"The Brand Gap" nga Marty Neumeier, një manual për ndërtimin e një marke me vlerë - Business Magazine Albania

“The Brand Gap” nga Marty Neumeier, një manual për ndërtimin e një marke me vlerë

Nga Prishila Gjoka

“The Brand Gap” nga Marty Neumeier është një libër që të bën të mendohesh dhe të zbulosh në thellësi botën e brandimit, duke ofruar një prespektivë të re dhe holistike mbi temën. Libri i Neumeier nuk është një manual i zakonshëm i brandimit, por një miks i kreativitetit, strategjisë dhe këshillave praktike që janë të domosdoshme për profesionistët e brandit, si dhe për ata që sapo e fillojnë këtë rrugëtim.

Një nga temat kryesore në “The Brand Gap” është ideja se menaxhimi i brandit ka të bëjë me menaxhimin e ndryshimeve. Neumeier thekson se nuk ka të bëjë thjesht me çfarë është e shkruar në fletët e të dhënave, por si këto ndryshime shfaqen në mendjet e njerëzve. Ky koncept vendos bazën për një shqyrtim më të thellë të mënyrave se si kompanitë mund të rrisin vlerën e tyre të markës. Ndonëse strategjitë dhe analizat e bazuara në të dhëna janë të domosdoshme, suksesi i vërtetë i brandit arrihet kur këto elemente plotësohen me krijimtarinë. Ky bashkim i strategjisë dhe krijimtarisë shfaqet në brandet karizmatike si Coca-Cola, Apple dhe Nike, të cilat janë bërë ikonike, për shkak të përfaqësimit të vlerave dhe cilësive që rezonojnë me njerëzit.

Libri përcakton një markë karizmatike si atë për të cilën njerëzit besojnë se nuk ka zëvendësim. Ai thekson se çdo markë, me guxim dhe imagjinatë të mjaftueshme mund të bëhet karizmatike.

Nga ana tjetër, një markë pa fokus nuk përfaqëson asgjë. “Fokus, Fokus, Fokus.” Këto janë tre fjalët më të rëndësishme në brandim. Një markë e fokusuar, e di saktësisht çfarë është, përse është ndryshe dhe pse njerëzit duan të jenë pjesë e saj. Mendësia tradicionale ndaj dizajnit është se ka katër qëllime: të identifikojë, informojë, argëtojë, ose të bindë, por me brandimin ka një të pestë: diferencimi. Ndërkohë që katër të parat janë taktike, e pesta është strategjike, me rrënjët e saj të thella në estetikë,  një kombinim i fuqishëm i logjikës dhe krijimtarisë.

ublikua më parë në faqen 76 të numrit 33 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 33 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0