Tesla Model 3 ka marrë plot 325,000 porosi një javë nga debutimi - Business Magazine Albania

Tesla Model 3 ka marrë plot 325,000 porosi një javë nga debutimi


Vetëm një javë nga zbulimi i makinës elektrike Tesla Model 3, automjeti i parë komercial i disponueshëm për të gjithë konsumatorët në mbarë botën, qindra mijëra blerës kanë paguar 1,000 dollarё për të rezervuar makinën e cila do të debutojë në 2017-tën.

Sipas rezervimeve, i bie që deri më sot janë shitur makina të këtij lloj në vlerën e më shumë se 14 miliardё dollarëve ose 325,000 makina. Me një pagesë porosi prej 1,000 dollarësh, janë paguar plot 325 miliardё dollarё për një makinë e cila akoma nuk ekziston.

Elon Musk shkruante kështu në rrjetin social Twitter: “Me mbi 325,000 makina ose 14 miliardё dollarё porosi në javën e parë. Vetëm 5 % e porosive mund të realizohen pa kaluar në spekulime.”

Ai u shpreh se këto shifra janë marramendëse. Sipas analistëve, jo të gjitha rezervimet 1,000 dollarëshe do të konvertohen në porosi të vërteta. Edhe sikur të ishte gjysma e tyre, prej 150,000 automjetesh, i bie që Tesla të ketë shitur më shumë se çkanë shitur General Motors, Toyota, Ford, BMW dhe Volkswagen së bashku 5 vitet e fundit. Vetëm Nissan ka shitur më shumë, plot 200 mijë.

 

/PC World Albanian

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0