Media dhe argëtimi janë industria kryesore në të cilën GenZ dëshiron të punojë, duke mposhtur teknologjinë, kujdesin shëndetësor dhe arsimin, sipas një raporti të ri nga Samsung dhe Morning Consult.
Raporti, i cili anketoi mbi 1000 amerikanë të moshave 16 deri në 25 vjeç, zbuloi se Gen Z vlerëson punët dhe karrierat fleksibël, krijuese ku ata mund të mbajnë një ekuilibër të shëndetshëm punë-jetë.
“Stil i jetesës është një pjesë e madhe e tërheqjes,” thotë Ann Woo, kreu i shtetësisë së korporatave në Samsung Electronics America. “Media dhe argëtimi është një industri krijuese që ofron fleksibilitet dhe vetë-shprehje, dy nga atributet më të rëndësishme që punëtorët e rinj duan në një punë.”
Bilanci i punës dhe jetës e kalon sigurinë e punës
Për të qenë të drejtë, viti 2023 ka qenë një vit i vështirë për të punuar në media dhe argëtim. Të dy anëtarët e WGA dhe SAG-AFTRA hynë në grevë për disa muaj dhe kompanive u është dashur të përballen me rënien e të ardhurave nga reklamat dhe bizneset joprofitabile të transmetimit.
Vetëm argëtimi ka humbur mbi 44,000 vende pune që nga maji, të paktën pjesërisht për shkak të grevave, raporton Byroja e Statistikave të Punës. Megjithatë, Gen Z është një brez social që i kushton një vlerë të lartë ndikimit të komunitetit dhe shoqërisë mbi sigurinë e punës në karrierën e tyre, thekson Woo.
Lexo edhe:Masa të rrepta për AI nga YouTube
Në disa sondazhe, duke përfshirë atë nga Samsung dhe Morning Consult, ekuilibri i fortë mes punës dhe jetës, mundësitë e të mësuarit dhe zhvillimit dhe liria krijuese u renditën si prioritetet kryesore për profesionistët e hershëm të karrierës.
Gen Z dëshiron të bëhet influencer – ose të ketë lirinë për të ndryshuar mendje
Gjenerali Z po tërheq gjithnjë e më shumë drejt karrierave në media dhe argëtim pjesërisht sepse më shumë të rinj e shohin ndikimin e mediave sociale si një rrugë të qëndrueshme karriere.
Sipas një raporti të fundit nga Morning Consult, rreth 57% e GenZ thanë se do të donin të bëheshin ndikues nëse u jepej mundësia.
Popullariteti në rritje i platformave të tilla si TikTok, Instagram dhe YouTube ka krijuar një klasë të re sipërmarrësish të quajtur “krijuesit”, një grup që përfshin përkthyes të pavarur, trajnerë biznesi, lojtarë dhe profesionistë të tjerë që ndajnë dhe fitojnë para ekspertizën e tyre në këto platforma.
“Jashtëzakonisht online” GenZs, vëren Woo, e kuptoi shpejt se “sapo të filloni të prodhoni përmbajtje që tërheq ndjekës, mund të paguheni dhe të bëheni biznes”.
Edhe pse më shumë të rinj e kthejnë vëmendjen e tyre drejt ndikimit dhe sipërmarrjes, kjo nuk do të thotë se ata do të qëndrojnë në këto karriera përgjithmonë – dhe kjo është pjesë e apelit, thotë Woo.
Gen Z planifikon të ndryshojë karrierën me një klip më të shpejtë se gjeneratat e mëparshme, dhe sipas një raporti të ri nga EY, gati 40% e GenZ kanë një punë dhe ngutje anësore, me disa që synojnë të bëhen të vetëpunësuar dhe të tjerë shpresojnë të dalin në pension herët.
Nga të gjitha industritë, media dhe argëtimi ka fituar një reputacion si një nga më fleksibilet, kjo është arsyeja pse Gen Z e sheh atë si rrugën më premtuese për të arritur qëllimet e tyre të karrierës “pa marrë parasysh sa shpesh ato ndryshojnë”, shton Woo.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.