"Virgin Trains" krijon menunë e veçantë të vajzës 9-vjeçare, pas letrës që ajo i dërgoi Richard Branson - Business Magazine Albania

“Virgin Trains” krijon menunë e veçantë të vajzës 9-vjeçare, pas letrës që ajo i dërgoi Richard Branson


Amalie Bridge vajza 9 vjeçare u trajtua me një udhëtim shumë të veçantë në Londër nga “Virgin Trains” dhe Thames Rockets pasi ajo i shkroi Richard Branson disa sugjerime për një menu të re në “First Class”.

Menuja e Amelie, e cila përmbante milkshake me luleshtrydhe, gafore të gatuar, djathra të llojeve të ndryshme dhe një sallatë frutash u realizuan nga stafi i bordit të Virgin Trains.

Kam qenë me të vërtetë shumë e emocionuar për udhëtimin. Nuk kam ndalur së foluri për këtë tek miqtë e mi, të gjithë fëmijët në shkollën time e dinë këtë,” tha Amelie. “Unë zgjodha këtë menu, sepse ato janë të gjitha ushqimet e mia të preferuara. Mamaja ime gjithashtu e pëlqen gaforen. Me të vërtetë e pëlqeva shumë ushqimin. Ishin të gjitha shumë të shijshme!

Amelie udhëtoi së bashku me prindërit e saj dhe tre miq si mysafir të Administratores së Përgjithshme të “Virgin Trains” për Midlands, Natasha Grice, e cili tha: “Ne duam të marrim akoma më shumë letra si të Amelie. Ne e dimë se sa i rëndësishëm është ushqimi dhe pijet për klientët tanë, qofshin ata që udhëtojnë në First Class ose ata që përfitojnë nga dyqani jonë në bord.”

“Na pëlqejnë gjithashtu sfidat. Pra, ishte diçka e mrekullueshme sjellja e kësaj menuje e kërkuar nga Amelie si dhe gjykimi dhe reagimi i saj pas kësaj. Ndoshta duhet të mendojmë për të marrë mendimin e saj kur të nxjerrim menunë e re.”

“Për ata konsumatorë që nuk janë admirues të gaforreve, patateve të skuqurave apo djathrave të ndryshme, menuja jonë e Klasit të parë, duke përfshirë mëngjesin, vazhdon të jetë një hit i madh së bashku me gamën tonë të përmirësuar të ushqimit dhe pijeve që mund të gjenden në dyqanin në bord.”

Richard, babai i Amelie, ishte shumë i lumtur për përpjekjet e vajzës së tij. “Menuja i erdhi në mendje kur shkuam në një udhëtim ditor në Coventry. Amelias i pëlqente ideja për të patur një menu në bord dhe vendosi që ta bënte atë dhe t’ia dërgonte Richard Branson,” shtoi ai. “E gjithë kjo përvojë është shumë e veçantë. Ne jemi shumë mirënjohës për gjithçka që ata kanë bërë për Amelie.”

 

 

 

burimi: virgin

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0