Studimi i Dhomës Amerikane: "Përkeqësim i treguesve dhe rritje e skepticizimit" - Business Magazine Albania

Studimi i Dhomës Amerikane: “Përkeqësim i treguesve dhe rritje e skepticizimit”


Sipas Dhomës Amerikane të Tregtisë, skepticizmi i sipërmarrjes ndaj klimës së biznesit është rritur. Sipas indeksit, nga 27 treguesё të matur në total, vetëm 3 u përmirësuan, që përbëjnë rreth vetë 10 për qind të tyre në total.

Tre treguesit më problematikë të biznesit aktualisht janë niveli i taksave, monopolet dhe konkurrenca e pandershme, si dhe burokracia e qeverisë. Por për qeverinë kjo është paradoksale, ndërkohë që shifrat e vetë ekonomisë janë në rritje.

“Nga njëra anë treguesit thonë që kemi rritje ekonomike, ulje të informalitetit, ndërmarrje që shprehen të lumtura për mënyrën sesi kanë ecur financiarisht vitin e kaluar, por klima e biznesit që ato perceptojnë nuk është e kënaqshme”, deklaroi ministrja e Ekonomisë, Milva Ekonomi.

Si gjithmonë, për dilemat shqiptare partnerët ndërkombëtarë e kanë një përgjigje. Në këtë rast është një togfjalësh shumë i përdorur vitin e fundit.

“Zakonisht, kur flitet për reformën në drejtësi fokusi vihet te krimi, korrupsioni, gjykatat, etj. Por pak flitet për përfitimet madhore që kjo reformë do të sjellë në komunitetin e biznesit. Kjo reformë është kritike. Ne besojmë se do të adoptohet shpejt dhe kur të ndodhë, kjo do të çojë një mesazh shumë të fortë për Shqipërinë në përgjithësi, por në veçanti për klimën e biznesit”, deklaroi një nga specialistët e huaj.

 

/Top-Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0