Teknologjia e AI do të sjellë një epokë të ndritur në shërbimin ndaj klientëve - Business Magazine Albania

Teknologjia e AI do të sjellë një epokë të ndritur në shërbimin ndaj klientëve

Teknologjia e Inteligjencës Artificiale do të sjellë një epokë të ndritur në shërbimin ndaj klientëve

Në botën tonë që ndryshon shpejt, konsumatorët gjithashtu dëshirojnë ndërveprime të shpejta, të personalizuara  në të gjitha kanalet e komunikimit. Është një kërkesë e vështirë për t’u plotësuar, veçanërisht kur jeni duke u përballur me modele tradicionale operacionale.

Gjigandët e teknologjisë si Apple, Google dhe Amazon po shfrytëzojnë avantazhet e AI për të kryer një gamë të gjerë detyrash në shërbim të klientëve me efikasitet dhe saktësi të lartë. Dhe për një arsye të mirë, 86%  e konsumatorëve janë të gatshëm të paguajnë më shumë për përvoja shërbimi të shkëlqyera. Kjo do të thotë që nëse qëllimi juaj është të ktheni strategjitë tuaja të biznesit në kthime të konsiderueshme, atëherë duhet të kuptoni çfarë bën të qëndrueshme përvoja e një shërbimi të “shkëlqyer”.

 

Atributet kyçe të AI njohëse përfshijnë:

Ruajtja dhe kujtesa e të dhënave të klientëve për ndërveprime të personalizuara

Mësimi i vazhdueshëm  për përmirësimin e cilësisë së shërbimit

Kuptimi kontekstual për përgjigje të sakta dhe relevante

Shpjegimi i pyetjeve për të reduktuar keqkuptimet

Aftësitë  për të analizuar skenare komplekse dhe ofrimin e zgjidhjeve të frytshme

Menaxhimi i bisedave të vazhdueshme për ndërveprime të paqëndrueshme

Përdorimi i njohurive specifike të fushës për të ofruar informacion të saktë

Ja si ti përdorni ato për të përmirësuar shërbimin ndaj klientëve:

Përvoja Hiper të Personalizuara

Nëse një përdorues ka një përvojë pozitive me një chatbot, ata do të kthehen te ai një herë të dytë, të tretë dhe do të vazhdojnë të preferojnë këtë më shumë sesa një agjent njerëzor. Tek Aigo, vëzhgohet sesi ndjesia e parë përcakton gjithçka në lidhje me besimin e një përdoruesi. Nëse ata besojnë tek agjenti inteligjent, ata jo vetëm që do të preferojnë atë rrugë për të gjitha nevojat e tyre si klientë, por do t’i falin edhe gabimet  e vërteta në rrugën e tij nëse është krijuar besimi. Ky është një ndryshim i madh sjellësor që po shohim në këtë industri.

Klientët duan kur kompanitë mund të parashikojnë nevojat dhe shërbimet e tyre para se ata të pyesin. AI njohëse mund të ruajë dhe të kujtojë sasi të mëdha të të dhënave të klientëve me Kujtesën Afat Shkurtër dhe Kujtesën Afat Gjatë për të ofruar veprime të personalizuara bazuar në ndërveprimet dhe preferencat e mëparshme. Nuk është një sistem statik, por një sistem dinamik që përmirëson aftësitë e tij me çdo ndërveprim. Përmes mësimit adaptiv, ai mëson dhe përmirësohet vazhdimisht nga veprimet dhe komentet e klientëve.

Lexo edhe: Si të zgjidhni modelin e duhur AI për biznesin tuaj

Shpejtësia e shërbimit ndaj klientëve

Shpejtësia nuk është më një lluks. Gati gjysma e klientëve (46%, për të qenë të saktë) presin përgjigje brenda 4 orësh. Ju e dini që nuk po garoni vetëm kundër konkurrentëve tuaj, por edhe kundër kohës. Norma më e lartë e zgjidhjes në të parën herë sjell më pak raste të klientëve që bëjnë shumë herë kontakt. AI njohëse, është për t’i zgjidhur ato në mënyrën e duhur dhe për t’i zgjidhur ato në herën e parë.

Përvojë pa probleme në të gjitha kanalet

Me shfaqjen e platformave digjitale të ndryshme, udhëtimi i klientit është bërë një aventurë e vërtetë, që ndërpritet nga një kanal në tjetrin si një udhëtar digital. Ne po flasim për chat, email, mediat sociale, telefon – cilëndo që të doni. Ju duhet të ofroni përvoja të paharrueshme në të gjitha këto kanale.

Njohja emocionale

Është e rëndësishme të njihni emocionet e klientëve tuaj. 70% e klientëve vlerësojnë kapacitetin e një kompanie për të njohur dhe reaguar ndaj emocioneve të tyre. Ata duan ndërveprime empatike ku emocionet e tyre jo vetëm që njihen, por gjithashtu kuptohen dhe shërbehen. Një AI me kuptim arrin të menaxhojë bisedat e vazhdueshme, duke imituar komunikimin empatik njerëzor.

Dhe pasojat përfundimtare? Përvojat e shërbimit të shkëlqyera të ofruara nga AI njohëse kanë një ndikim të drejtpërdrejtë në metrikat e  Net Promoter Score (NPS). Klientët e kënaqur jo vetëm që kthehen për më shumë, por janë gjithashtu të prirur të ndërrojnë ndërmjetësit e tyre në favor të biznesit tuaj.

Mendojeni AI njohëse si amplifikuesin e performancës së biznesit tuaj. Ajo do t’ju mundësojë  jo vetëm të plotësoni, por të tejkaloni pritshmëritë e klientëve tuaj, duke siguruar suksesin në shërbimet ndaj klientëve për biznesin tuaj.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0