Thënie frymëzuese nga i magjishmi Walt Disney


 

Sot, është e vështirë të mendosh një fëmijëri pa magjinë e Disney. Por gjithashtu është e vështirë të mendosh se  gjithçka nga një burrë i vetëm, udhëtimi i të cilit, nga një eksperimetues i dështuar në një pioner mitik, u fuqizua nga pasioni dhe këmbëngulja për të arritur ëndrrën e tij të çmendur.

Disney e dinte se brenda çdo të rrituri fshihet një fëmijë që dëshiron të ëndërrojë lirisht përsëri. Këto janë 15 thënie nga Walt Disney BusinessMag ka pëzgjedhur si më frymëzueset:

“Të gjitha ëndrrat tona mund të realizohen, nëse kemi guximin t’i ndjekim ato.”

“Ky është problemi i vërtet i botës. Shumë njerëz rriten.”

“Kur je kurioz, ti gjen shumë gjëra interesante për të bërë.”

“E vetmja mënyë për të filluar gjithçka është të heqësh dorë nga fjalët dhe të fillosh të bësh.”

“Një burrë kurrë nuk duhet të neglizhojë familjen e tij për biznesin.”

“Pse shqetësohesh? Nëse ke bërë më të mirën e mundshme, duke u shqetësuar nuk do të zgjidhësh gjë.”

“Burimi ynë natyror më i mrekullueshëm është mendja e fëmijëve tanë.”

“Nëse mund ta ëndërrosh, atëherë mund ta bësh. Mos harro se e gjithë kjo nisi nga një mi.”

“Është argëtuese të bësh të pamundurën.”

“E qeshura është e përjetshme, imagjinata nuk ka moshë, ëndrrat zgjasin përgjithmonë.”

“E para, mendo. E dyta, ëndërro. E treta, beso. Dhe në fund, guxo.”

“Gjej një ide të mirë dhe qëndroi besnik asaj. Ndiqe atë dhe puno deri sa ta realizosh.”

“Ne vazhdojmë të ecim përpara, duke hapur dyer të reja dhe duke bërë gjëra të reja, sepse ne jemi kurioz dhe kurioziteti na drejton në rrugë të reja.”

/GoalCast

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0