Dhjetor 2017.

Veprimi i çmimeve ka qenë shumë më simetrik gjatë shtatë apo më shumë viteve të fundit, duke formuar atë që duket si një kanal shumë i përcaktuar dhe kjo na jep një ngritje të ngjashme me performancën e fundit. Një argument i tillë do të sugjeronte që kjo lëvizje potencialisht mund të arrijë kulmin në dhjetor 2021 në pikën e lartë të kanalit, duke sugjeruar një lëvizje deri në 318 mijë dollarë “, tha raporti. “Vetëm koha do të tregojë nëse përfundojmë në nivele kaq të larta, por sfondi dhe veprimi i çmimeve sugjerojnë qartë potencialin për një lëvizje të madhe në ngritje në 12-24 muajt e ardhshëm,” tha ai.

Vëzhguesit indiane të kriptovalutave besojnë se performance në vazhdim është më e qëndrueshme krahasuar me ato të mëparshmet. Sathvik Vishwanath, CEO i Unocoin, tha: “Atë kohë (2017), rritja e çmimit ishte e lidhur më shumë me frikën e humbjes (Fomo) midis investitorëve. Por këtë herë, ka arsye më të mirëfillta për rritjen e çmimit, si fondet mbrojtëse amerikane duke shtuar aktive kripto në bilancet e tyre, PayPal duke lejuar hyrjen e miliona klientëve të saj për të blerë dhe shitur kriptovaluta dhe DBS Bank që harton plane për të siguruar shërbime tregtare në kriptovalutë për klientët e saj. Duket sikur rritja që po shohim tani është më e qëndrueshme dhe recesioni global dhe pandemia po e ushqejnë atë. “

LEXO: Ditë tjetër, rekord tjetër: Një Bitcoin tani vlen më shumë se 20.000 dollarë

Monedha ra 73 përqind në 2018 pasi dëshmoi një rritje euforike 1,337 përqind vitin paraardhës. Qëndrimet globale po zbuten edhe ndaj përdorimit të aseteve kripto. Për shembull, Fondi Monetar Ndërkombëtar (FMN) publikoi ​​një video shpjeguese për kriptovalutat në gusht 2020 me një qasje neutrale ndaj temës.

Jefferies’ Global dhe Asia Equity Strategist Chris Wood në gazetën javore me titull Greed & Fear tha se investitorët që nuk zotërojnë bitcoin duhet të blejnë tani dhe t’i ekspozohen kësaj monedhe virtuale deri në tkurrjen tjetër dramatike. Raporti i Citibank e quajti bitcoinin, arin e ri. ” Është një aset me furnizim të kufizuar. Është digjital. Ai lëviz përtej kufijve lehtësisht dhe pronësia është e errët, ”citoi.

“Ari dhe bitcoin nuk e përjashtojnë njëri-tjetrin. Por ajo që është bërë shumë e qartë është se bitcoin ka qenë më i mirë se ari si një mbrojtje ndaj zgjerimit të bilancit të bankave qendrore të G7. Tani ekzistojnë rregullime ruajtjeje për të zotëruar bitcoin, gjë që bën të mundur pronësinë institucionale të klasës së aseteve. ETF-të e aprovuara nga SEC-i me siguri do të vijnë herët a vonë, pasi bankat qendrore zyrtarisht përqafojnë monedhat dixhitale, diçka që Banka Popullore e Kinës tashmë e ka bërë”, tha Wood.

THE ECONOMIC TIMES

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale