Trajnimi i Hapur dy ditor “Shërbimi ndaj Klientit & Efektiviteti në Komunikim”


Muaji shkurt ofron një mundësi të mirë trajnimi, për kë do të zhvillojë aftësitë personale e profesionale në komunikim dhe në shërbimin ndaj klientit. Trajnimi zhvillohet nga themeluesja e  ‘Genuine Effect’’, Elda Gjoka, trajnere dhe folëse motivuese.

Ky trajnim dëshiron të ndërtojë vetëdije, vetëbesim dhe qasje të shëndetshme që rrisin kënaqësinë e ndërveprimit profesional. Me përkushtimin dhe eksperiencën tonë, dëshirojmë që përfituesit e trajnimit të përjetojnë efektin “Genuine”.

Atë ndjesi që krijohet kur ti me vërtetësi punon për arritjen e objektivave të shëndetshme, me profesionalizëm dhe entuziazëm.

SFONDI I TRAJNIMIT: Trajnimi për “Shërbimin & Kujdesin Ndaj Klientit” i referohet mësimit të punonjësit të njohurive, aftësive dhe kompetencave të nevojshme për rritjen e kënaqjes së dhe kujdesit ndaj klientit. Komunikimi Efektiv dhe Kujdesi ndaj Klientit është thelbësor në çdo kompani. Për të qenë të suksesshëm në çdo rol, duhet që punonjësit të kuptojnë veten e tyre dhe të tjerët dhe të dinë se si të ndërtojnë dhe të mirëmbajnë një marrëdhënie efektive me klientët dhe kolegët.

AUDIENCA: Individë dhe profesionistë, menaxherë, drejtues dhe staf i shërbimit ndaj klientit. Çdo punonjës që ndërvepron me një klient. Përveç përfaqësuesve të Shërbimit ndaj Klientit, kjo përfshin edhe pozicione të tjera si profesionistët e terrenit që komunikojnë me klientët etj.

METODOLOGJIA: Një workshop-trajnim 2 ditor (nga 09:00 – 17:00) 21-22 Shkurt 2018

Seminar interaktiv me simulime të situatave reale. Punë në grup; Detyra në kohë reale të ndara në role; Interaktivitet me pjesëmarrësit në prodhimin e trajnimit

TRAJNUESJA: Elda Gjoka MSc- Sipërmarrëse, Folëse Motivuese, Praktikuese Reale në Sipërmarrjen e Shitjeve të Suksesshme. Mbi 17 vite eksperiencë, ka trajnuar mbi 2500 pjesëmarrës në fusha të ndryshme të industrisë dhe organizatave në fusha si: Komunikimi; Shitja; ToT; Menaxhimi i Konfilktit; Advokacia & Lobimi.

Kliko këtu për të shkarkuar FORMULARIN E REGJISTRIMIT.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale