Trajnim: Marketing strategjik në internet 2020


Trajnimi për: ‘Marketing strategjik në internet”, ofrohet në bashkëpunim me Qendrën Linkoln në Tiranë, si pjesë e trajnimeve profesionale që kjo qendër ofron prej vitesh për bizneset dhe organizatat më të mëdhaja në vend.

A po keni rezultate me strategjinë tuaj të marketingut? A keni një kornizë operimi që ju orienton kur punoni vetëm ose në grup për të promovuar produktet dhe shërbimet e kompanisë tuaj?

Trajnimi për marketing strategjik në internet do t’ju ndihmojë me këto sfida e shumë të tjera. Nuk do flasim vetëm taktika apo teknika për mediat sociale, por do shohim si të pozicionohemi sa më mirë për t’i ndihmuar klientët tanë potencialë që të njihen, interesohen dhe blejnë shërbimet/produktet.

Ky trajnim prej 4 orësh, do t’ju ndihmojë të krijoni një kornizë pune me anë të së cilës mund të bashkëpunojnë sektori i shitjeve dhe i marketingut.

Sigurisht që fokusi është te marketingu dhe ndërtimi i strategjive që do t’ju lejojnë t’i udhëhiqni klientët tuaj potencialë nga momentet e para të ndërgjegjësimit për produktin/shërbimin tuaj, te interesimi, dëshira dhe blerja e shërbimit apo produktit.

Në këtë trajnim, ndryshe nga mjaft trajnime të kësaj të natyre, nuk do merreni thjesht me teori, por do orientoheni nga nevojat dhe rastet tuaja konkrete. Me anë të ushtrimeve dhe diskutimit të rasteve konkrete, shumicën e kohës do jeni ju vetë ‘në timon’ ndërkohë që do shikoni se si aplikimi i strategjisë do t’ju lejojë të arrini objektivat për biznesin apo organizatën tuaj.

Regjistrohuni KËTU

Kosto: 60 euro/personi

Vendi: Qendrat Linkoln, në Bllok

Datë: 25 mars 2020 Ora: 9:00 – 13:00

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale