Rrjetet sociale vazhdojnë të jenë një mjet themelor për të komunikuar me audiencën tuaj. Këto këshilla do t’ju ndihmojnë t’i përdorni ato në mënyrë korrekte.
Rrjetet sociale janë bërë një mjet i fuqishëm për kompanitë dhe sipërmarrësit për të arritur një shikueshmëri të gjerë të produkteve ose shërbimeve të tyre. Të dhënat e vitit 2021 vlerësojnë se 4.3 miliardë njerëz përdorin rrjetet sociale, që përfaqëson më shumë se gjysmën e popullsisë globale, e cila vlerësohet në 7.9 miliardë njerëz. Kjo padyshim tregon se në këtë lloj platforme mundësitë për të arritur audiencën e dëshiruar janë të shumta.
Për markat, sot është pothuajse një detyrim përdorimi i rrjeteve sociale brenda strategjisë së tyre të biznesit, pasi mesatarisht përdoruesit shpenzojnë rreth dy orë e gjysmë në ditë në platformat sociale. Megjithatë, në këtë proces, duhet të merren parasysh disa aspekte të rëndësishme për të vendosur me sukses një rrugë korrekte që na lejon të njohim në mënyrë të përsosur shijet dhe nevojat e klientëve. Lidhja me audiencën është thelbësore.
Lexoni: Ndryshimet klimatike po ndikojnë edhe për supermarketin
Hapi i parë është të identifikoni se në cilin prej rrjeteve sociale aktuale është objektivi juaj. Kjo është jashtëzakonisht e nevojshme të dihet pasi aktualisht lista e rrjeteve sociale me konsum të lartë është e larmishme, me platforma të tilla si TikTok, Instagram, Facebook, Twitter, Kwai, ndër të tjera. Ju duhet të kuptoni se në secilën prej tyre biznesi juaj mund të ndryshojë shumë.
Këtu janë disa këshilla që duhet të keni parasysh në mënyrë që marka ose biznesi juaj të ketë një ndikim pozitiv në rrjetet sociale:
Krijoni përmbajtje, duke pasur parasysh audiencën tuaj
Sado e rëndësishme është që të ruani një ritëm të vazhdueshëm publikimesh, e vërteta është se nuk ka kuptim të krijoni përmbajtje që nuk janë në harmoni me audiencën tuaj.
Për rezultate më të mira, është gjithmonë plotësisht e nevojshme të njihni shumë mirë klientin tuaj, shijet e tyre dhe cilat aspekte të markës suaj kanë tërhequr vëmendjen e tyre. Kjo do t’ju lejojë të krijoni përmbajtjen e duhur, me gjuhën ideale dhe tonin e përsosur që ju lejon të lidheni dhe të krijoni lidhje me atë audiencë të targetuar.
Disa nga pyetjet që duhen marrë parasysh përpara publikimit janë: çfarë reagimi dua të gjeneroj? Cili është ndërveprimi që dua? Pse po e ndaj këtë informacion?
Mos tregoni gjatë gjithë kohës atë që shisni
Ne folëm tashmë për rëndësinë e lidhjes dhe krijimit të një lidhjeje me publikun. Prandaj, është e rëndësishme të jeni të qartë se jo gjithçka që publikoni duhet të lidhet me produktet ose shërbimet që shisni. Kjo në asnjë mënyrë nuk do t’ju ndihmojë të mbani klientët tuaj; përkundrazi, mund t’ju kushtojë ndjekës.
Markat që arrijnë në mendjen e konsumatorit dallohen nga konkurrentët e tyre duke ndarë filozofinë e tyre dhe duke u lidhur me anën njerëzore. Në planin tuaj duhet të përfshini, për shembull, përmbajtje që lidhet me angazhimin social të markës, në këtë mënyrë krijohen lidhje më të mira sesa kur ndani vetëm atë që dëshironi të shisni.
Dëgjoni klientët tuaj
Komunikimi është një pjesë themelore e çdo lidhjeje në rrjetet sociale. Të qenit i vëmendshëm ndaj zgjidhjes së dyshimeve, si para ashtu edhe pas shitjes, është mesazhi më i mirë që mund t’u lini klientëve tuaj.
Jo vetëm që ofron mbështetje dhe siguri në mënyrë që ata të inkurajohen të blejnë përsëri, por gjithashtu ka një ndikim pozitiv në mënyrë që opinioni i këtyre palëve të treta të transmetojë besim dhe qetësi tek njerëzit e tjerë të interesuar për markën tuaj.
Lexoni: Emigracioni po nxit divorcin
Ndiqni impaktin e asaj që postoni
Mënyra e duhur për të ditur nëse po bëni një punë të mirë është të masni impaktin e publikimeve tuaja. Shumica e rrjeteve sociale ofrojnë matje të thella se si njerëzit kanë reaguar ndaj postimeve tuaja, kështu që një rishikim javor është i nevojshëm në mënyrë që të mos humbisni kurrë nga sytë se çfarë pëlqejnë më shumë ndjekësit tuaj, cilët janë njerëzit ndaj të cilëve kanë reaguar më së miri dhe madje cila është koha më e mirë për të postuar.
Me të gjitha këto të dhëna ju mund të përmirësoni punën tuaj dhe të krijoni përmbajtje më të mirë për të gjeneruar një ndikim më të madh në rrjetet sociale çdo ditë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.