STARTUP LIFE IN ALBANIA: 3DSKAI & DigitSapiens, në ndihmë të konsumatorit shqiptar. - Business Magazine Albania

STARTUP LIFE IN ALBANIA: 3DSKAI & DigitSapiens, në ndihmë të konsumatorit shqiptar.

Idetë e të rinjve duket sikur nuk rreshtin kurrë kur bëhet fjale për inovacion dhe gjithçka tjetër. Ndërsa në këtë episod të ri me shumë kureshtje ne u njohëm me dy prespektiva të reja. STARTUP LIFE IN ALBANIA: 3DSKAI & DigitSapiens
Të flasim pak rreth 3DSKAI, gjithçka ka nisur nga një vazjë e re në moshë e cila sapo përfundoi ciklin e saj të studimeve në fizikë u afrua pranë kompanisë së vëllait të saj për të qënë më koherente me punën dhe se çfarë ndodhte në këtë treg.

Arla Bamllari: Aty unë kuptova se çfarë i duhej tregut dhe se për çfarë kishte më tepër nevojë tregu ku unë do të punoja.
Link:STARTUP LIFE IN ALBANIA: 3DSKAI & DigitSapiens | EPISODI 5

Po merresha më konkretisht me prurjet e reja të dornëve dhe se  çfarë ata kishin nevojë për të punuar me risi dhe inovacion.
Unë në fakt duke qenë në fushën time të prodhimit dhe të hulumtuimit nuk u ndala vetëm aty por u futa më tej të gjithë fushës së kërkimit dhe aty u krijuan edhe idetë e para që të gjitha materialet të vinin në formën 3D. Sot që flaism në bashkëpunojmë ngushtë edhe me biznese simotra në rajon pasi është një fushë e re e cila ka gjithmonë nevojë për ide dhe për risi. Unë kam investiguar vetë kërkesën dhe ofertën e printimeve 3D në tregun shqiptar dhe le të themi që tashmë e kam të qartë panoramën e pastër te tregut për të pasur një vijimësi të mirë të biznesit.
Link: STARTUP LIFE IN ALBANIA: 3DSKAI & DigitSapiens | EPISODI 5

Ndërsa një tjetër katalizator i mirë i biznesit me konsutmatorin është edhe idea e “DigitSapiens”, e cilësojmë pa frikë  gjeniale sepse bashkon të gjithë ata persona që punojnë në sektorin e transportit për ti afruar më tepër me konsmatoret dhe vendqendrimet më të mira për ta, apo për produktet e tyre.
Por si?..

Ariol Sollaku : Ky është produkti ynë kryesor por duam që ta shtrijmë edhe më tej pra ti japim dimensione të tjera. Ndaj kemi krijuar edhe një aplikacion i cili gjen vendodhjen e shtëpive që janë më afër transportuesve apo një vend ku të qëndrojnë. Me partnerët tanë kemi menduar që të ky aplikacion të quhet “Nobo where house”.

Belma Ajazi: Kemi vënë re që ekzistojnë kompani logjistike të cilat duan të bëjnë magazimin dhe një pjesë e tyre mbeten bosh, dhe pse të mos shfrytëzohet një pjesë e tyre e huazuar për të magazinaur në vende të caktuara mallin e tyre? Ndaj Nobo ka këtë qëllim, ne jemi koshientë që patjetër kemi konkurentët tanë por një platfomë që lidh dy etnitete është e veçanta dhe risia është ndërtimi i database e ballkanit të plotë dhe të mirëfilltë. Pse të mos optimizohemi në terma përdorimi dhe aksesi.
Link: STARTUP LIFE IN ALBANIA: 3DSKAI & DigitSapiens | EPISODI 5

Këto dy ishte ishin plotësisht në ndihmë të konsumatorit shqiptar dhe jo vetëm, na ndiqni në episodin tonë të rradhës ku patjetër risia do të jetë kryefjala.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0