“Trokit” tashmë me shërbime të Google në Kosovë - Business Magazine Albania

“Trokit” tashmë me shërbime të Google në Kosovë


Kohë më parë “Trokit” ka filluar të ofrojë disa shërbime të Google në Kosovë, por edhe në rajon.

Fjala është për xhirot panoramike 360° dhe fotografitë mahnitëse HDR. Ky shërbim mundësohet përmes lidhjes në Google Maps dhe Google+ Pages.

Përmes nesh, xhiroja virtuale është e dukshme në Google Maps dhe mund të integrohet lehtësisht në faqen tuaj të internetit. Ngjashëm mund të integrohet edhe në faqen tuaj në Facebook.

Fotografia mbulon të gjitha hapësirat publike dhe ambientet e punës, që nga hyrja e deri te secila pikë e lidhur me tjetrën në mënyrë të qartë.

I tërë ky proces kryhet nga fotografët tanë, të cilët janë të pajisur me Google Trusted Badge.

Ky shërbim vetëm sa e plotëson misionin e Trokit e që është përsosja e imazhit të klientëve tanë nëpërmjet teknologjisë dixhitale dhe fotografive magjepsëse.

Më poshtë janë disa nga  partnerët e Trokit-it , të cilëve ua ka mundësuar këtë shërbim:

 

Premium Beach Hotel,
https://goo.gl/maps/uF4FKxUZfhF2

ICK,
https://goo.gl/maps/VmjM48TMcb12

Sach Caffe,
https://goo.gl/maps/tB7waPkURHU2

Edoni
https://goo.gl/maps/v6K9FpHzLhK2

Për më shume informacion:
https://trokit.com/street-view/

 

Burimi: Telegrafi

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0