Si të zhvilloni identitetin e markës dhe cili është roli i komunikimit marketing në botën digjitale?! - Business Magazine Albania

Si të zhvilloni identitetin e markës dhe cili është roli i komunikimit marketing në botën digjitale?!

Xhenisa Shehu

Ky artikull u shkrua nga Msc. Xhenisa Shehu, eksperte marketingu si dhe themeluese dhe drejtuese e Involve us Marketing( www.involveus.al) prej 8 vitesh. Xhenisa zhvillon për profesionistë dhe biznese të fushave të ndryshme trajnime për strategji marketingu, menaxhim brandi, komunikim & planifikim marketing, teknika shitjeje, marketing digjital i avancuar.

Krijimi i identitetit të kompanisë në treg përmes markës është një dukuri në rritje, sidomos në botën e marketingut digjital, me ritmet e shpejta të zhvillimit të tregut për të ndjekur trendet marketing dhe për të mbizotëruar konkurrencën. 

Kam zgjedhur pikërisht këtë temë, pasi në vend ka mungesë të madhe të njohurive sa i përket trajtimit të markës apo krijimit të një identiteti. Sot, lufta më e madhe po zhvillohet ndërmjet kompanive të ndryshme, ku synimi i tyre kryesor është që të zënë një pozitë të mirë konkurruese dhe të kenë sa më shumë përfitueshmëri. 

Por, sa është e vështirë që të krijosh një identitet të markës, në mënyrë që kompania juaj të përfaqësohet sa më mirë në tregun ku operon? 

Një pjesë e mirë e bizneseve sot mendojnë se  realizimi i disa postimeve në rrjetet sociale është komunikim i identitetit të markës. Pa pasur një panoramë më makro të mesazhit që duhet të përcillet më afatagjatë dhe si duhet të perceptohet identiteti i markës së biznesit nga tregu i  synuar, nuk mund të kemi identitet marke. Vazhdoj të jem fanse e identitetit dhe përmbajtjes së markës, sepse pavarësisht ndryshimeve teknologjike, ai  është themeli i një kompanie. Patjetër që është mjaft sfiduese, e ngërthyer me shumë mund dhe lodhje të trurit, por fillimisht duhet të krijohet në baza të unitetit dhe të shfaqet në mënyrë të veçantë.

Janë të rralla rastet kur ndonjëra kompani që operon në Shqiperi  të ketë ngërthyer çdo element të markës në mënyrë aq të përsosur, saqë mezi vërehet dallimi me kompani që kanë reputacion  botëror. 

 

Si të zhvilloni identitetin e markës dhe cili është roli i komunikimit marketing në botën digjitale?!

 

Krijimi i besueshmërisë së markës së një biznesi

Evoluimi i identitetit të markës pothuajse po ndryshon çdo ditë e më shumë, ndaj duhet të jemi të vëmendshëm ndaj secilës fazë të zhvillimit dhe secilit element që është pjesë përbërëse e markës në përgjithësi. Në këtë mënyrë edhe ne si treg, do futemi në pjesën e botës moderne, ku kompanitë cilësohen në rangun më të lartë të identitetit që në të vërtetë ato përfaqësojnë. Në këtë mënyrë duhet të krijohet edhe marka që ajo do të përfaqësojë. 

Për të lexuar të plotë artikullin ju mund të abonoheni  Këtu!

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0