Strategjitë e një eksperti nga Google: Përfitimet e Inteligjencës Artificiale në rritjen e shitjeve festive për bizneset e vogla - Business Magazine Albania

Strategjitë e një eksperti nga Google: Përfitimet e Inteligjencës Artificiale në rritjen e shitjeve festive për bizneset e vogla

Një nga pyetjet më të shpeshta që bëjnë pronarët e bizneseve të vogla është sesi të përgatiten më së miri për sezonin e blerjeve të festave. Përgjigjja është shumë e thjeshtë, përfitoni nga mjetet dixhitale për të arritur objektivat e biznesit.

Mjetet e fuqizuara nga Inteligjenca Artificiale po e bëjnë shumë të lehtë për bizneset e vogla dhe të mesme, veçanërisht ato pa ekipe të mëdha marketingu ose buxhete reklamimi, të konkurrojnë me reklamuesit më të sofistikuar, duke u dhënë miliona bizneseve akses në tregjet lokale dhe globale. Këto mjete, qofshin këto lloje të fushatave apo aftësi të reja, mund t’i ndihmojnë bizneset e vogla dhe të mesme të gjejnë klientë të mundshëm, dizenjues kreativë, të mbledhin njohuri mbi performancën e fushatës reklamuese dhe të marrin vendime për ndarjen e buxhetit me besim.

Megjithatë, ka ende kohë për bizneset e vogla dhe të mesme të arrijnë objektivat e tyre të biznesit dhe të rriten këtë sezon festash duke e ngritur marketingun e tyre nëpërmjet Inteligjencës Artificiale. Këtu janë pesë këshilla për të filluar:

1- Bëjeni biznesin tuaj sa më të dukshëm në internet

Përpara se të promovoni biznesin tuaj, sigurohuni që klientët t’ju gjejnë lehtësisht duke përditësuar detajet e biznesit, orët e funksionimit, faqen e internetit, vendndodhjen dhe informacionin e kontaktit në motorët e kërkimit apo faqet e rishikimit. Të kesh informacione të përditësuara për biznesin tënd, madje edhe inventarin tënd të disponueshëm është thelbësore për t’ju ndihmuar të arrini klientët e mundshëm në internet, kudo që të ndodhen. Ndërsa filloni të punoni me më shumë produkte marketingu të fuqizuara nga Inteligjenca Artificiale, do të kuptoni se sa të rëndësishme janë input-et që ndani për biznesin tuaj për të arritur sukses.

2- Krijoni content sa më bindës

Inteligjenca Artificiale mund t’i bëjë postet tuaja krijuese më bindëse. Megjithatë krijimi i posteve mbetet një sfidë kryesore gjatë zhvillimit dhe optimizimit të një fushate marketingu. Me mjete të reja, si Adobe Firefly dhe Adobe Express, Affable.ai ose Omni , mund të prodhoni menjëherë tekst, imazh dhe video, ose t’i bëni ato ekzistuese më dinamike. Kjo përfshin aftësi si konvertimi i tekstit nga reklamat në rrëfim me tinguj profesional, ose gjenerimi automatik i videos nga asetet e imazhit statik.

3- Përdorni Inteligjencën Artificiale për t’u lidhur me klientët kudo

Duke shfrytëzuar fushatat e fuqizuara nga Inteligjenca Artificiale, mund të promovoni drejtpërdrejtë produktet e blerësve nëpër kanale të ndryshme ku klientët mund të fillojnë udhëtimin e tyre të blerjeve. Filloni duke futur qëllimet e biznesit tuaj dhe asetet krijuese, më pas lëreni AI të bëjë ngritje të rënda.

4- Hiqni supozimet nga ndarja e buxhetit

Është e rëndësishme që bizneset e vogla dhe të mesme të zgjasin buxhetin e tyre të reklamave sa më shumë që të jetë e mundur dhe të vënë burime në fushatat që performojnë më mirë. Planifikimi është një tjetër pjesë thelbësore e menaxhimit të fushatave të fuqizuara nga Inteligjenca Artificiale. Duke përdorur mjete si Planifikuesi i Performancës, mund të krijoni lehtësisht një plan muaj pas muaji dhe të shihni parashikime të skenarëve të ndryshëm të buxhetit në baza javore gjatë sezonit kulmor të blerjeve për të hequr supozimet se si ta bëni buxhetin tuaj të funksionojë më shumë.

5- Maksimizoni performancën tuaj

Është e rëndësishme të kuptoni se çfarë funksionon mirë dhe çfarë mund të përmirësohet. Të bësh këtë në mënyrë efektive kërkon analizimin e të dhënave të duhura, të cilat mund të jenë të frikshme për disa biznese. Mjetet matëse të fuqizuara nga AI si Salesforce’s Einstein Copilot ose Twilio Flex mund ta automatizojnë këtë proces, duke ndihmuar bizneset e vogla dhe të mesme të marrin vendime më të mira. Ata gjithashtu mund të përpunojnë, analizojnë dhe sintetizojnë sasi të mëdha të dhënash, në mënyrë që bizneset të parashikojnë dhe t’i përgjigjen sjelljes së ardhshme të klientit, informacion i paçmuar për të ndihmuar në përgatitjen për sezonin e blerjeve të festave vit pas viti.

entrepreneur.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0