"Very Demure" - Si trendet virale ndryshojnë jetën e krijuesve të përmbajtjes - Business Magazine Albania

“Very Demure” – Si trendet virale ndryshojnë jetën e krijuesve të përmbajtjes

"Very Demure" - Si trendet virale ndryshojnë jetën e krijuesve të përmbajtjes

Nuk jeni vetëm ju. Fjala “demure” po përdoret për të përshkruar pothuajse gjithçka në internet këto ditë. Gjithçka filloi në fillim të këtij muaji, kur krijuesja e TikTok, Jools Lebron, postoi një video që së shpejti do të merrte dhenë në rrjetet sociale. Flokët dhe grimi që kishte bërë për të shkuar në punë? “Very demure”. Dhe të kombinuara me një aromë parfumi vanilje? “Very mindful”.

Brenda disa javësh, fjalët e Lebron-it janë bërë fjalori më i fundit që përkufizon internetin këtë verë. Përveç përmbajtjes së saj virale që vazhdon të përshkruajë aktivitete të përditshme, me mbiemra si “demure,” “mindful dhe “cutesy,” disa emra të mëdhenj kanë përfshirë gjithashtu këtë trend në platformat e tyre të rrjeteve sociale. Të famshëm  si Jennifer Lopez dhe Penn Badgley kanë ndarë versionet e tyre lozonjare, dhe madje edhe Shtëpia e Bardhë përdori këto fjalë për të mburrur përpjekjet e fundit të administratës Biden-Harris për lehtësimin e borxhit të studentëve. Fama e shpejtë e ndikimit të Lebron-it “very demure, mindful” ka gjithashtu një rëndësi të madhe për vetë TikToker-in. Lebron, e cila identifikohet si një grua transgjinore, tha në një postim javën e kaluar se tani është në gjendje të financojë pjesën tjetër të tranzicionit të saj.

“Në një ditë, po luaja rolin e arkëtares dhe po bëja video gjatë pushimit tim. Dhe tani, po fluturoj anembanë vendit për të organizuar evente,” tha Lebron në video, duke theksuar se përvoja e saj në platformë i ka ndryshuar jetën.

Ajo nuk është e vetmja. Gjatë viteve të fundit, një grup i vogël krijuesish online kanë gjetur të ardhura të rëndësishme pas fitimit të famës në rrjetet sociale–por kjo është ende jashtëzakonisht e rrallë, dhe jo një arritje e lehtë. Ja çfarë thonë disa ekspertë.

Si mund të çojë fama në TikTok në burime të rëndësishme të ardhurash? Nuk ka një recetë të vetme.

Gjetja e burimeve për të punuar si krijues me kohë të plotë “nuk është aq e rrallë sa do të kishte qenë vite më parë,” vëren Erin Kristyniak, zëvendëspresidente e partneriteteve globale në kompaninë e bashkëpunimit të marketingut Partnerize. Por ju duhet ende të krijoni përmbajtje që i përshtatet momentit—dhe ka shumë për të balancuar nëse doni të fitoni para. Në TikTok, shumica e përdoruesve që po fitojnë para ndjekin një kombinim të aktiviteteve. Brooke Erin Duffy, një profesore asociuar e komunikimit në Universitetin Cornell, shpjegon se ata që pranojnë hyrjen në TikTok Creator Marketplace—hapësira e platformës për bashkëpunime midis markave dhe krijuesve—mund të “fitojnë një komision nga shikimet drejtpërdrejt nga TikTok,” megjithëse kjo zakonisht nuk paguan shumë mirë. Forma të tjera për monetizim përfshijnë sponsorizime më të drejtpërdrejta nga markat, krijimin e produkteve për shitje, mbledhjen e fondeve gjatë transmetimeve live dhe mbledhjen e “bakshisheve” ose “dhuratave” përmes veçorive të disponueshme për përdoruesit që arrijnë një prag të caktuar ndjekësish. Shumë prej tyre gjithashtu kanë të bëjnë me punë jashtë platformës. Dhe krijuesit po punojnë gjithnjë e më shumë për të ndërtuar prezencën e tyre në rrjetet sociale në platforma të shumta—veçanërisht mes një ndalimi të mundshëm të aplikacionit në pronësi të ByteDance në SHBA, i cili është aktualisht në një betejë ligjore. Duffy vëren se shumë prej tyre po punojnë për të zhvilluar këtë prezencë më të gjerë online që të kenë “ende një burim të ardhurash financiare” në rast se çdo burim të ardhurash zhduket.

Lexo edhe:BSides Tirana – Eventi ku pasioni për sigurinë kibernetike takohet me inovacionin

A është e vështirë për ta mbajtur? Marrja e vëmendjes në makrokozmosin që është interneti është e vështirë ashtu siç është—dhe ndërsa disa kanë gjetur trende që rezonojnë dhe burime të ardhurash që u lejojnë të heqin dorë nga puna e tyre tradicionale, ende kërkon shumë punë për ta mbajtur atë në vijim.

“Këto shpërthime virale të famës nuk përkthehen domosdoshmërisht në një karrierë të qëndrueshme dhe afatgjatë,” tha Duffy. “Në sipërfaqe, është reklamuar gjerësisht si një punë e ëndrrave… Por unë e shoh këtë si një kuptim shumë sipërfaqësor të mënyrës se si funksionon karriera.”

Duffy, e cila ka studiuar krijimin e përmbajtjes në rrjetet sociale për një dekadë, thotë se ka dëgjuar nga krijuesit që kanë muaj ku marrin shuma të mëdha parash nga burime të ndryshme të ardhurash—por edhe muaj me asgjë. “Është e ngjashme me një punë në ekonominë e ‘gig’-ut, për shkak të mungesës së stabilitetit,” shpjegoi ajo.

“Shumica e krijuesve nuk janë me kohë të plotë,” shtoi Eric Dahan, CEO dhe themelues i agjencisë së marketingut të influencerave Mighty Joy.

Mund të kërkojë shumë punë emocione për të nxjerrë përmbajtje nga jeta juaj, tha Duffy, dhe presioni i ruajtjes së marrëdhënieve me markat ose potenciali për të humbur shikuesit nëse bëni një pushim mund të jetë i madh. Rreziqet e vazhdueshme të ekspozimit të mundshëm ndaj urrejtjes ose ngacmimit online gjithashtu janë të pranishme.

A po ndryshon peizazhi? Si të gjitha gjërat online, peizazhi për krijuesit po evoluon vazhdimisht. Kërkesa po rritet gjithashtu. Më shumë e më shumë platforma nuk po synojnë vetëm të tërheqin përdoruesit, por specifikisht të sjellin krijues aspirues në faqet e tyre. Dhe kjo përkon me një fokus të shtuar në marketingun e mallrave dhe markave në këto hapësira.

Kompanitë po dyfishojnë përpjekjet “për të takuar konsumatorët aty ku janë,” tha Raji Srinivasan, një profesore marketingu në Shkollën e Biznesit McCombs të Universitetit të Teksasit në Austin. YouTube dhe platformat e tjera të rrjeteve sociale, si Instagram, kanë ndërtuar gjithashtu oferta për të tërhequr këtë lloj përmbajtjeje vitet e fundit, por—për tani—”TikTok është në ditën e tij në diell,” shtoi ajo, duke treguar për dominimin e vazhdueshëm të platformës në treg.

Dhe për krijuesit aspirues që shpresojnë të kenë sukses, këshilla e Dahan-it është thjesht të fillojnë diku. Siç tregon suksesi i Lebron-it, ai shtoi, “Nuk i dihet asnjëherë se çfarë do të ndodhë.”

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0