Si të mbani ritmin edhe pas një rritje virale? - Business Magazine Albania

Si të mbani ritmin edhe pas një rritje virale?

rritje virale

Kur themeluesit e Movers+Shakers, Evan Horowitz dhe Geoffrey Goldberg lançuan fushatën e tyre të parë për markat në TikTok, ajo theu rekorde në gjashtë ditë. Ja se si e shndërruan atë në një fenomen më të qëndrueshëm.

Pas rreth tre vitesh të fushatave krijuese për markat, Evan Horowitz, bashkëthemeluesi dhe CEO i agjencisë së markave me qendër në Los Angeles, Movers+Shakers, thotë se nuk ishte e qartë që ai dhe partneri i tij i biznesit, Geoffrey Goldberg mund të vazhdonin.

Një kontratë me e.l.f. Cosmetics i dha startupit një mundësi. Kompania donte një fushatë virale TikTok, me qëllimin për të kapur një miliard views. E.l.f po kërkonte një risjellje të markës dhe Movers+Shakers propozuan një sfidë me hashtag (#eyeslipsface) duke përdorur muzikë origjinale. Klienti dukej skeptik; shumica e videove TikTok përdorin klipe që janë në trend të muzikës së njohur ekzistuese.

Por, krijimi i muzikës origjinale për markat ishte pika e fortë e themeluesve të agjencisë. Ata e bindën markën.

Lexoni: Ja cilat janë 10 mënyrat më të mira për të motivuar veten

Kur filloi fushata, ajo u kthye në një hit, duke arritur më shumë se një miliard shikime në më pak se një javë. Sidoqoftë, ajo që ndodhi më pas siguroi që fushata virale të kishte një jetë përtej maksimumit fillestar.

“Ne bëmë kaq shumë gjëra shtesë pasi filloi fushata,” tha Horowitz. Ai mori këngën 15-sekondëshe të TikTok dhe e zgjeroi atë në një këngë të plotë, duke lejuar individët ta transmetojnë atë në Spotify dhe platforma të tjera. Gjithashtu, agjencia bëri një video muzikore dhe e vendosi atë në YouTube. Shumë shpejt, vetë kënga ishte një trend jashtë mediave sociale.

Këshilla e Horowitz për sipërmarrësit e tjerë: Një plan marketingu është po aq i mirë sa aftësia juaj për ta përsëritur atë. “Mos supozoni se plani juaj është i mirë,” thotë ai. “Supozoni se jeni mjaft i mirë për të planifikuar në kohë reale.”

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0