Sipërmarrësi turk Kenan Sevinç: Shqipëria ka ecur me shpejtësi vitet e fundit - Business Magazine Albania

Sipërmarrësi turk Kenan Sevinç: Shqipëria ka ecur me shpejtësi vitet e fundit

sipermarres

“Një nga arsyet pse hymë në sektorin HORECA është zhvillimi i turizmit”

Shqipëria është një treg joshës edhe për investitorët e huaj në sektorë të ndryshëm. Një peshë të rëndësishme zënë marrëdhëniet tregtare me Turqinë dhe bashkëpunimi mes dy vendeve. Kenan Sevinç, është një nga sipërmarrësit më të suksesshëm turq që bën biznes në vendin tonë prej më shumë se dhjetë vitesh. Global Distribution sjell për publikun shqiptar një sërë produktesh që gjejnë përdorim të përditshëm. Në një intervistë për Probizz.al, Z. Kenan Sevinç tregon për eksperiencën e tij në të bërit biznes në vendin tonë.

Prej 10 vitesh operoni në tregun shqiptar në fushën e biznesit. A ka qenë hap i duhur për ju prezenca në Shqipëri ?

Në tregun shqiptar kemi hyrë në vitin 2007. Si rezultat i studimeve paraprake që kemi bërë, kemi parë se ka hapësira dhe mundësi  të mira për të hyrë në treg.  Ne u futëm në treg me markat tona të forta. Mendoj se morëm vendimin e duhur.

Si është pozicionuar sot në treg Global Distribution dhe cila është gama e produkteve që ofron?

Global Distribution shpërndan marka kryesore nga vende të ndryshme. Disa prej tyre janë Patos, Peyman, Biscolata, Karuzo. Përveç kësaj, ne kemi markën Bora Toilet paper, me të cilën ne japim një kontribut të rëndësishëm në ekonominë shqiptare. Ne e kemi arritur ta prodhojme këtë produkt në Shqipëri. Gjithashtu eksportojmë në shumë vende markën tonë Bora. Ne prodhojmë markën tonë Moment Biscuit e cila  është një fabrikë vendase me emër Anter Biscuits. Ne e eksportojmë këtë produkt në vende të ndryshme.  Global Distribution është ndër 10 kompani më të mira të shpërndarjes në Shqipëri. Me një staf më shumë se 100 punonjës, ne i shërbejmë të gjithë Shqipërisë.

Cilat janë ambiciet tuaja të mëtejshme në fushën e të bërit biznes?

Që nga  ky vit, kemi bërë një hyrje serioze në sektorin Horeca. Ne vazhdojmë të punojmë për të qenë një shpërndarës i mirë në këtë fushë.

Si e krahasoni Shqipërinë me Kosovën në klimën e biznesit?

Kur krahasojmë Kosovën dhe Shqipërinë, ka dallime serioze. Zakonet e konsumit janë shumë të ndryshme.  Në të dy vendet shohim edhe mangësitë edhe favoritet. Megjithatë, mund të them se Shqipëria është zhvilluar me shpejtësi vitet e fundit, e ndikuar me shumë nga turizmi.

Sa ndikim ka zhvillimi i turizmit në Shqipëri edhe në ecurinë e sipërmarrjes tuaj?

Turizmi siç ndikon pozitivisht në çdo sektor, gjithashtu është i ndikueshëm edhe në sektorin tonë. Në veçanti, një nga arsyet pse hymë në sektorin Horeca është zhvillimi i turizmit. Nëse zgjidhet mungesa e personelit të kualifikuar dhe hapen zonat e trajnimit për turizmin, turizmi do të rritet më shumë.

Lexo edhe: Kina prezanton spitalin e parë në botë që përbëhet nga vetëm 14 doktorë AI

Si duket interesi i sipërmarrësve apo investitorëve turq në Shqipëri?

Kompanitë turke i kanë dhënë gjithmonë prioritet investimit në Shqipëri. Aktualisht, kemi shumë investime serioze turke në sektorë të ndryshëm. Kemi investime të rëndësishme në sektorin bankar, miniera dhe në energjitike. Mendoj se kjo do të rritet edhe më shumë në vitet e ardhshme. Ne e kemi parë gjithmonë  Shqipërinë si një vend mik.

Cilët sektorë shihen me prioritet?

Tani ne po tregojmë qe kemi interes serioz për sektorët e turizmit, energjisë, shëndetësisë dhe ndërtimit. Në vitet e ardhshme, do të kemi investimet serioze turke në këto sektorë.

probizz.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0