Si të tërhiqni vëmendjen e personave me influencë kur u dërgoni email?

Si të tërhiqni vëmendjen e personave me influencë kur u dërgoni email?


Liderat e industrisë marrin qindra me emaile që u kërkojnë atyre këshilla, partneritet, takime, fjalime në publik apo çfarëdo qoftë. Pak rëndësi ka se sa rëndësi dhe me sa respekt drejtohet kërkesa, shanset janë që emaili juaj të përfundojë në të njëjtin pirg me shumë të tjerë.

Por a ka ndonjë gjë që mund të bëni për të përmirësuar shanset që jo vetëm që të arrijnë të lexohen emailet tuaj, por edhe t’u kthehet një përgjigjie? Të kesh vëmendjen e një lideri të madh nuk kërkon domosdoshmërisht gjeste të mëdha ose subjekte provokative të emaileve (një subjekt i qartë dhe i drejtëpërdrejtë mund të jetë më i dobishëm). Plus faktit që shumë prej emaileve të tjera që u adresohen liderave mund të jenë shumë gafa në të shkruar, kështuqë një etiketë e thjeshtë për emailin tuaj mund t’ju çojë më larg se ç’mund ta mendoni ju.

6 trajnerë nga Këshilli i Trajnuesve të Forbes ndajnë me ne ekstrakte këshillash të tyre në ‘mjeshtërimin’ e emaileve që u dërgojmë individëve me influencë.

1. Bëjeni të kuptojë që ka lidhje më të 

Jini të drejtëpërdrejtë dhe të përmbledhur, kështuqë marrësit të emailit tuaj nuk do t’i duhet kaq shumë kohë të kuptojë se çfarë kërkoni ju prej tyre. Nëse po kërkoni ndihmën e tyre, niseni me një kërkesë të vogël (pra, niseni me diçka që do t’i kushtojë pak përpjekje dhe pak kohë marrësit të emailit). Nëse ofroni ndihmë, qasuni personit në fjalë ashtu siç do t’i qaseshit një klienti, duke ia bërë të qartë se si do të ishte edhe në përfitim të tij/saj përpjekjet tuaja. Demonstroni vlerat tuaja me lakonizëm dhe fokusim.

Kim Eisenburg, Kim Eisenburg Consulting

2. Respektoni kohën e tyre

Ne të gjithë jemi të zënë. Emailet lexohen nxitimthi, sidomos kur lexohen nga telefonat ceularë apo kur filtrohen nga një asistent më parë. Kijeni parasysh këtë kur i shkruani një personi me influencë ose lideri. Tregoni respekt dhe mos u zgjasni, dhe ç’ka është më e rëndësishmja, dilni drejtëpërdrejtë në temë.

Jessica Miller-Merrell, Blogging4Jobs

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0