Sigfox i Francës merr rreth 160 milionë $ investim për të zgjeruar rrjetin e saj IOT në 60 vende


Raundi i fundit vjen më pak se dy vjet pasi kompania ngriti 115 milionë $, një shumë që ishte atëherë raundi më i madh i financimit VC ngritur ndonjëherë në Francë. Kjo është tejkaluar më vonë nga BlaBlaCar, e cila ngriti një raund me 200 milionë $.

Megjithatë, raundi i fundit për Sigfox renditet ndër më të mëdhenjtë ndonjëherë në Francë. Investitorët përfshijnë Salesforce, Total, bashkëthemeluesin Henri Seydoux të Parrot, Alto Invest, Swen CP dhe Tamer Group. Investitorë të mëparshëm morën pjesë gjithashtu si Bpifrance, Elliott, Intel Capital, Air Liquide, Partnerët Idinvest  dhe IXO.

Nisur pesë vjet më parë, Sigfox është duke ndërtuar një rrjet komunikimi të dedikuar që lejon pajisjet e lidhura për të dërguar mesazhe të shkurtra në distanca të gjata. Rrjeti i lejon pajisjet për të punuar me fuqi të ulët, që do të thotë se ato mund të instalohen në një numër të madh me kosto të ulët dhe nuk kërkojnë bateri shtesë apo karikues shtesë për vite ose dekada.

Ideja është që të nxisë vendosjen masive të objekteve të lidhur për konsumatorët industrialë, qeverinë dhe organizatat e tjera të mëdha që u mundëson atyre monitorimin dhe mbledhjen e sa më shumë të dhënave për operacionet e tyre.

Kompania është shfaqur si një prej startup-eve më të nxehta në Francë, e cila ka parë një valë të veprimtarisë sipërmarrëse, por është ende e uritur për një sukses global që do të rrisë reputacionin e saj si një startup kombëtar.

Sigfox tani ka ngritur një total prej gati 300 milionë $ në VC dhe rrjeti i saj do të veprojnë në 26 vende.

 

burimi: venturebeat

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale