Turizmi, rënie vjetore 60% në tre muajt e fundit

Turizmi

Dimri ka theksuar më tej vështirësitë e sektorit të turizmit. Sipas të dhënave të Institutit Shqiptar të Statistikave për strukturat akomoduese  rezutlon se turizmi po vual thellësisht krizën e shkaktuar nga covid-19.

Në tremujorin e fundit të vitit të kaluar, numri i netëve të qëndrimit nëpër struktura ishte gati 60% me pak se e njëjta periudhë e një viti më parë, ndërkohë, numri i pushuesve ishte 41% më pak se një vit më parë.

Lexo: AgroTimeAl, aplikacioni për agroturizmin shqiptar

Sipas këtyre të dhënave, ulja e frekuentimit është mes të huajve, por edhe vendasve. Numri i vizitorëve vendas ra 30%, ndërkohë që numri i netëve të qëndrimit të tyre ra 64%, Mes jo-rezidentëve, rënia është me e vogël tek netët e qëndrimit, por më e lartë tek numri i vizitorëve.

Në total, në tremujorin e fundit 2020, pati 270 mijë netë qëndrimi më pak se një vit më parë të në të gjitha strukturat akomoduese.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale