Nën sloganin “Use your Spark, illuminate the world”, konferenca dy ditore mblodhi në Budva mbi 500 pjesëmarrës dhe 13 folës nga e gjithë bota.
Denise Lee Yohn na tregoi se si markat e mëdha krijojnë lidhje me konsumatorët e tyre dhe se si i ndërtojnë programet e besnikërisë.
“Suksesi i një kompanie nuk varet nga shitja e një produkti, por ndarja e eksperiencës së produktit. Markat e mëdha nuk ndjekin trendet, ato ndjekin konsumatorët e tyre.”
Për të ndjekur intervistën ekskluzive me Denise Lee Yohn ndiqni videon më poshtë:
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.